Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    jpp:n avatar
    Liittyi Mar 2003
    Hämeenlinna, eli hampton
    Olen tässä viime aikoina yllättänyt itseni useasti katselemasta erilaisia putkistoja ja äänenvaimentimia -96 vifferiini ja samalla todennut että valikoima ei päätä huimaa. Eihän VFR tietenkään ole niitä ensimmäisiä pyöriä joille valmistajat alkaisivat "tuning" osia tekemään, mutta olin aika yllättynyt siitä kuinka vähän putkistoja ja änäreitä tuntuu löytyvän.

Tähän asti olen bongannut 94-96 vifferille vain slipareita G.P.R.:ltä, Sil motorilta ja ilmeisesti myös Micronilta löytyy slipari (hukkasin jo sen paikan mistä tuo löytyi).

Haluaisin mielelläni kuulla vinkkejä muista valmistajista joilta löytyy putkistoja tai äänenvaimentimia VFR:lle. Lisäksi tässä on fiksummille hyvä tilaisuus valistaa tietämätöntä ja kertoa että kuinka mahdollista ja helppoa/vaikeata olisi laittaa pyörään joku muu äänenvaimennin kuin mitä siihen on valmistajan mukaan tarkoitettu. Eli mitä pitää ottaa huomioon ja mitkä sliparit kävisivät mahdollisesti helposti tuohon vifferiini? *Tällä hetkellä pyörässäni on kiinni Gianellin vaimennin (tai mahd. myös putkisto), mutten ole löytänyt tietoa siitä että onko se nimenomaan tuolle mallille tarkoitettu.

"parempien pärinöiden perässä" *
    - I am Jack's smirking revenge -
    Joo, eipä se taida VFR:ä tuuninki kavereitten ykköskohteita olla, ymmärrettävää kyllä.
    Omassani on Sebring vaimennin ja samanlaisia oon bongannut useasta samanikäisestä (90-92).

Taitaa olla ettei muut vaimentimet kuin juuri vfr:ään tarkoitetut käy, koska takarenkaan irroittamista varten vaimentimen kiinnityksen on oltava sellainen että pöntön saa "käännettyä "sivulle tarvitsematta irroittaa vaimenninta.
    Eli siellä on semmonen pyöreä laippa josta se pääsee kääntymään.

Kivi vois valistaa hieman uudempien viffereiden putkista, tiedän että oot niitä katellut sillä silmällä
    vfr (RC36)>900rr SC33
    Kyllä täältä parhaat putket löytyy VFR:iin.
    http://www.staintune.co.uk/honda%20prices.htm
    Soita 050-1337, jos haluat tietää lisää.
    Katso myös http://www.hondavfrclub.org/forum/
    ja etsi sieltä STAINTUNE.
    Nedi VFR
    jpp:n avatar
    Liittyi Mar 2003
    Hämeenlinna, eli hampton
    Kiitokset Nedi, nyt löytyi listaan lisää VFR:ään sopivia pönttöjä *:

- Staintune
    - Wolf
    - Remus ja Blue flame
    - Scorpion
    - Two Brothers Racing

Kohta pitää varmaan alkaa valittelemaan valikoiman runsautta *.
    - I am Jack's smirking revenge -
    Pastori, eipäs ythään ruveta ilveileen siellä... joten hiljaa siellä takana.

Kyllähän mä niitä oon katsellu, mutta päinvastaisesti kuin sinä, eli olen ettiny orkkisputkea. Ja tällä hetkellä semmoinen on löytynyt päivän vuokra-ajalle. Omassani on joku ihmeen änäri, jossa ei oo mitään tekstiä, mutta äänet on miehekkäät. Siitä en tiiä onko sillä mitään vaikutusta tehoihin, pitäis käydä tarkistuttaan suuttimet. Mutta eikös se kuuluisa lause mene:
    "Ääni on voimaa!"
    Kivi, mistä ostit pyöräsi ja milloin?

Niin ja siihen VFR:ään löytyy myös Laserilta malleja.
    www.laser-jama.nl

Kalliita? Ehkä, mutta hyviä.
    Saksastahan se on tuotu, alajärveläinen firma. Ostin sen tuossa juhannusta edeltävänä torstaina. Se on saksassa ostettu GW, tai GE- motorsista, en muista miten sen paikan tarkka nimi meni..
  8.  
    Mulla oli nimittäin myös Saksasta tuotu VFR ja siinä oli myös joku vaimennin jonka merkistä en ikinä saanut selvää. Soundi oli kyllä kohdallaan...