Tollainen tuli vastaan, surffatessa, eli SUZUKI GV 1200 MADURA, 80-luvun puolivälissä tehty, lienee harvinainen kun ei ole ennen tullut vastaan..? Tehot osuivat vain silmään v4 kone ja 136hv, onko kellään kokemuksia..?
![]()
Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
oho! kylläpä siinä moni muovihymy hyytys liikennevaloissa![]()
![]()
![]()
DIXIE */ *VS 1400
" sitten kun pääsen eläkkeelle ja ei ole kiire minnekään,
minäkin laitan harrikan "
Ei mulla tietoo ole mut harvinainen toi on.... tossa on yks linkki www.suzukicycles.org siel on jotain tietoo tosta pyörästä...
veikkaisin että on pelkästään jenkkien markkinoille tehty malli.. jollain saksalaisella sivulla oli maininta että näitä on tuotu saksaan vain 6kpl...
tämän sivun löysin jenkkilästä, sieltä sais noita käytettynä hl. 1500 - 3000 ameriikan dollaria..
http://www.lk3000.com/madura/main.htm
Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
Vinkki: OuluMC:n sivuilla joku kauppaa tuollaista Maduraa. Pyörä tosin sijaitsee Lahdessa. Mielenkiintoisen oloinen laite...
Suzuki Madura 1200 -85
Samaa sarjaa kuin Hondan VF 1100 magna ja Kawa 1100 customit, enemmän tehoja vain. Olen kuullut että aikas hirvee peli ajaa.
Vai kuvitteleeko joku vetävänsä pitkäänkin yli 200km/h X-asennossa
Jammuhan vastas tohon kilpailuun V-Maxilla.
Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
Näyttää olevan täällä pannukakkumaassakin noita vehkeitä myynnissä, hinta vaan on ihan toinen kuin siellä kotiseudulla.
Tässä linkki
Sieltä kun valikoi "Klik hier om de foto te bekijken" niin näkyy kuvakin.
Se on selvähenkinen, joka sanoo seitsemän kertaa sianlihaa ja lämmintä leipää.
Norjalaisilla olen noita nähnyt muttei olle isommasti kiinnostanut jotta olisin lähemmin tutkinut. Kone taitaa olla sukua Cavalcaden isommalle V4:lle kun niitä ei kai muissa Suzukeissa ole käytetty.
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Ohhoh! Ompas jenkkilässä nopeat kellot(DIXIE @ Tammi. 11 2003,22:06) kirjoitti
:
Some Madura specs in Cycle magazine (USA), January 1986:
The V1200 BHP is 89.36 max @ 8500 rpm and the torque is 61.41 max. @ 6000 rpm. In a standing start 1/4 mile, it finishes in 11.36 sec @ 117.18 mph.
Pari olen nähnyt myynnissä ja aina kummastellut, että mikä toi tommonen on. Nytpä tiedän. Ei kyllä ole tullut kadulla törmättyä moiseen.
Se oli jo rikki kun tulin tänne...
Jo on vehkeellä nimi. Espanjankielen sana "madura" on englanniksi "mature" ja suomeksi "kypsä", mutta kyse ei ole nyt ruoasta.![]()
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.