Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
    Tuossa mun pyörässä tuppaa tuo tehoalue olemaan perhanan ylhäällä ja kierroksen rajoitin paukkuukin sen ansiosta useasti..

Mitä pitää tehdä pyörälle, jotta saadaan tehoaluetta alemmaksi?
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (JP-800 @ Huhti. 19 2002,12:31)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Mitä pitää tehdä pyörälle, jotta saadaan tehoaluetta alemmaksi?[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Ihan perinteiset menetelmät eli pienemmän kaasuttimet, pitempi/ohuempi imusarja, nokka-akselin modifiointi (vähemmän aukioloa ja enemmän nostoa), pitempi/ohuempi pakosarja, enemmän puristuksia...

Mikään näistä tavoista ei ole helppo ja halpa. Minä ehdottaisin, että opettelet käyttämään niitä vaihteita
    Niimpä, kannattaa varmaan opetella ensiksi ajamaan omalla pyörällä ennen kuin rupeaa säätämään..

Taitaapi olla fiksumpaa ostaa uusi pyörä ennemmin kuin ruveta tuota virittelemään...
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
    Entäs ihan rehellinen imusarja, jolla kaasarit korvataan vain yhdellä? Cruisereissa ainakin ko. toimenpide on varsin simppeli ja lopputulos tosiaan on vääntävämpi ja usein myös polttoainetaloudellisempi. Lisäetuna pääsee eroon kaasareiden synkkauksesta
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
    Ei välttämättä mikään huonompi vaihtoehto. Nyt vain pitäisi pitää järki kädessä ja olla virittelemättä ja kokeilla pärjätä tuolla pyörällä vielä tämä kesä...

Syksyllä on tarkoitus vaihtaa pyörää ja viettää kesä kierrellessä ja etsiessä uusia mahdollisia "matkakumppaneita"...

Seuraaviksi ehdokkaiksi ovat tässä vaiheessa yltäneet

- VFR
    - XX Blackbird

Saa nähdä mitä vielä tuohon kertyy...
    No johan tuosta on juteltu joka palstalla. Se ratkaisu on erittäin helppo toteuttaa ja on hieno pyörä sen jälkeen.

Siis mikäkö.. No se on se TURBO !!

Pienehkö turbo asennussarja ja pyörästä tulee ihan tarpeeksi hajabusa, mutta murto-osalla siitä rahasta. Jos tuntuu kaukaa haetulta ajatukselta soita Raaseriin tai vaikkapa Specialty Engineeringiin (josko se on edelleen pystyssä) Kyllä se on ihan realistinen vaihtoehto.

Kai olet sitäpaitsi lukenut Hajabusa ajokokemuksia. Ei taivu mutkiin, ei ole hauska ajaa hiljaa, esim. Suomessa laillisesti tai puolilaillisestikaan...

Hieno pyörä mutta ykköselläkin on vaihteiston välys työnnettynä melkein metrin. Ja kulutus on karmiva.

No ei pelotella, jätkä vaan sisuuntuu..

Tuutista turbo ja kuskista urpo
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
    Hayabusakin on kuollut ja kuopattu jo pitkälti....

Kyllä siihen tulokseen on tultu että se on Suzuki TL 1000 R ja kovasti sitä minulle tuolta Saksanpyöriä hakevista liikkeistä haeskellaankin... katsotaan milloin tulee soitto, että pyörä olisi saapunut (c;
    Eikö tuo Turbo sitten herättänyt mitään ajatuksia, vaiko onko se 2+2 siis pakollinen varustus. No ymmärrän hyvin, jos on.

Hauska aihe jokatapauksessa!

t. tuleva kyykkäpyöräilijä...
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (HiTec @ Huhti. 19 2002,14:27)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Entäs ihan rehellinen imusarja, jolla kaasarit korvataan vain yhdellä?[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Siitähän tulisi ihan kuin auton moottori..
    Die, spamming faget.
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (HiTec @ Huhti. 19 2002,14:27)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Entäs ihan rehellinen imusarja, jolla kaasarit korvataan vain yhdellä? Cruisereissa ainakin ko. toimenpide on varsin simppeli ja lopputulos tosiaan on vääntävämpi ja usein myös polttoainetaloudellisempi. Lisäetuna pääsee eroon kaasareiden synkkauksesta [/QUOTE]<span id='postcolor'>
    No yleensä kyllä polttoainetalous huononee yhden kaasuttimen ruokkiessa kaikkia kurkkuja. Siitä, että joka pytylle on oma kaasarinsa, on etuna tasaisempi seoksenmuodostus joka sylinterille.
    Pyörän koneessa on kaikki osa-alueet moottorissa keskenään balanssissa ja jos jotakin halutaan muuttaa, siten, että moottori on vielä yhtä käyttökelpoinen sen jälkeen, niin pitäisi vähän kaikkia osa-alueita muuttaa. Oma mielipiteeni on, että ainakaan alivirittäminen ei oikein kuulosta kannattavalta ajatukselta, ja alkuperäisen kysyjän tapauksessa miettisin pyörän vaihtoa enemmän itseä miellyttävään.
    Kunpa joku kertoisi bomberipelleille, että halvempia kulmahiomakoneita löytyy laatumerkeiltäkin. Ei tarvitse käyttää moottoripyörää.
    Ei muuta kun lisää kuutiotuumia! Sillä sitä alavääntöä saa
    GS 1000E> GSXR 1200> ZXR 750> GSXR 1000> V-Raptor> ZX12R> ZZR 1100> CB 900 Cafe Racer> ZZR 1100> VMAX 1200> Hornet 900> GSX 1100E> XX 1100> GPZ 1100 RX> GSX 1100F> Wide Glide 1450> FLHTCU Ultra classic electra glide 1600
    kuka sanoo ,ettei busa taivu mutkiin...eihän se ole ku 1000r,mutta ei se kyllä mikään hankala ajaa on..mulla on jo toinen perätysten...menee tasan tarkkaan sinne minne käskee ...kulutus ei ole myöskään kova..120-150 kilsan vauhdilla,kulutus pyörii siellä 5-5.2l tienoilla..ajoin viime kesänä yli 400 kilsaa tankillisella.ainut miinus...jalka tapit pikkasen liian ylhäälle sijoitetut..mulle ainakin,alkaa koskemaan polviin..luultavasti reumatismi alkaa vaivaamaan..
    Lainaa (JP-800 @ Kesä. 21 2002,00:01) kirjoitti
    Hayabusakin on kuollut ja kuopattu jo pitkälti....

Kyllä siihen tulokseen on tultu että se on Suzuki TL 1000 R ja kovasti sitä minulle tuolta Saksanpyöriä hakevista liikkeistä haeskellaankin... katsotaan milloin tulee soitto, että pyörä olisi saapunut (c;
    Siehä sälli olet!!
    Jos teho pelottaa.....pitäydy vaan tellurissas...
    Lainaa (ilsu @ Helmi. 15 2004,10:30) kirjoitti
    kuka sanoo ,ettei busa taivu mutkiin...eihän se ole ku 1000r,mutta ei se kyllä mikään hankala ajaa on..mulla on jo toinen perätysten...menee tasan tarkkaan sinne minne käskee ...
    Eikö ensimmäinen menny sinne mihin käskit..?Ajattelin vaan,ku toinen menossa..
  15.  
    Lainaa (ilsu @ Helmi. 15 2004,10:30) kirjoitti
    kuka sanoo ,ettei busa taivu mutkiin...eihän se ole ku 1000r,mutta ei se kyllä mikään hankala ajaa on..mulla on jo toinen perätysten...menee tasan tarkkaan sinne minne käskee ...kulutus ei ole myöskään kova..120-150 kilsan vauhdilla,kulutus pyörii siellä 5-5.2l tienoilla..ajoin viime kesänä yli 400 kilsaa tankillisella.ainut *miinus...jalka tapit pikkasen liian ylhäälle sijoitetut..mulle ainakin,alkaa koskemaan polviin..luultavasti reumatismi alkaa vaivaamaan..
    Itse ajoin viime kesänä suzukillakin tankillisella (17+5) lähes 250km No sekävikin kyllä hieman laihalla
    1198+RG500