äh, mun tulkintavirhe!(Chito @ Touko. 31 2005,16:00) kirjoitti
eli tosiaan uutta asfalttia on F-G välillä..
ei F-C kuten tuossa aiemmin hehkutin
Pitäs varmaan ehdottaa Espoon kaupungille, että muuttaa paikannimet tuollapäin vastaamaan näitä ko. kartan kirjaimia... Ei tulis meikäläisillä niin herkästi näitä turhia sekoiluja
Mitäköhän ne asukkaat siihen sitte...
XS-2 -72
Ostan vanhan nahkaisen sivulaukun!
---
Eiks toi bodomin reitti olis muuten polizein huippusakkorysä?!? Sen verran motoristeja sitä päryttää päiväittäin ja lähes kaikki ainaki jonkin verran ylinopeutta. En oo ite kertaakaan törmänny virkavaltaan kyseisellä pätkällä, mutta onkos sieltä jengi saanu lappuja?
Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
useita kymmeniä kertoja ajaneena ellei jopa satoja en kertaakaan ole polliisia nähnyt.... tai sitten en vauhdilta ehdi niitä huomaamaan...(Loosah @ Kesä. 08 2005,01:07) kirjoitti
Yamaha FZ6-S -06
Kawasaki ZX-10R -06
Yamaha YZF 1000 R Thunderace -00
Suzuki GSF 600S Bandit -01
Suzuki GR650 -89
Ollaan hiljaa tyytyväisiä ja ajellaan siellä vaan,eikä herätellä nukkuvaa karhua tyyliin"Eiks olis huippusakkorysä?"...
Kieltamatta tuo vali F - G uusine pintoineen on herkku ajaa, harmi etta 60km/h...mutta sehan koskee vain vellihousuja![]()
![]()
Tänään Röyläntiellä useammassa mutkassa soraa.
Joo, varokaahan sitä. Asfaltti ihan tuore, mutta reunasoraa aika tavalla, joka sitten kulkeutuu kaarojen renkaissa tielle. Pimeitä mutkia siellä vaikka kuinka paljon, ja ne pystyy ajaa aika kovaa, kun on niin monta kertaa ton hinkannut, mutta nyt voi tulla ylläreitä.(jusku @ Kesä. 08 2005,23:18) kirjoitti
Ottakaa iisisti ainakin Lahnuksesta päin tultaessa. Piki on noussu pintaan ja on pirun liukasta. Eilen lähti kivasti perä alta kun avasi vähän vasemmalle kaartuvassa mutkassa, onneksi palautui nätisti kaasua hölläämällä muuten oltais halaamaassa mäntyä...
- Kawasaki ZR-7S => Triumph Sprint RS 955 -
Jep, Alenit on käynny vetämässä pikistä siihen malliin että Doohanien ei kauheasti kannata kanttailla...(Johu @ Kesä. 08 2005,23:23) kirjoitti
![]()
Käväisin äsken ajamassa lenkin vastapäivään. Olipa todella muutamassa kohdassa kiusallisesti soraa sillä uudella asfaltilla. Vaikka osasin varoa ennalta, silti muutamassa kohdassa meinasi yllättää.
Olipa muuten tosi hieno keli ajella. *![]()
- Engine MC -
En ole kyllä itse vielä törmännyt bodomin pätkällä sinivuokkoihin muuta kuin Oittaan leirintä alueen kohdalla. Siihen takasuoralle jos tulevat kytikselle niin ei hyvä heilu, siinä kun aina hiukan lapsettaa ja kahva aukeaa![]()
What´s the definition of a cocaine party??
-Lines inside means lines outside.
tuota puolikasta bodomin lenkkiä tulee noin yleensä ajettua (autolla tosin) keskimäärin 5 kertaa viikossa edes takasin, ja yllättävän harvoin siellä setiä on ilmaa kuivaamassa....
Joskus siinä Röylän "keskustassa" eli siinä missä on hevosia melkein tiellä ja kapea kohta, ja 30km/h rajotus...Mutta se on siinä syystä! Siellä asuu aika vilkkaita lapsia... Kerran meinannu ajaa lapsen päälle kun säntäsi auton eteen katsomatta (ikää n. 7-vee) suoraan kotitieltä...
Ja siinä suoralla joskus kattelevat...yllättävän harvoin tosin...
ajelkaapa rauhallisesti...
...ja tosissaan soraa on aika paljon tiellä, etenkin joissain mutkissa...
Miksi olla vaikea, kun pienellä vaivalla voi olla
mahdoton...?
V*ttuako mä muiden mielipiteillä, mulla on omat!
Before thinking, do it. Twice.
Juu, eilen ajeltiin noita mutkia ja mua ainakin oikeesti hirvitti se soran määrä...(muke83 @ Kesä. 10 2005,08:15) kirjoitti
*Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
Vieläkin soraa ihan perk..... Ahdistaa kun olisi uutta ja tasaista pintaa, mutta joka mutkassa kuulalaakeria enemmän kuin laki sallii![]()
Tänä aamuna ekan kerran Bodomia ympäri ja täytyy sanoa että paras reitti mitä oon koskaan ajanut. Kerran myötä- ja kerran vastapäivään kiersin. Tuli tosiaankin aivan man saaren fiiliksetOon vieläkin aivan mela pystyssä
![]()
And the Road Warrior?
That was the last we ever saw of him.
He lives now only in my memories.
Tänään tuli ensimmäisen kerran tuolla kierreltyä ja olipahan mukavaa pätkää...pirun kotilot vaan hidasti menoa. Soraa oli kyllä taaskin aika monessakin mutkassa, joten tarkkana saa olla (kerran meinasi jo menny pitkäksi
)...kummasti se sora muuten juuri moottoripyörän ajolinjalla...no mistäs näistä tietää
"Matalalla lentäen alitat puhelinlangat"
Ja sehän onkin sitten vaikeempi tilanne, ku jöpöttää tollanen 35 senttinen mela ajopuvun sisällä.(Ron Jeremy @ Kesä. 26 2005,16:24) kirjoitti
![]()
Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
Oli kuumat paikat 22.7. Siinä takasuoralla(automuseon kohdalla)joutui hiukan antamaan pytyille ruokaa. Kaukana näkyi auto tulevan vastaan, ajattelin että himmataan nyt jos sattuukin olemaan kova laki liikkeellä. Ja olihan se. Jumaliste kyllä pumppu hakkasi pitkään...
Samanlainen tilanne sattui mulle toissapäivänä boxin tiellä. Siel on kans pitkä suora ja aattelin että nyt vähän kokeilen. Näin kuitenkin valkoisen pläntin toisessa päässä ja ajattelin että oliskohan se itse poliisi. En sitten kokeillut ja ajelin kiltisti kuuttakymppiä. Poliisipakuhan se oli.(maddog @ Heinä. 25 2005,10:34) kirjoitti
Takaspäin tullessa ajelin kahen pyörän perässä, toinen 10r ja toisesta en saanu selvää. Joku putputin kuitenkin. 10r latas sitten samalla suoralla oikein kunnon lukemat ja meikä jäi syömään pölyä.
Eilen iltapäivällä soratilanne asvaltilla oli taas *Ja oikein olin näkevinäni; hieman sen ulkoilualueen/biitsin jälkeen mutkatiellä tuli vastaan polkupyöräpoliisit *
Siinä jo kusi valahti punttiin jos heittävätkin ympäri ja perään lähtevät sotkemaan *
Tai sit jotkut wannabecop sedät on lähteny sinisissään vahtimaan poikain mopoilua *![]()
- Gpz 900 R -
- CB 600 F Hornet -
Juu reitit tuttuja! Tuli löydettyä tuossa keväällä kun sain pärrän.
Loistavia reittejä, yleensä sellanen 40-50km/h rajotus, mut joskus mutkat on niin tiukkoja et joutuu kyllä vähentää vauhtia rutkasti.
Poliiseja en ole nähnyt koskaan.
Soraa on tosiaan muutamalla tieosuuksilla. Rekat tai jotkut nähtävästi ajavat sen verta ojan kautta, että heittävät sitä tielle.![]()
Hieno on reitti juu!. Ajelin viime perjantaina, mutta sade (ja hevosen paska, jota oli muuten paikoin aika runsaasti) pääsi yllättämään, joten ajolinjat olivat aika varovaisia, eikä päässyt oikein naatiskelemaan.
Hiukan tiukka paikka tuli, kun ratsastaja talutti hevosta tien oikella, eli siis väärällä puolella, ja elukka parka pillastui parikymmentämetriä ennen kuin olin rinnalla. Onneksi ehdin koukata vastaantulijan kaistalle (joka onneksi oli vapaa) ja selvisimme, heppa ja minä, pelkällä säikähdyksellä.
On muuten aika kookkaan olinen elukka kun seisoo takajaloillaan *.
GSX 1100F › Honda CBR 1100XX
"Kaikki jotka ajavat sinua lujempaa ovat raivohulluja
ja kaikki jotka ajavat hitaammin ovat taukkeja tientukkoja!"
Jep, hieno pätkä tuo Bodom. Pikkusen meinasi vaan jo vilu tulla, mittari näytti kotiin palatessa ruhtinaalliset kolme astetta.
Onneksi en ollut ainoa hullu liikenteessä, pari-kolme pyörää tuli vastaankin.![]()
Ehdottoman hauska tie ajella![]()
Kävin tänään ajamassa bodomin myötäpäivään ja pieni varoituksen sana on paikallaan.
Tänä vuonna hiekkaa ei ihan älyttömästi ole, vaikka sitä muutamista mutkista löytyy hieman enemmän. Tämän vuoden ongelma on taasen routavauriot, parissa kohtaa on asfaltti aika vittumaisella railolla ja jos jonkinmoista nyppylää on asfalttiin noussut - mennään ainakin eka kiekka varovasti siellä![]()
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Näittekö medioista: Bodomin reitti ollaan asettamassa museotieksi.
Jos tää nyt ketään kiinnostaa.
Jep samaa totean minä...(Jassu @ Huhti. 19 2006,16:34) kirjoitti
Reissut mielessä........
Toivottavasti eivät sentään museoi tai entisöi lenkkiä soratieksi![]()
ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Tänään ajoin ensimmäisen kerran tänä vuonna tuon lenkin. Oli useaan mutkaan ilmestynyt aikamoisia hyppyreitä, joten kannattaa todellakin olla varovainen vaikka reitti olisikin tuttu. Pari kertaa pamahti munat ikävästi tankkiin. *![]()