Tulokset 1:stä 18:een 18:sta
  1. #1
    Tavallaan jo hieman myöhäistä kysyä, kun on kaikki paikat vedetty erilaisilla maaleilla, mutta tuo hopeakromi, joka näytti parhaalta aluosien päällä, niin kestääköhän lämpöä?

    Tuli nimittäin vahingossa vedettyä osittain myös pakosarjan päälle ja jos joku tietää mitä sille tapahtuu kuumassa, niin kertokaa. Jos se muuttaa rajusti väriä putsaan sen mieluummin pois ennen ekaa käynnistystä...

    Varmasti se ei ole kovin kestävä pintamaalina, mutta aivan mielettömän siisti lopputulos erinäisten osien loppukäsittelyyn.

    Kokemuksista kiitollinen Tuuttimies.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  2. #2
    Maalasin joskus muutama vuosi sitten Corvetten pakosarjat hopea-kromi spraylla. Maali mainosti itseään moottorimaalina joka kestää kuumuutta, ja hyvin on lupauksensa pitänyt. Merkki ei juuri nyt muistu mieleen, mutta pitääpä katsoa josko puteli löytyisi autotallista.
  3. #3
    Okei, tossa ei lue kuuman kestosta mitään, mutta katsotaan nyt miltä se näyttää sitten kun on kuumentunut. Täytyy kuvata paikat ennen ajoa, niin saa ainakin siistit fotot.

    Kiitos tiedosta joka tapauksessa!
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  4. #4
    Ilmottele jos ton hopea-kromi maalin nimi muistuu
    mieleen.
  5. #5
    Tässä tulee Italo sulle ne tiedot siitä maalista, josta oli eilen puhetta:

    VA-FORMULA
    Lämpöhopea.
    Lämmönkesto 600 ¤c
    KÄYTTÖKOHTEET: Moottoriajoneuvojen pakoputkistot, mp-sylinterit, uuniluukut, kiukaat, kaminat, ulkogrillit, savupiiput ym. joiden lämpötila ei ylitä 600 astetta.

    tilavuus 400ml
    Die, spamming faget.
  6. #6
    Hot Spot High Temperature Exhaust Paint
  7. #7
    Kiitokset tiedoista !

    Katsotaan kuis äijän käy, kun hieman aikaa ajellaan. Mahtaa ainakin maali haista jonkin verran.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  8. #8
    Oliskos sulla GTracer kuvaa siitä Corveten konehjuoneesta?

    Olisi mielenkiintoista nähdä...
    Die, spamming faget.
  9. #9
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Kartaani @ Elo. 10 2002,13:01)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Oliskos sulla GTracer kuvaa siitä Corveten konehjuoneesta?[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    www.students.tut.fi/~rouhiait
    Tuolta löytyy muutama kuva hieman eri aikakausilta... en muista näkyykö maalattu pakosarja missään
  10. #10
    Nou hätä, tuntuu kestävän kuumaa! Upeeta. Katsotaan nyt miten pitemmän päälle. Juu, oli kiva nähdä Corvetin moottoriosatsoa, vaikkei kakspöyränen ookkaan...
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  11. #11
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Kartaani @ Elo. 09 2002,07:10)</td></tr><tr><td id="QUOTE">

    VA-FORMULA
    Lämpöhopea.
    Lämmönkesto 600 ¤c
    KÄYTTÖKOHTEET: Moottoriajoneuvojen pakoputkistot, mp-sylinterit, uuniluukut, kiukaat, kaminat, ulkogrillit, savupiiput ym. joiden lämpötila ei ylitä 600 astetta.

    tilavuus 400ml[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Mistäs tätä ko. maalia on saatavilla, meinaan että onko miten erikoista vai kannattaako kysellä ihan tavan maalikaupoista * pitäis päästä tonnista Zetaa vähän ehostamaan *
  12. #12
    Automaaleja myyvät liikkeet myy kyseistä. Kannattaa soittaa omaan lähikauppaan..

    Omani on näköjään kestänyt ainakin Tuutin putkissa ja se on ihan vaan Bilteman Hopeakromimaali, jossa ei luvata yhtään mitään lämmön kestosta. Todennäköisesti tämä Bilteman alujauheella toteutettu maali ei kuitenkaan ole ihan siitä parhaasta päästä kuten ei mitkään Bilteman myymät tuotteet..

    Se vain sijaitsee tuossa ihan kivenheiton päässä, niin tulee sorruttua sen rojuihin hätätapauksissa.. Maaleissa ei tosin ole niin isoa hintaeroa, ja todennäköisesti ei sitten ehkä laatueroakaan, kuin muissa romuissa.

    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  13. #13
    GTracer, tuossa yhdessä kuvassa näkyi pakosarja. Siinä kuvassa, taisi olla nimektään joku Aluminium Trickheads tai joku vastaava...
    Kone oli pölkyllä.
    Die, spamming faget.
  14. #14
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Kartaani @ Elo. 13 2002,19:07)</td></tr><tr><td id="QUOTE">GTracer, tuossa yhdessä kuvassa näkyi pakosarja. Siinä kuvassa, taisi olla nimektään joku Aluminium Trickheads tai joku vastaava...
    Kone oli pölkyllä.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Juup, niinhän se näkyykin (Trickflow alumiini kansien kanssa samassa kuvassa). Pakosarja pilkistää myös muutamassa muussa kuvassa.
    Tuollaista jälkeä sillä mun käyttämällä maalilla saa. Väri ei ole tummunut tai haalistunut yhtään. Itse ostin sen joskus Eckler's Corvette postimyynnistä jenkeistä, mutta eiköhän sitä löydy Suomestakin.
  15. #15

    Laitetaanko lämmönkestomaaleille lakkaa päälle? Jos laitetaan, niin mikä olisi sopivaa?
  16. #16
    Ainakin tuo Hot Spot High Temperature Exhaust Paint oli ihan vaan spray maalia. Suoraan pullosta maalattavalle pinnalle ja antaa kuivua.
  17. #17
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Italowestern @ Elo. 13 2002,18:13)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Automaaleja myyvät liikkeet myy kyseistä. Kannattaa soittaa omaan lähikauppaan..

    Omani on näköjään kestänyt ainakin Tuutin putkissa ja se on ihan vaan Bilteman Hopeakromimaali, jossa ei luvata yhtään mitään lämmön kestosta. Todennäköisesti tämä Bilteman alujauheella toteutettu maali ei kuitenkaan ole ihan siitä parhaasta päästä kuten ei mitkään Bilteman myymät tuotteet..

    Se vain sijaitsee tuossa ihan kivenheiton päässä, niin tulee sorruttua sen rojuihin hätätapauksissa.. Maaleissa ei tosin ole niin isoa hintaeroa, ja todennäköisesti ei sitten ehkä laatueroakaan, kuin muissa romuissa.

    :jysäri: *:ovela:[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    ootko italo laittanut putkiin ihan normaalia bilteman maalia vai sitä kuumuuden kestävää ?

    biltemaltahan löytyy kuumuuden kestäviäkin maaleja edullisesti.. eihän toi bilteman laatu mitään pro-tasoa ole, mutta hinta/laatusuhteeseen olen ainakin itse tyytyväinen..
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  18.  
  19. #18
    ..Purkissa luki vaan Silver Chrome.. Kuumankestosta ei halaistua sanaa. Kestänyt se kuitenkin on viimekesän ajot ihan hyvin.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.