Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 49:een 49:sta
  1. #31
    Lainaa (kata-600 @ Elo. 15 2002,11:37) kirjoitti
    Lainaa (jjm @ Elo. 15 2002,11:23) kirjoitti
    Onko kyseessä koko putkisto vai slipari?
    Slipari! Komee sellainen!
    KUVIA kehii!!!
  2. #32
    Ite en huomannu mitään muutosta (ellen oikeen hakemalla hae) mopon käytöksessä vaikka löin putket paikalleen. Tietty toi pitää käydä säätämässä jossain joskus, mut en kyllä suostu panikoimaan että niin laihalla kävis notta vaarallista olisi. Äänet tietty on ihan eri planeetalta ja niitä lähinnä muutoksella hainkin. Hepoja on riittämiin vielä piitkäksi aikaa...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  3. #33
    Mulla putkenvaihto (ts. pelkkä änkkäri) toi pirusti vääntöä alakierroksille ja nyt tassu nousee helposti kiihdyttäessä, kun vakioputkella se ei riuhtomallakaan ottanut irti maasta vaikka millä kierrosalueella olis kiskonu.
    Toki tuo putkenvaihto kasvatti myös kikkeliä kun pärrä murisee räyhäkkäästi ..
    "Paskaks vaan jos se paskaks menee"
    CBR600RR '07 -raaseri
  4. #34
    Mä oon kans tyytyväinen sliparin hankintaan Kyl pyörä on ku eri planeetalta. Kumma kyllä kun käytin penkissä ni säädöt oli aika hyvin jo suoraan kohdallaan eli säätöä ei katsottu tällä hetkellä tarpeelliseksi. On se kiva kun pärrässä on räyheet äänet *



    elämä on yllätyksiä täynnä, aamulla on krapula!
  5. #35
    Itellä Gsx-750f, johon tuupattiin leovincen slipari ja dynon suutinsarja. Tehoja vakiona 86 hp ja säädettynä 92. Vääntää alakierroksilla paremmin... TAI... ainakin tuntuu siltä, koska äänet on sen verran mureammat. Niin... Onhan tuosta niin suuri osa psykologista, että vaikea sanoa... Mutta suoraan sanoen vaan äänten takia hankin ja kyllä nyt kehtaa päristellä.

    Sit ku uskallan haluta enemmän tehoja, kävelen mopokauppaan ja vaihdan tykimpään.
    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
  6. #36
    noniinno... tota zetaa eli 7½ kwaakkua 2004 mallia.. .. suora rööri kiinni ja menoksi...paukkuu ja rätisee..

    jos laihalla käy niin käyköön.. kuulostaa niin hienolta jotta korwawaikku lähtee >>>>>>>>> pamahtamalla


    *tiedä sitten onko tollanen röpötys ja pauke oikeesti terweellistä*



    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  7. #37
    tos talven aikana tuli vaihdettua zxr 750-91 pyörään arrowin hiilikuitu slipari,kitti käyrästö..edellis kesänä oli jo dynojet ja tupla ärrän nenät.. alkuperäsenä se 100hp koneesta,viime kesänä 111,1hp kampiakselilta,ja nyt oli 105hp takapyörältä...ja kyl äänet on mahtavat
  8. #38
    Laitoin tänään pyörään Vincen hiilikuituputket... ja äänet ovat todellakin miellyttävät... enkä edes viittinyt ottaa vielä killereitä pois... täytyy sitäkin kokeilla, mut voi olla et raikaa liikaa... will see... mut suosittelen!! meinaa eturataskin nousta herkemmin, vai luulenko vaan.

    Z1000
  9. #39
    Blackbird vm-2005, Yoshimura full system TRS3/PCIII/K&N=1500 km ajettuna penkissä:173.6 hv kampiakselilta.
  10. #40
    tehoputki toi kaksi hevoisvoimaa lisää takapyörälle. tehoputki tarkoittaa tässä alkukäyrästöä. vääntöä toi suhteessa hieman enemmän. muuten vakioputkella ja sliparilla oli jo ne perinteist viilaukset tehty, joten hyvinhän tuo on kun teho ei laskenut.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  11. #41
    Lainaa ((Neste)Hukka @ Elo. 19 2002,12:14) kirjoitti
    Lainaa (jjm @ Elo. 16 2002,10:59) kirjoitti
    Pistin Hondaan (VF750F) Laserin K2 putkiston lähinnä sen vuoksi, että alkuperäinen putkisto vaimentimineen alkoi muistittaa siivilää. Viimeinen niitti oli se, kun matkalle lähtiessä (pyörä täynnä tavaraa ja kovat valmistelut takana jne.) vasen änkkäri tippui tielle ensimmäisessä mutkassa... Saihan sen sitä matkaa varten kiinni teipillä ja rautalangalla - hyvä tuli :niimpäniin:

    Alkuperäisessä putkistossa (4-1-2) oli LeoVincin vaimentimet, joten ihan alkuperäisestä ei ole tietoa. Laser toimi kaikin puolin hyvin, oli kevyempi ja helppo asentaa. Tehoista ja väännöstä on paha sanoa mitään, mutta ihan perstuntumalta keskialueella jo muutenkin mahtava vääntö saattoi vielä hieman lisääntyä. Aiemmin kierrokset tössähtivät punarajaan (10500) kuin olisi ajanut päin tyynyä, mutta Laserilla punarajan pystyi ylittämään, siis ihan kokonaan (tuli testattua ihan vahingossa, kun en oikein koskaan tottunut V-koneen ääneen)! Moottoritiellä kunnon kiihdytyksessä menon hyytyessä vilkaisin kiekkamittaria ja kierrokset oli yli alueen, eli yli 13000... Putkella oli siis selvä vaikutus.

    Kone kävi sopivasti rikkaalla, niin myöhemmin ilmanputsari tuli vaihdettua K&N:ään, joka sekin oli varsin laadukas tuote. Senkin pistin lähinnä siksi, että se oli reilun satasen (silloin oli käytössä markat...) kalliimpi kuin tavallinen, ja takuuta on kuitenkin miljoona mailia tai kymmenen vuotta. (Kumpihan tulee mopolla ensin täyteen?)

    Nykyisessä jammussa onkin sitten kaikki vakiota.

    --Joona
    Ihan mielenkiinnosta, mikä rekkari tuossa hondassa oli? Ajattelin vaan, että sattuiko olemaan sama mikä mulla joskus oli ;)
    moiseen laitteeseen kun on tullut aikaa laitettua ja ko k2 putki vielä sain oli laitteessa mach 1 putki ja toimi jokseenkin mutta otin pois jos joku tarvii ajankulua kuvatKOO ja katselin samalla kanavia ja mietin onko niille järkeä tehdä jotain jos tuon kilkkeen vielä purkais aikansa kuluks kun ainakin imukauloissa jopa 2mm pykälät lohkoa vasten. Osaako joku sanoa onko moiseen järkeä ryhtyä. Vääntöön voin sen verran vastata jotta ainakin ko pelissä on toimivat juuttuvakurkkuiset ja antaa seoksen tasaisesti alhaalla saakka.
    hauskuus piilee rajojen etsimisessä..harvemmin kivaa kun ne löytyy.
  12. #42
    Eilen saapui Devil:in putkin taloon, ja tänään pitäisi saada putken paikalle ja neulat nostettua. Sitten sen jälkeen ruvetaan ihmettelemään jospa meno pareni, tai äänet, tai molemmat * Pääsee vihdoinkin veekakkonen oikeuksiinsa...



    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  13. #43
    Yoshimuran 4-2-1 Busassa .. näyttää, kuulostaa ja tuntuu hyvälle.

    http://www.hiekkalaatikko.org/kappyrat.jpg

    Mustat käppyrät: Vakio 4-2-1-2 käyrästö ja Viper bolt-on vaimentimet, K&N
    Siniset käppyrät: Yoshimura 4-2-1 Full Race, K&N, modattu ilmansuodatinkotelo, TRE

    3000+ kierroksen kohdalle tulee Busassa 4-2-1 putkistolla tuo kuoppa, sille ei oikein mahda mitään. ~4500rpm ylöspäin onkin teho- ja vääntöeroa koko kierrosalueella. Hauskasti kaikki käppyrät leikkaa samassa pisteessä, vähän vaikeuttaa tulkintaa... Niin ja tuo TRE tosiaan vaikuttaa vain siihen että kiertää loppuun asti eikä pysähdy nopeusrajoittimen kohdalle.
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  14. #44
    miksei yli kymmenen vuotta vanhoihin kulkupeliin saa kunnon putkistoa? tai muutakaa härpäkettä ainaki 600cbr vm 91-98 on sen verra suosittu pyörä et siihe on melkein pakko saaha tehari ainaki yoshimuralta tai lazerilta.
  15. #45
    Entäpä seuraavanlainen tilanne sitten:

    Aikomuksena on rakennella pyörän (-94 ZX-9R) takamusta tulevan talven aikana uuteen uskoon ja tuplaputket on ollut yksi osa suunnitelmia, koko touhun järkevyyden tiedän, mutta minkälaisiin ongelmiin tuossa touhussa on mahdollista törmätä? Ensimmäinen ongelma on tietysti löytää iänenvaimentajat molemmin puolin persettä, tässä tapauksessa joutunee turvautumaan jonkin toisen pyörän pönttöihin.

    Ja kannattaako tyytyä pelkkiin äänenvaimentimien vaihtopaskoihin, vai onko koko putkiston vaihto kannattavampi operaatio? Suuria muutoksia tehoissa tuskin tavalla tai toisella saadaan aikaiseksi, mutta voipahan ainakin baarissa ruinata pillua vetoamalla omiin viritystaitoihinsa...

    Kannattavin operaatio olisi tietysti myydä koko paska pois ja vaihtaa korolla uudempaan farmariautoon, mutta ymmärtänette, että moinen ei juurikaan innosta..?
  16. #46
    Lainaa (Northern_lights @ Heinä. 15 2005,09:44) kirjoitti
    Entäpä seuraavanlainen tilanne sitten:

    Aikomuksena on rakennella pyörän (-94 ZX-9R) takamusta tulevan talven aikana uuteen uskoon ja tuplaputket on ollut yksi osa suunnitelmia, koko touhun järkevyyden tiedän, mutta minkälaisiin ongelmiin tuossa touhussa on mahdollista törmätä? Ensimmäinen ongelma on tietysti löytää iänenvaimentajat molemmin puolin persettä, tässä tapauksessa joutunee turvautumaan jonkin toisen pyörän pönttöihin.

    Ja kannattaako tyytyä pelkkiin äänenvaimentimien vaihtopaskoihin, vai onko koko putkiston vaihto kannattavampi operaatio? Suuria muutoksia tehoissa tuskin tavalla tai toisella saadaan aikaiseksi, mutta voipahan ainakin baarissa ruinata pillua vetoamalla omiin viritystaitoihinsa...

    Kannattavin operaatio olisi tietysti myydä koko paska pois ja vaihtaa korolla uudempaan farmariautoon, mutta ymmärtänette, että moinen ei juurikaan innosta..?
    Kyllähän se onnistuu. Osta pelkät vaimentimet vaikka VTR1000F-hondasta ja niihin teetät sopivat liitosputket. Muutama asia tulee mieleen, lähinnä putkien reitti yms... vasemmalta voi olla nahkeaa saada putki ylös *

    Tee jotain myös etukatteelle ettet joudu liittymään legendaarisiin "peränvaihtajiin". Täällä turun seudulla oli jossain vaiheessa kyllästymiseen asti peränvaihtajia, milloin minkäkin pyörän perä oli mukamas kamala ja sitten se viimeinen naula lyötiin arkkuun kun sohlattiin joku muu perä paikalleen...

    Tai sitten voisit tehdä siitä sellasen hienon aikansa rr-retron. Maalauta siihen alkuperäisen näköinen maalaus, ehkä jotakin bold'or teemaa mukaillen tms. Läjä hienoja osia ja viimeisen päälle viimeistely.



  17. #47
    Lainaa (Jyri @ Heinä. 15 2005,12:29) kirjoitti
    Kyllähän se onnistuu. Osta pelkät vaimentimet vaikka VTR1000F-hondasta ja niihin teetät sopivat liitosputket. Muutama asia tulee mieleen, lähinnä putkien reitti yms... vasemmalta voi olla nahkeaa saada putki ylös *

    Tee jotain myös etukatteelle ettet joudu liittymään legendaarisiin "peränvaihtajiin". Täällä turun seudulla oli jossain vaiheessa kyllästymiseen asti peränvaihtajia, milloin minkäkin pyörän perä oli mukamas kamala ja sitten se viimeinen naula lyötiin arkkuun kun sohlattiin joku muu perä paikalleen...

    Tai sitten voisit tehdä siitä sellasen hienon aikansa rr-retron. Maalauta siihen alkuperäisen näköinen maalaus, ehkä jotakin bold'or teemaa mukaillen tms. Läjä hienoja osia ja viimeisen päälle viimeistely.
    Olen ikävä kyllä jo askeleen ottanut matkalla kohti "peränvaihtajaa". Särkyneen takakatteen, josta muotin aion tehdä, olen jo ostanut. Seuraavana vuorossa on siis R6:n takakatteen uuteen uskoon muokkailu, vakiona sekään ei silmiäni miellytä (vika kuitenkin lienee aivoissani).

    Putken asentamiseen en oikeasti ole vielä pahemmin ajatuksia uhrannut, tuo vasemman puolen vaimentajan paikalleen laitto tulee varmasti ongelmia poikimaan juurikin tuon putken reitin suhteen. Toinen asia mitä pelkäsin, oli se, että vaikuttaako tuommoinen putkien muuttelu koneen toimintaan ja säätämiseen. Oletettavasti vituttaa, kun pyörä on ulkonäöltään Ok, mutta käyttäytymiseltään ei.

    Etukatteen uusimiseen tai muokkailuun en ole mitään syytä oikeastaan keksinyt, vakiona se on jo tarpeeksi hieno, mielipide saattaa tietysti muuttua uuden perän myötä...

    9R:n (94:n) perä on kuitenkin jotenkin omalla tavallaan ruma mielestäni, se on liian matalalla ja liian pitkä, tuskinpa maalaus tai tarrat sitä paremmaksi tekee.
  18. #48
    Lainaa (Northern_lights @ Heinä. 15 2005,13:16) kirjoitti
    Lainaa (Jyri @ Heinä. 15 2005,12:29) kirjoitti
    Kyllähän se onnistuu. Osta pelkät vaimentimet vaikka VTR1000F-hondasta ja niihin teetät sopivat liitosputket. Muutama asia tulee mieleen, lähinnä putkien reitti yms... vasemmalta voi olla nahkeaa saada putki ylös *

    Tee jotain myös etukatteelle ettet joudu liittymään legendaarisiin "peränvaihtajiin". Täällä turun seudulla oli jossain vaiheessa kyllästymiseen asti peränvaihtajia, milloin minkäkin pyörän perä oli mukamas kamala ja sitten se viimeinen naula lyötiin arkkuun kun sohlattiin joku muu perä paikalleen...

    Tai sitten voisit tehdä siitä sellasen hienon aikansa rr-retron. Maalauta siihen alkuperäisen näköinen maalaus, ehkä jotakin bold'or teemaa mukaillen tms. Läjä hienoja osia ja viimeisen päälle viimeistely.
    Olen ikävä kyllä jo askeleen ottanut matkalla kohti "peränvaihtajaa". Särkyneen takakatteen, josta muotin aion tehdä, olen jo ostanut. Seuraavana vuorossa on siis R6:n takakatteen uuteen uskoon muokkailu, vakiona sekään ei silmiäni miellytä (vika kuitenkin lienee aivoissani).

    Putken asentamiseen en oikeasti ole vielä pahemmin ajatuksia uhrannut, tuo vasemman puolen vaimentajan paikalleen laitto tulee varmasti ongelmia poikimaan juurikin tuon putken reitin suhteen. Toinen asia mitä pelkäsin, oli se, että vaikuttaako tuommoinen putkien muuttelu koneen toimintaan ja säätämiseen. Oletettavasti vituttaa, kun pyörä on ulkonäöltään Ok, mutta käyttäytymiseltään ei.

    Etukatteen uusimiseen tai muokkailuun en ole mitään syytä oikeastaan keksinyt, vakiona se on jo tarpeeksi hieno, mielipide saattaa tietysti muuttua uuden perän myötä...

    9R:n (94:n) perä on kuitenkin jotenkin omalla tavallaan ruma mielestäni, se on liian matalalla ja liian pitkä, tuskinpa maalaus tai tarrat sitä paremmaksi tekee.
    Kyllä siitä varmasti hyvä tulee kun maltat toteuttaa sen tasokkaasti. Hauskaahan tuollainen näppäily on...
  19.  
  20. #49
    Lainaa (Jyri @ Heinä. 15 2005,13:18) kirjoitti
    Kyllä siitä varmasti hyvä tulee kun maltat toteuttaa sen tasokkaasti. Hauskaahan tuollainen näppäily on...
    Kummallisista asioista sitä ihminen hauskuutta loppujen lopuksi hakee, helpointa olisi jättää pyörä nykyiselleen ja impata ensi talvi lasikuidun sijaan halvinta liimaa, mitä kaupan hyllyltä löytyy, olisi varmasti halvempaa ja ihan yhtä hauskaa...
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12