Katso äänestykset tulokset: UUSI KYPÄRÄKYSELY - Optimoitu kypärämerkeittäin

Äänestäjät
1787. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • AGV

145 8,11%
  • Arai

308 17,24%
  • Bayard

44 2,46%
  • Bieffe

18 1,01%
  • HJC

146 8,17%
  • Nolan

142 7,95%
  • Shoei

530 29,66%
  • Suomy

27 1,51%
  • Schuberth

172 9,63%
  • Muu

255 14,27%
Sivu: 1 / 13:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 379:sta
    Nyt pyydän vielä kerran vastaamaan kypäräkyselyyn. Olen tutkinut kahden kyselyn vastaukset ja prosenttiluvut ja luulen, että näillä merkeillä saadaan paras tulos * *
    Itelläni on muuten Shoei Raid Pyro TC-5 *
    The Black line
    Höh, mulla on 2kpl Hjc:ta - munhan pitäis saada antaa sillon 2 ääntäkin
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
    Suupertti, klapphelm.
    Humppaa taikka kuole
    Ääni meni kohtaan muu, Probiker klapphelm.
    Loneliness, heartbreak and fear have walked by my side-
    I know them like old friends
    But as the sun is setting, I feel my strength returning
    Everything seems allright

http://www.geocities.com/poljarakkars/
    Nappasin aakkosista ensimmäiseen eli AGV ja en mene väittämään, että sen sen olla pitää * . Sillä noissa asioissa olen vielä * *
    Nenu kohti aurinkoa
    Shoei on kaapissa ja odottaa kesää
    Todellisuus on viinan puutteen luoma illuusio !
    http://www.ekinet.com/
    Tällä hetkellä vielä Nolan mutta vaihtuu jossain vaiheessa AGV xr-2:een koskapa istuu kaikista parhaiten.
    Nolan tällä hetkellä.
    Uusi tulee kevääksi kunhan saan päätettyä mikä, kompromissi vai kaksi uutta (avo+umpi)
    Edelleen Bayard
    Vanha mutta kankea...
    ja minulla edelleen suomyn ducati kypärä...
    CARPE DIEM! Kalliot pysyy, meri jää, ihminen vain häviää. (Pablo Neruda)
    Arain quantum tarttui messuilta mukaan kun oli niin hyvä tarjous... ajossa en oo vielä kokeillu tus jo kesä...
    Pyörä vaihtui, nick ei

Thrust me, i know what i am doing
    Arai Quantum on edellenkin.
    Suzuki GSX1400
    hoojiiceehän se mun päätä komistaa
    1835
    Shoei XR-800
    1290SAR, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
    Hö,pakko vastata muu,koska kaapista löytyy 2kpl.Boerin pottia jotka ovat nykyään käytössä Ai niin onhan siellä kaapissa kevättä odottamassa tuollainen Arain Quantumkin
    BMW 1200 LT
    Ei vielä oo mitään, mutta oisin tahtonu Arain NR-5:n, mutta nyt ne rontit meni lopettaan sen valmistuksen. Minkäs mä nyt otan? Sitäpaitsi se on hirveen hintanen
    ..Mutta paras....
    Shoei Z-One, on ja pysyy...
    Rakastan Itseäni
    arain astro muistaakseni. sellainen missä on niinkuin sellaiset kotkan päät. sininen väriltään. edellinenkin oli arai enkä helposti muuhun vaihda.
    JOusimies (joka kawa9:kin on)

Olet onnettoman optimistinen ja innostunut. Sinulla on uhkarohkea taipumus luottaa onneesi, jota sinulle ei ole suotu lainkaan. Suurin osa Jousimiehistä on alkoholisteja tai päihteiden väärinkäyttäjiä. Kännissä Jousimiehen kuvittelevat olevansa henkisiä opettajia. Kaikki pitävät Jousimiehiä naurettavina. Jousimiesten kasvonpiirteet muistuttavat usein hämmästyttävästi hevosen piirteitä. Yleensä Jousimiehet ovatkin hevosten reinkarnaatioita. Mikäli Jousimies ei sairasta keliakiaa niin hänen lempiruokansa on ämpärillinen kauroja. Jousimiehellä on lähes poikkeuksetta voimakas tarve matkustaa. Jousimiehiä arvostetaan aina, kun ne ovat matkoilla. (lainattu jostain netti horoskoopista)
    Suomy GunWind mikäsenytolikaan replica!!??
    Fun is not a straight line
    edelleen olen erilainen nuori.. NZI
    "Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (bubblefaerie @ Helmi. 14 2003,11:41)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Ei vielä oo mitään, mutta oisin tahtonu Arain NR-5:n, mutta nyt ne rontit meni lopettaan sen valmistuksen. Minkäs mä nyt otan?[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Kyllä noita varmaan vielä kaupoista löytyy Itse ostin syksyllä juuri NR-5:sen, kun sain niin pirun halvalla, 275€
    Suomessa sokeat tekevät pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä.

"Ei sun kannata
    ei kai kannata
    pitää päällä vilkkua
    jos oot jo ojassa"
    Juu- Shoei on ja hyväksihavaittu, toisena avattava Cabergi, muuten ok sekin mut äänekäs-johtunee just avattavuudesta, siinä on niitä saumoja vinkumassa enempi..
    onhan se niinkin,mutta....
    Tulevaksi kaudeksi on schuberthi hommattu.
    Kakkoskypäränä on agv.

Juha & V-Strom650 / CBR1000F
    AGV:n pottahan se päässä pyörii.
    BMW R45 700cc
    Bieffe B20 odottaa kevättä vaatehuoneen hyllyllä. Ajattelin kuitenkin jättää sen mahdollisen apukuskin käytettäväksi, mikäli saan hankittua uuden tässä talven aikana.

Uusi merkkikin löytynee ylhäällä olevalta listalta, eli Shoei, Arai, Suomy... mikä nyt sattuu istumaan parhaiten päähän.
    - "VFR kehrää ja paukkuu" -
    Niin, löytyy myös HJC-7
    Rakastan Itseäni
    Tuonne muu-osastoon menee mun kypärät, eli Lazerin ruukkuja on molemmat..sekä avo että umpi.
    Shoei Z-one
    Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
  30.  
    Carlsberg
    Eikö muilla ole?!
    Erittäin hyväkypärä!
    Misteepä sen tietää mihinkä pystyy ennen kun kokkeiloo.
Sivu: 1 / 13:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen