AGV
Arai
Bayard
Bieffe
HJC
Nolan
Shoei
Suomy
Schuberth
Muu
Arai Maverick. Kiva mattamusta väri ja lasit pysyy päässä...
- Rajatonta Voimaa! -
Nolan N100
Ja eikun menoksi...nykyään vain takapenkin ruusuna...eikä enää edes sitä...siis vain menoksi
Shoei. Olin kerran saksassa ja kun liikkeeseen menin niin kaveri tarjosi tollasta tarjoukseen. Hinta oli 325E mutta lähti mukaan 125E plus huppu. Että minäkö kova tinkimään... ei kai.![]()
![]()
![]()
Shoein Raid, viininpunainen...onko muitakin värejä?![]()
![]()
Kun pyrkii täydellisyyteen, voi saavuttaa erinomaisuuden
arain nr-5 ajellut ja tyytyväinen olen ollut, seuraava potta varmaankin shoei tai arai..![]()
Ei ole riemulla rajaa, kun Aprilialla ajaa.
"Odottakaas vaan ens vuotta jumalauta" -Jysäri 2.8.03
Shoei Raid toimii pääkopan suojana tällä hetkellä. Tyytyväinen kyseiseen kuuppaan olen. Suhteellisen hiljainen, kevyt ja todella hyvin, ainakin mun päähän, istuva.![]()
Stuntriding is NOT a crime
Kawasaki Z750
Taidan vetää pohjanoteerauksen: ZEUS 570 lipalla ja visiirillä varustettu avopotta (ovh 3 vuotta sitten n 300 mk) ei lainkaan paha...
![]()
* Yamaha Tenere 700 -22
* KTM 200 EXC -10
* KTM 250 EXC-F -10
* KTM 300 EXC Six Days -11
* Husqvarna TE 450 -10
* Yamaha YZ 250 -00
* Suzuki Bandit 1200 GSF -04
* Honda Transalp 600 -96
bayardin ruukku mutta elän toivossa että sais ostettua
arain mawerikin joskus
Arain SZ/m Pearl Black, jos pyörän vaihdosta mitään tulee, saattaa ensi keväänä tulla Shoein Syncrotec, kun Arailla ei ole tuota avattavaa umpikypärää.
shadow ja pannari vaihdettu henkilöautoihin ja matkailuauto on nyt niiden korvike.
Nykyään Shoein XR-900. Vanha on joku Bieffe jossa kuulo oli mennä, kauhee meteli siinä.
Triumph S4 -04, Triumph Sprint ST1050 -06, Peshoo Vivacity Sixties -12
Aris, Nolan ja AGV. Ensinmainittu on pääkaytössä.![]()
"Tavara tykkää, että sitä käytetään."
-Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
Tekisi mieli kysyä että mitä ne muut sitten suojaa...(iama @ Elo. 27 2003,15:00) kirjoitti
Takapenkkiläiselläni on joku zeus joka oli noin 1 v. vanha kuin siitä lensi vauhdissa pois se läppä joka suojaa ne ylemmät tuuletusreijät. Ei oikein vakuuta semmonen kypärä joka leviää itsestään (n. 100 km/h)... *![]()
Honda CBR 600 F ... -94... -> Honda VTR 1000 F ... -01...
Arai RX-7 Corsair piti ostaa, ku Astro ei sopinu päähän. Niin hyvältä on tuntunut ja hyvin toiminut, että ihan heti en aijo vaihtaa.
Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
Bieffen GPR kypärä löytyy ja metsäkäytössä on Bellin Moto 7.
Edit: Bieffe on siirtynyt paremmille laitumille ja sen hommaa hoitaa nykyään Shoein XR-1000
Pain is just weakness leaving the body
Kas vain, joku sentään lukeekin näitä ja huomasi sanaleikkini(McRider @ Elo. 27 2003,15:16) kirjoitti
Siis AGV on umpipotta ja siksi harvoin päässä. Nolania käyttävät takamatkustajat enemmän kuin minä itse.
"Tavara tykkää, että sitä käytetään."
-Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
Bayardin umpipotta. Vaihtoon menossa. Ei muuta vikaa, kuin että on musta=helteellä pätsi. Tosin helteet taisi loppua tältä kaudelta.![]()
Meni sarakkeeseen muut...
Mulla On Uvex Wing RS II
Erittäin hyvä potta!!![]()
Kaikki muut paitsi Thunderace on turhaa....
Shoei Z-One löytyy täältä. Toimiva mun kuulassa![]()
kiloGixxerillä alinopeutta!
shoein potta han se siellä naulakossa oottaa et keli kuivuis...![]()
pahimmat mokat ovat ne jotka jättää tekemättä...
www.goexperience.fi
Arai ja malli tai olla maveric tai jotain!
Kun ainoa työkalu on vasara, kaikki ongelmat näyttävät nauloilta.
Shoei Raid, mattamustana iridium silver -visiirillä. Hieman ihmettelen ton kypärän äänekkyyttä verrattuna vanhaan Boerin pottaan.
Schuberth Concept. Ennen oli AGV:n avomalli + goggles.
Reissuverkko
- Naura itelles ennenku muut kerkiää. -
- Emmie mittää tiiä, ku mie vain istun kyy'issä. -
"Ja nyt onkin jo aika kiiruhtaa
pahaa tekemään ja syntiä
sen lyhyen ajan mikä jäljellä on."
- Harriet Löwenhjelm, runoilija
"Harrasta seksiä talvella, älä kesällä. Syksyllä ja keväällä se tärvelee vähemmän kuin muulloin, mutta aina se rasittaa ja haittaa terveyttä." - Pythagoras, filosofi
Shark - RSR Alex Barros. Suomessa vielä erittäin harvinainen. Mahtava kypärä![]()
" I like my sugar with coffee and cream"