Katso äänestykset tulokset: Valmista Galluppi! - Mikä kulkee jalkojesi välissä?

Äänestäjät
1289. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • 1. Aprilia

28 2,17%
  • 2. BMW

49 3,80%
  • 3. Ducati

57 4,42%
  • 4. Harley Davidson

23 1,78%
  • 5. Honda

301 23,35%
  • 6. Kawasaki

252 19,55%
  • 7. Suzuki

283 21,96%
  • 8. Triumph

40 3,10%
  • 9. Yamaha

212 16,45%
  • 10. Muu, Mikä?

44 3,41%
Sivu: 2 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 349:sta
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (italowestern @ Elo. 01 2002,16:17)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Täytynee muistuttaa, että Ducatin kanssa asiat on IHAN toisin kuin muissa Italian peleissä. Varaosat tulee päivässä ja pyörät on sekä hyvin kasattuja että maukkaita ajaa ja pitää. Otappa sieltä M-Staarista sopiva Ducati, niin et kadu.

ELä hyvä mies luovu tyylistä, kun olet sen kerran löytänyt [/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Mun mielestä kuusatkussa monsterissa ei välttämättä ole mitään maukasta piikin jälkeen. samanlainen levyjarru, kiihtyvyys samaa luokkaa o-100km/h 7sec ja huiput ehkä kympin paremmat. Äänet on tietysti toista luokkaa, mutta taidan silti ostaa jonkun japski sportin. Jos vaikka joku vähän sponssais mua niin saisin kuustatkun ninja tai gixerin.
    Osta S4 Monsteri höhlä, 600cc
    ja pakkoko sen on uuskaan olla, osta vaikka vanha 996, niin johan unohtuu noi muropakkauksista voitettavat pyörät..

Stilo perfetto, prestazioni enormo, ROAR del la Pompone!

Tipo quattro valvolino, vorrei la kiava de motociclo? Per favore.

Sil viisii !"
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
    Jos mp-harrastus olisi vain sitä, että ajetaan mahdollisimman lujaa ja mieluiten keula tai perä ylhäällä, olisi varmasti ainoa oikea pyörä joku tehojapsi. Kuvioon kuuluu, että sellainen sitten vaihdetaan uuteen malliin parin vuoden välein. Mutta kun on tälläisiä vastarannan kiiskiä, jotka tykkää ajaa vanhemmalla kalustolla, niille yksi helpoimpia merkkejä on juuri HD. Osia on saatavana suoraan hyllystä ja kohtuullisen edullisesti. Eipä onnistu niin helposti edes 10 vuoden ikäiseen japsiin.
    Ja ennenkuin joku irvileuka kehuu, ettei oikeat pyörät tarvitse osia ja kestävät loputtomiin, otetaan esimerkiksi tuo mun HD. Ostin sen käytettynä (vm -63) seitsemän vuotta sitten ja ennen viime talvea kerkesin ajaa sillä noin 90 000 km. Tällä ajalla siihen tarvitsi vaihtaa seuraavat osat: Kytkinlevyt, ketjut, takapyörän laakeri, 1 kpl eturengas, 3 kpl takarenkaita, sytytystulpat, öljynsuodattamia, ensiövälityksen hihna. Mulla ei ollut tietoa mitä koneella oli ajettu ennen minulle tuloa, joten sitten viime talvena tein siihen konerempan. HD:tä moititaan puolivalmisteeksi ja että sitä pitää rassata koko ajan. Haluampa nähdä toisen 40 vuotiaan pyörän joka selvittää saman ajomäärän huomattavasti vähemmillä osilla. Koko aikana pyörä vain yhden kerran tullut peräkärryllä kotiin ja silloinkin vain koska en viittinyt ruveta vaihtamaan tuossa kehä I:selllä räjähtänyttä takarengasta. Ja haluaisin muistuttaa siitä, että koko tänä aikana pyörää ei ole tarvinnut viedä kertaakaan mihinkään mp-huoltoon ja ihmetellä koska taas pääsisi ajamaan. Jotta ajakaa sellaisella mikä ittelle sopii, mulle kelpaa tuo oma ihan hyvin.
    Eihän kukaan käytä 20, 30 tai 40 vuotta vanhoja kodinkoneitakaan...

"katsos jorma, ostin juuri leivänpaahtimeeni vm-42 uuden sähköjohdon, tosin se on uudempaa mallia, -48."

"ohhoh"

Tekniikka kehittyy, ostetaan sitä. Vanhat romut museoon. Ja Jenkkisälä Atlantiin...

Rakastan Itseäni
    Gixxxerrrhän on oikein innostunut heittämään näitä "provoja"

Kannattaa muistaa että kyseinen FatBat kuuluu Mc Donaldseihin
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Gixxerrr @ Elo. 01 2002,16:23)</td></tr><tr><td id="QUOTE">*liikutun kyyneliin*

[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    on noita suitsa miehiä nähty ennenkin itkevän. lähinnä tien poskessa mopo levinneenä

Kawasaki on kiwakasa

-Master of provo-
    Pyörä vaihtui, nick ei

Thrust me, i know what i am doing
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Planet @ Elo. 01 2002,17:14)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Mun mielestä kuusatkussa monsterissa ei välttämättä ole mitään maukasta piikin jälkeen.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Kaikki eivät ymmärrä hyvän päälle...
    -Miksi olla hankala, kun vähällä vaivalla voi olla mahdoton-
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (geepeez @ Elo. 02 2002,10:48)</td></tr><tr><td id="QUOTE">on noita suitsa miehiä nähty ennenkin itkevän. lähinnä tien poskessa mopo levinneenä *[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Olet nyt ymmärtänyt väärin. Suzukinomistaja on siinä vain liikuttunut kyyneliin ihaillessaan läheltä pyöränsä konetta .

Sinänsä erehdyksesi on ymmärrettävä, sillä vastaavaa käyttäytymistä ei ole juurikaan tavattu muiden merkkien omistajissa (ei ole paljon ihailtavaa...).
    Oderint, dum metuant.
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (JP-800 @ Elo. 02 2002,10:20)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Gixxxerrrhän on oikein innostunut heittämään näitä "provoja" *

Kannattaa muistaa että kyseinen FatBat kuuluu Mc Donaldseihin *[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Oli se Sipoon juoppo hetken hiljaa kun kuuli ton jengin...

Mielipiteensä kullakin, mutta ainoastaan minä olen aina oikeassa...
    Rakastan Itseäni
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Neri @ Elo. 02 2002,12:49)</td></tr><tr><td id="QUOTE">*huoh* kylläpä te jaksatte...
    Hei mitäs väliä sillä merkillä noin niinkun oikeesti on.. ajatelkaas, teillä on sentäs pyörät allanne *[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Eiii, ei nää niin vakavasti otettavia läppiä ole, kunhan kiusataan toisiamme. Kyllä kaikki muut merkitkin ihan hyviä on, siis suitsan jälkeen...
    Rakastan Itseäni
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (rg500 @ Elo. 02 2002,12:47)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Olet nyt ymmärtänyt väärin. Suzukinomistaja on siinä vain liikuttunut kyyneliin ihaillessaan läheltä pyöränsä konetta .[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Niin joo kädet rasvassa ja kiertokanki kädessa sen näkee tosi läheltä....

No joo oma pöyrä on aina paras. ainaskin sillon kun se on ehjä..
    Pyörä vaihtui, nick ei

Thrust me, i know what i am doing
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (geepeez @ Elo. 02 2002,14:34)</td></tr><tr><td id="QUOTE"></span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (rg500 @ Elo. 02 2002,12:47)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Olet nyt ymmärtänyt väärin. Suzukinomistaja on siinä vain liikuttunut kyyneliin ihaillessaan läheltä pyöränsä konetta .[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Niin joo kädet rasvassa ja kiertokanki kädessa sen näkee tosi läheltä....

No joo oma pöyrä on aina paras. ainaskin sillon kun se on ehjä..[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Missäköhän on legendaarisen kestävä kone?

5 pisteen vihje: tehty japanissa

4 pisteen vihje: näkyy usein kiihdytys-skaboissa

3 pisteen vihje: 1100 kuutiota

2 pisteen vihje: malli GSX-R

1 pisteen vihje: Merkki alkaa S-kirjaimella...

Rakastan Itseäni
    Ykkönen se on luokassaan Superbaikki,
    siksi sellaisen haluis kaikki,
    siinä kun kääntyy kaasukahva,
    tuntee olevansa todella vahva,
    Mikä on merkki? Kukaties?
    Tietää sen myös Erkki. Ducati S

Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
    Nyt on tainut aamumuroihin eksyä jotain miestä väkevämpää
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
    ...Toshiaan maistuivhat aika erikhoisiltha..

nesquick by ALoK, Olka, ...äh Alkho
    Hehe.... Täällähän on jälleen kova kamppailu siitä mikä merkki on paras?!

Noh, eiköhän jokainen merkki on ns. paras ainaskin käyttäjälle?

Tänä vuonna on Honda alla mutta tosin voipi olla mahdollista että ensi vuonna on joku toinen merkki alla!

Mutta ainaskin huomaa mitkä ovat suosituimmat merkit!
    Honda CBR 600 -93, Suzuki GSX-R 750, Suzuki GSX 1300R -03, Honda CBR 1000rr -04 (lunastettu)
    Hyvä CBR600! Mä vähän odotinkin milloin sää tuut ja äänestät!! Hähää...
    HARD ROCK HALLELUJAH!!!!
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (kata-600 @ Elo. 02 2002,17:48)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Hyvä CBR600! Mä vähän odotinkin milloin sää tuut ja äänestät!! Hähää...[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Kiitoksia *kumartaa*

Mähän tuun aina sellai niinku puun takaa ja yllätän! heko heko....
    Honda CBR 600 -93, Suzuki GSX-R 750, Suzuki GSX 1300R -03, Honda CBR 1000rr -04 (lunastettu)
    Olisin kyllä äänestännä Hondaakin, mutta ei onnannu, Onhan tuo Tuutti kaikkien superpyörien äitsy tai mummu.
    Minulla on toinen..

Nyt se on tunnustettava, rakas jamahani.

Mää oon käynänä vierahissa...
    Nimittäin olen käynyt 3 päivän aikana 2 kertaa 750 suizan selässä... Liikkeen tiloissa.

Koskettelin häntä, hyväilin häntä...

Minä kaksimerkkinen kierosilmä...
    Die, spamming faget.
    Nyt kun kättä on väännetty suuntaan ja toiseen otetaan jalka mukaan! Elikkä Yamaha on kaikista paras!!!

Juuvaan en äänestä vielä, olisin mielelläni merkkiuskollinen jne mutta lopullisen päätöksen tekee raha, siis että mihin on varaa...vaihtoehdot ovat lähinnä XJ600 ja GPZ500S vaan jos oikein laihaksi jaa tili niin sitten ostetaan RD250/350...saapa nähdä...
    "On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
    On varmaan muutama Suzukin omistaja painanut "väärää" nappia... näyttää tuo Honda keulineen johtoon.
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (JP-800 @ Elo. 05 2002,10:42)</td></tr><tr><td id="QUOTE">On varmaan muutama Suzukin omistaja painanut "väärää" nappia... näyttää tuo Honda keulineen johtoon.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Tunnusta tosiasiat, hyvä JP-800! Ja vaihda pyärää!!!

Ja GTracer vois kertoa tässä, että minkä merkkistä pyärää olet viimeksi ajanut... Ja miltä se tuntui...?

HARD ROCK HALLELUJAH!!!!
    Ei ei Kata....

Eihän Honda - merkkisistä tehdyt henkilökuvakkeetkaan tuppaa toimaan.. onhan tuo Honda tietysti ihan hyvä Suzukin korvike

Tässä vaiheessa täytyy kyllä myöntää että jos joku minulle SP-2:sen tai 1:sen hommaa niin kyllä tämän poijjaan takki kääntyy todella nopeasti
    Onks ne jotain "Tuliteriä" vai??
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (kata-600 @ Elo. 05 2002,11:14)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Ja GTracer vois kertoa tässä, että minkä merkkistä pyärää olet viimeksi ajanut... Ja miltä se tuntui...? [/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Semmonen Hondan kuussatku cebarihan se taisi olla ...joudunko mä nyt myöntämään, että hemmetin hyvä pyörähän se oikeasti on (ellei stongan ja penkin etäisyys olisi vähän turhan lyhyt mun mieltymyksille ...pakko oli jotain vikaa löytää)
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">ks ne jotain "Tuliteriä" vai??[/QUOTE]<span id='postcolor'>

Tässä vähän tietoutta...

Vuosimalli: 2002
    Moottori: Nestejäähdytteinen, 4-tahti, Dohc, V-twin
    Kuutiotilavuus: 999 cm3
    Puristussuhde: 10.8:1
    Max. Teho: 99.0 kW ( 134.6 hv ) / 10000 rpm
    Max. Vääntö: 102.0 Nm / 8000 rpm
    Sytytys: Digitaalinen
    Käynnistys: Sähkö
    Vaihteisto: 6-portainen
    Istuinkorkeus: 82 cm
    Tankki: 18.0 l
    Kuivapaino: 194 kg
    Värivaihtoehdot: Valkoinen
    Hinta: 159.940,- + paikalliset toimituskulut
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (JP-800 @ Elo. 05 2002,11:28)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Eihän Honda - merkkisistä tehdyt henkilökuvakkeetkaan tuppaa toimaan.. *onhan tuo Honda tietysti ihan hyvä Suzukin korvike * *[/QUOTE]<span id='postcolor'>

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">Tässä vaiheessa täytyy kyllä myöntää että jos joku minulle SP-2:sen tai 1:sen hommaa niin kyllä tämän poijjaan takki kääntyy todella nopeasti [/QUOTE]<span id='postcolor'>

Voisin minäkin tuon ottaa. . .
    Ja on mulla yksi suzu ollut, myönnettäköön... (tosin se ei ollut moottoripyörä= Gs500E) Mutta siitä ooon hyviin kaauuan!
    HARD ROCK HALLELUJAH!!!!
    Blääh, taas yksi ylipainoinen ja alitehoinen, moottorissakin joku (V)almistusvirhe... Jos joku muu kuin Suitsa niin Yammun R1, se on sentään niin HEL***IN kaunis!
    Rakastan Itseäni
  30.  
    Hoi siel etelässä täällä mie kirjottelen tunthureiden takhaa, joo elikkäs piti oikeen tänne paikalliseen kirjastoon änkeytyä ja tulla taas teidän iloksi.

Täällähän näyttää olevan aika tiivis tunnelma kun oon ollu tässä jonkun aikaa poissa, koittakaahan ystävät hyvät rauhoittua.

Niin kyllähän se tosiasia on että suzuki on paras jos nyt saa sanoa.
Sivu: 2 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen