Katso äänestykset tulokset: Valmista Galluppi! - Mikä kulkee jalkojesi välissä?

Äänestäjät
1289. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • 1. Aprilia

    28 2,17%
  • 2. BMW

    49 3,80%
  • 3. Ducati

    57 4,42%
  • 4. Harley Davidson

    23 1,78%
  • 5. Honda

    301 23,35%
  • 6. Kawasaki

    252 19,55%
  • 7. Suzuki

    283 21,96%
  • 8. Triumph

    40 3,10%
  • 9. Yamaha

    212 16,45%
  • 10. Muu, Mikä?

    44 3,41%
Sivu: 3 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 349:sta
  1. #61
    Kyllä mäkin voisin ehkä suostua ajamaan tuollaisella SP-2:lla ...ellei se olisi niin pirun pieni
  2. #62
    Not very bad.. Actually very good looking!
    Eli Honda on ihan jees!

    Pääasia ettei se oo diesel..
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  3. #63
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Gixxerrr @ Elo. 05 2002,12:11)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Blääh, taas yksi ylipainoinen ja alitehoinen, moottorissakin joku (V)almistusvirhe... Jos joku muu kuin Suitsa niin Yammun R1, se on sentään niin HEL***IN kaunis![/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Voi pe#¤%. Kyllä se V kone on se ainoa oikea kone. Sanon mä... mikäli ei nälkä kasvaa syödessä
    - "VFR kehrää ja paukkuu" -
  4. #64
    Olet harvinaisen oikeessa Säätömies!
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  5. #65
    Rivikone on kiva

    Tai sitten se johtuu vain siitä että ainut V mitä oon koittanut oli nuhasta pahasti kärsivä hondan piikkinen, rivikone oli sentään 50+ heppanen 500-kuutioinen.
    "On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
  6. #66
    Siitä se varmasti johtui... Kunhan kokeilet 130+ hp V2:sta niin eiköhän se juju selviä
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  7. #67
    V - kone on ehdoton niin soundien ja vääntönsä puolesta!!
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  8. #68
    Oho Huomaatko JP, kerrankin ollaan samaa mieltä (totuuden nimessä myönnettäköön että meinasin vaihtaa yx mukisex)
    * Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96
  9. #69
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (italowestern @ Elo. 07 2002,17:17)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Siitä se varmasti johtui... Kunhan kokeilet 130+ hp V2:sta niin eiköhän se juju selviä [/QUOTE]<span id='postcolor'>
    ja sit taas unohtuu, kun kokeilee 160+ rivinelkkua
  10. #70
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (1100xx @ Elo. 07 2002,18:45)</td></tr><tr><td id="QUOTE"></span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (italowestern @ Elo. 07 2002,17:17)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Siitä se varmasti johtui... Kunhan kokeilet 130+ hp V2:sta niin eiköhän se juju selviä [/QUOTE]<span id='postcolor'>
    ja sit taas unohtuu, kun kokeilee 160+ rivinelkkua *[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    160hp, 170kg, RIVINELKKU... ens kesänä otetaan sitten ulos se yli heppa/kilo!

    my Suzuki...
    Rakastan Itseäni
  11. #71
    SE saundi tulee vaan V2 tai V8 koneesta ja V8 on hieman liian iso...

    Suorituskyvystä puheen ollen radallakin se vääntö alakierroksilla on poikaa, yhtään rivinelosia vähättelemäti. Lisäksi V2:ssa on vähemmän rikkimeneviä osia..

    Ducatin V2 antaa radalla 190+ hp, mutta sitten kone avataankin jokaisen kisan jälkee, ja siksi tuo about 135 riittää mulle mainiosti, kun saundi tuo sen lopun tarvittavan lisätehon..

    Juu juu, tiedän, se nelkku voi antaa vaikkapa 250+ hp.. Tosiasia on kuitenkin se, että Superbike-sarjaa johtaa tällä hetkellä Ducati ja siinä on V2
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  12. #72
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (italowestern @ Elo. 08 2002,10:04)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Ducatin V2 antaa radalla 190+ hp, mutta sitten kone avataankin jokaisen kisan jälkee, ja siksi tuo about 135 riittää mulle mainiosti, kun saundi tuo sen lopun tarvittavan lisätehon.. *

    Juu juu, tiedän, se nelkku voi antaa vaikkapa 250+ hp..[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Niinin... kun vakiona nelkuista lähtee noita 150-180HP ja konetta EI tarvi availla kuin öljykorkin kohdalta silloin tällöin!
    Katukäytössä riittää tuo alle 200 pollea, ainakin mulle...
    Rakastan Itseäni
  13. #73
    Kohta Benelli saa tornaadostaan irti loputkin parikymmentä heppaa ja sitten superbiken huipulla onkin kolmipyttyinen kone

    Semmosen mnä haluun, Benellin meinaan...toki kuusmukinen olis vielä makeempi
    "On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
  14. #74
    Ja mitä tehokkaisiin rivikoneisiin tulee...http://www.muench-mammut-2000.com/

    ENGINE
    Type/No. of cylinders DOHC four-stroke, transvers in-line four-cylinder
    Cooling system liquid cooling
    Materials aluminium alloy (engine), magnesium alloy (oil sump), fairings made of carbon fibre
    Crankshaft precision-balanced
    Displacement 1,998 cc
    Bore/stroke 86/86 mm
    Valves 16, (hydraulic lash adjustment)
    Turbocharger Schwitzer, max. charge pressure 0.9 bar, operates smoothly at an engine speed of 2000 rpm
    Intercooler charge-air cooling
    Compression ratio 9,0 : 1
    Fuel unleaded
    Oil capacity / Grade 5 litres, synthetic high-performance oil, SAE 20W50
    Engine control Motronic - Münch Mammut 2000 c/w O2 sensor
    Camshaft drive toothed belt
    Carburation electronic fuel injection
    Cold start device automatic cold start via ECM
    Exhaust-emission control closed-loop-controlled metal-carrier catalytic converter according to D4-standard

    Power output 260 bhp (191 kW) @ 5,650 rpm
    Max. revs 8,500 rpm
    Torque 295 Nm (30,1 mkp) @ 3.500 rpm

    Ei ehkä mikään kierroskone mutta tommosen tehomäärän luulis piisaavan useimmille
    "On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
  15. #75
    Hondat on näköjään ollut alennusmyynnissä/tarjouskorissa kun on käyttäjillä eniten Hondia... no kohta pääsevät Suzuki kauppiaat kyhertelemään onnesta kun Honda kuskit rupeavat kaipaamaankin vähän enemmän ja parempaa... mikäs muu kuin S....
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  16. #76
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (JP-800 @ Elo. 08 2002,17:17)</td></tr><tr><td id="QUOTE">mikäs muu kuin S....[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Vinkki, se alkaa Yyllä
    "On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
  17. #77
    Munch Mammut on jo iso vitsi. Ei se oo sen enempää moottoripyörä ku Goldwingikään. Sellaisia liikkuvia kyökkihelloja nojatuolin kera. *

    Jos ja kun joku tekee V8 pyörän,joka on inhimillisen kokoinen, niin se vois kiinnostaakin.

    Olishan se jo aikamoinen kannanotto... Olen kuullut, että Moto Guzzin tehtaan ostaneella miehellä on ollut suunnitelmia V8:n suhteen, mutta ensin on saatava kaikki tuotantolaitokset uusittua ja siihen meneekin sitten pitkä penni. Ei taida ihan äkkiä tulla markkinoille muuta kuin tuo Pomo Heppa. Ja se ei musta ole riittävän kompakti...
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  18. #78
    Lomalla ollaan ja pyörä on vaihtunu suitsasta jammuun. kuutioita ja potkuakin tuli mukavasti lisää...ja samalla myös velkaa...
  19. #79
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (JP-800 @ Elo. 08 2002,17:17)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Hondat on näköjään ollut alennusmyynnissä/tarjouskorissa kun on käyttäjillä eniten Hondia... no kohta pääsevät Suzuki kauppiaat kyhertelemään onnesta kun Honda kuskit rupeavat kaipaamaankin vähän enemmän ja parempaa...[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Kateellisten panettelua
    HARD ROCK HALLELUJAH!!!!
  20. #80
    Eilen tuli vastaan uskomaton ilmestys.. Trike, jonka perässä oli asuntovaunu

    En nähnyt tarkemmin, mutta hauskalta vehkeeltä näytti ja aika humoripitoinen liikkumaväline

    Merkistä ei hajuakaan

    Pyörä oli viininpunainen. Jos joku on nähnyt sen, olis mielenkiintoista tietää, mikä peli se oikein oli...
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  21. #81
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (JP-800 @ Elo. 08 2002,17:17)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Hondat on näköjään ollut alennusmyynnissä/tarjouskorissa kun on käyttäjillä eniten Hondia... no kohta pääsevät Suzuki kauppiaat kyhertelemään onnesta kun Honda kuskit rupeavat kaipaamaankin vähän enemmän ja parempaa... mikäs muu kuin S....[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Voi #######..! Otathan JP JYskälään painitrikoot mukaan...
    * Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96
  22. #82
    Kyllä äänten enemmistö selvästi osoittaa maailmankaikkeuden parhaimman pyörämerkin.
    Tyhmä se joka Honda-teamia vastaan alkaa painimaan.

    Ei vaan, kunhan alla on kaksi pyörää, se lienee tärkeintä. (niin varmaan...)
    HARD ROCK HALLELUJAH!!!!
  23. #83
    Arvaan, että se oli uponnut.. No sellaista se on kun Hondalla ajaa, ei riamulla rajaa
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  24. #84
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (italowestern @ Elo. 11 2002,11:23)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Eilen tuli vastaan uskomaton ilmestys.. Trike, jonka perässä oli asuntovaunu

    En nähnyt tarkemmin, mutta hauskalta vehkeeltä näytti ja aika humoripitoinen liikkumaväline

    Merkistä ei hajuakaan *

    Pyörä oli viininpunainen. Jos joku on nähnyt sen, olis mielenkiintoista tietää, mikä peli se oikein oli...[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Kotasessahan se punanen traikki vaunuineen oli. Nestehukka oli meistä se selvempi joten ehkäpä hän muistaa merkinkin vielä. Eipä sen puoleen en oikein ite perusta kolmipyöristä joten senkään perusteella ei nimet ym jää mieleen.
    "On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
  25. #85
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (MadMax @ Elo. 11 2002,11:33)</td></tr><tr><td id="QUOTE"></span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (JP-800 @ Elo. 08 2002,17:17)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Hondat on näköjään ollut alennusmyynnissä/tarjouskorissa kun on käyttäjillä eniten Hondia... no kohta pääsevät Suzuki kauppiaat kyhertelemään onnesta kun Honda kuskit rupeavat kaipaamaankin vähän enemmän ja parempaa... mikäs muu kuin S....[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    * * Voi #######..! Otathan JP JYskälään painitrikoot mukaan... [/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Laitetaan JP Hondakuskit nippuun, näytösluonteisesti vaikka kaksin... Kaksi Suitsakuskia vastaa, öö, 100 Hondailijaa!
    Rakastan Itseäni
  26. #86
    Mun täytyy kyllä myöntää, että Honda vaikuttaa taas aikas hyvältä pyörältä... vaikka Kawaa äänestinkin ja Ducatia himoitsin (/himoitsen)

    ...FireBlade... Where Are You?
  27. #87
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (GTracer @ Elo. 12 2002,00:02)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Mun täytyy kyllä myöntää, että Honda vaikuttaa taas aikas hyvältä pyörältä... vaikka Kawaa äänestinkin ja Ducatia himoitsin (/himoitsen)

    ...FireBlade... Where Are You?[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Ota susta nyssit selvä geeteemiäs.. Mitäs jos ottasit jokasta merkkii yhren, niin sitte ei tartteis miettiä. Ajelisit vähä aikaa. Kyl se siit sit kiteytys varmaan.

    Voin kyl sanoo, ett on iha kiva välill ajaa Hondal ja sit välil Ducatil. (ainaki nii pitkää ku ei mee vasaran alle koko talous, ku ei sitä sopivaa konttorii meinaa mistää löytyy...)
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  28. #88
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (italowestern @ Elo. 12 2002,00:08)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Ota susta nyssit selvä geeteemiäs.. Mitäs jos ottasit jokasta merkkii yhren, niin sitte ei tartteis miettiä. Ajelisit vähä aikaa. Kyl se siit sit kiteytys varmaan.

    Voin kyl sanoo, ett on iha kiva välill ajaa Hondal ja sit välil Ducatil. (ainaki nii pitkää ku ei mee vasaran alle koko talous, ku ei sitä sopivaa konttorii meinaa mistää löytyy...) [/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Ei musta kannata edes yrittää ottaa selvää...
    Jonain päivänä mulla tulee olemaan 100 pyörää (elämässä pitää olla tavoitteita ). Tällä hetkellä varat riittävät ikävä kyllä vain yhteen (eikä siihenkään kunnolla, kun alkuperäinen rahoitus lähti alta ), ja järjen kanssa ajateltuna olen taas päätynyt SuperSportin sijasta Hontaan...

    ...ahh... Tuutti ja ST4s... kadehdin sinua
  29. #89
    Tää Eliminator oli heti kun nyrkki silmään mihinkään en vaihtais,
  30.  
  31. #90
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (GTracer @ Elo. 12 2002,00:38)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Ei musta kannata edes yrittää ottaa selvää...
    Jonain päivänä mulla tulee olemaan 100 pyörää (elämässä pitää olla tavoitteita ). Tällä hetkellä varat riittävät ikävä kyllä vain yhteen (eikä siihenkään kunnolla, kun alkuperäinen rahoitus lähti alta ), ja järjen kanssa ajateltuna olen taas päätynyt SuperSportin sijasta Hontaan...

    ...ahh... Tuutti ja ST4s... kadehdin sinua *[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Siis hä.. alkuperäinen rahoitus alta??? Mites niin voi mennä?

    Mulla on kyllä talous aina kuralla noiden lelujen takia, mutta ei kukaan ole vielä katkaissut luottoa. Se kuulostaa ikävältä. Mun firman kautta voi varmaan kohta saada osarisoppareita Handelsbankenin avustuksella, jos siitä jotain apuja on. Tiedottelen aiheesta kun diilit on tehty.

    Tuo Italiapyörärojekti on ainakin yksi mahdollinen ja jos esim. omasi pitäs rahottaa, niin todennäköisesti siihenkin lääkkeitä löytyy, mikäli vaan jotain säännöllistä maksukykyä löytyy. ja jos sitä ei sattuis duunia just olemaan, niin sitä IT-alan reppurihommaakin on kohtapuoliin tarjolla...

    Mut lycka till jokatapauksessa.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Sivu: 3 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen