1. Aprilia
2. BMW
3. Ducati
4. Harley Davidson
5. Honda
6. Kawasaki
7. Suzuki
8. Triumph
9. Yamaha
10. Muu, Mikä?
Yleisön pyynnöstä tehdään Galluppi siitä mitä pyörämerkkejä löytyy foorumista eniten... ja valitettavasi taas käytettävänä oli vain 10 vaihtoehtoa, joten "vähemmistöön" kuuluvat joutuvat vastaamaan viestiin ja kertomaan oman pyöränsä..
Ja mikäs muu kuin Suzuki! Autoja eikä veneen moottoreita se ei osaa tehdä, mutta näköjään jotain sentään ja senkin erittäin hyvin!
"Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
Suzuki tietenkin. Ja GSX-R, eikä voi enää koskaan vaihtaa mallia nickin takia, mutta miksi parasta vaihtaisikaan.
Aika vaatimaton jätkä...![]()
Rakastan Itseäni
No höh... kahta ei voi äänestää
Ducati (haussa) ja Kawasaki (ajossa) ...nämä ovat vain ensimmäiset kaksi pyörää tulevasta sadan pyörän kokoelmastani (sata pyörää on ihan kiva tavoite, raha on vain pieni rajoittava tekijä) ...kait sinne voisi ehkä yhden Suizankin huolia![]()
![]()
No mitä sitä ilmiselviä asioita kyselemään... HONDA! (joka on siis jo liian hyvä merkki!![]()
![]()
HARD ROCK HALLELUJAH!!!!
Ducatihan ton kyljessä näkyy lukevan.
-Miksi olla hankala, kun vähällä vaivalla voi olla mahdoton-
Minun isä on parempi kuin sinun isä...Mutta totuuden nimissä on tunnustettava että Eurooppalaisissa tai Amerikkalaisissa pyörissä on sitä jotain, ne ovat sentään Moottoripyöriä isolla M :llä. Japsithan ovat sitten juuri näitä pianon ja ompelukoneen valmistajia
![]()
![]()
K 100
Suzuki on ja pysyy.............ainakin seuraavaan pyörään asti!
"Be careful out there"
Perhana, tuo Hondahan kiri rinnalle...![]()
"Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
Ja Honda ois kiriny vieläkin pidemmälle, jos tuo vajavainen iänestyskone ois hyväksyny kaks pyörää.. Pistin sitte pelkän Ducatin, kun muuten se jää jalkoihin tilastossa varmasti. Honda kärsi yhden pisteen verran siten.
Hyvä Beast! Nyt meillä on sentään jo kaksi Ducatia rivissä!
t. Duke Tötterström
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Kyl se niin on että Jammusta en luovu...kun vasta sitten ku saan myydä sen ilman että valtio haluu provikat välistä![]()
Ja Jammussa pysyn jos niiltä vaan löytyy mallistosta mopo mikä kulkee oikeesti 300 km/h![]()
...shit happens...
Jammuhan se, vähän niinkuin Massey Ferguson "vie eikä vikise"![]()
Die, spamming faget.
There is only one...... Ducati![]()
Ex hippi!
Jammulla tietenkin *![]()
Luotettava ajokaverihan se on, ainaskin vielä *
Tosin salaa olen haaveillut Suzuki Savagesta![]()
Ladyeasy
akka pohjanmaalta
Ducati rulez!![]()
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (BMW @ Heinä. 30 2002,17:07)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Minun isä on parempi kuin sinun isä... **Mutta totuuden nimissä on tunnustettava että Eurooppalaisissa tai Amerikkalaisissa pyörissä on sitä jotain, ne ovat sentään Moottoripyöriä isolla M :llä. Japsithan ovat sitten juuri näitä pianon ja ompelukoneen valmistajia *
*
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Nyt on pakko kommentoida, olisin ollut hiljaa jos olisit kehunut vain eurooppalaisia pyöriä, mutta mutta... Jep, onhan Amerikkalaisissa sitä jotain, mm. noin 200km huoltovälit (mutterien kiristys), ei tehoa, ei ajo-ominaisuuksia jne... (uups, yksi kaverini selvisi uudella HD:lla jopa 2000km ennenkuin leikkasi, yllättävän hyvin)
Pelkkää legendan ihannointia, ei hjymmärrä!
Ok, kai ne siellä Italiassa jotain ihan ok mopojakin tekee.. (alitehoisia...)
Tehdäänkö Saksassa Moottoripyöriä, ei kai...
Mutta! Tehokkaat ja kevyet pyörät tulevat ainoastaan tuolta Japaninmaasta ja juuri sellainenhan mopon pitää olla. Eikö?
Tämähän perustuu siihen että vain MINUN mielipiteeni on oikea.![]()
![]()
![]()
Rakastan Itseäni
Honda tuossa kyljessä lukeeJa hyvin on matka taittunut
![]()
Kun analogiset lähetykset loppuvat...
... siirrymmekkö oralogisiin???
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Ladyeasy @ Heinä. 31 2002,07:54)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Tosin salaa olen haaveillut Suzuki Savagesta[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Minäkään en kovin merkkiuskollinen ole, kun on ensimmäinen mopeti alla..
Mutta todennäköisesti seuraava pärrä tulee olemaan XJ tai Suizan GS...
GPZ on myös pyörinyt mielessä...
Merkki on aikalailla vielä auki...
Sitten kun se on ihanasti omassa tallissa niin sitten sanotaan että se on paras![]()
Die, spamming faget.
No niin, kyllähän tämä nyt taisteluksi meni... Juu ainakin yks hyvä puoli on Japanilaisissakin pyörissä. Se, että niitä on niin monenlaisia ja vieläpä samalla suhteellisen hyvälaatuisiakin. Se taas mikä siinä vanhalla mättää, on että tunnelmaa sekoittaa juuri tuo valtava merkkien ja kirjainyhdistelmien kirjo. Eihän niitä voi vanha Erkkikään muistaa...
Mikä sitten tuohon italiaanoon veti, oli tyyli, ajo-ominaisuudet, laatu ja saundi. Ja nyt on kai ties kuinka mones vuosi, kun tuo ST-sarjakin on ihan samannäköinen kuin ensimmäisetkin. Mitäpä sitä hyvää muuttamaan ja kas, jopa vanha Erkkikin alkaa muistaa, että ai tossa on Ducati ST...
![]()
PS. Amerikkalainen Darley Havidson on ihan hyvä kestämään. Huoltoväli on nykyisin tosi pitkä ja pari tuttua on ajelleetkin jo tänä kesänä sellaiset 7-10 tuhatta ilman työkalun vilaustakaan.![]()
Ja saundi on niissäkin tosi kiva![]()
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (italowestern @ Heinä. 31 2002,17:05)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Mikä sitten tuohon italiaanoon veti, oli tyyli, ajo-ominaisuudet, laatu ja saundi.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Italo sen sanoi! Ekan koeajon jälkeen totesin vain: tää on pakko saada!![]()
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (italowestern @ Heinä. 31 2002,17:05)</td></tr><tr><td id="QUOTE">No niin, kyllähän tämä nyt taisteluksi meni...[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Hieman vaisua on nyt... Odotin provollani saavani muutaman kiivaan kommentin. Tai ehkä kaikki ovat samaa mieltä.![]()
Rakastan Itseäni
Hondahanse siellä jalkojen välissä nykyään hurisee (vai pitäiskö sanoa surisee?). Tein takinkäännön tuossa pari viikkoa sitten eli vaihdoin Kawan customin Hondan kyykkyyn. Eli todellinen kääntö
![]()
Lennu Tampesterista
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (BMW @ Heinä. 30 2002,17:07)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Japsithan ovat sitten juuri näitä pianon ja ompelukoneen valmistajia **
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Piano ja ompelukone ovat mulla ihan suomalaista tekoa! Ei prkele, kahta en vaihda. Mun Cebaria ja mun Cebaria. (selvisi tosin kun kolariosia tilattiin, että Saksassa on minunkiin rakkaani kasattu, hiitto hit-to)!![]()
HARD ROCK HALLELUJAH!!!!
Cagiva on merkki ja taitaa jäädä viimeseksi italiaanoksi. #######, että ottaa päähän noiden touhu tuolla italiassa. Kaaduin pyörällä kesäkuun alkupuolella ja nyt olen saanut jopa yhden peilin ja toisen pikkuosan. Nyt kun olis männänvaihto edessä niin männän koko selviää jostain sylinterin alapinnasta eli kone pitää purkaa ennen kun tietää millanen mäntä siihen pitää tilata ja jos sitä ei löydy maahantuojalta niin...jaa-a...vierähtää taas pari kuukautta huoltamolla. Jos nyt hyviä puolia pitäis ettiä niin ei ainakaan tuu joka päivä samanlaista vastaan, mutta siinäkin on tietysti omat huonot puolensa. Seuraava pyörä taitaa olla tuolta japanista joko Kawasaki tai Suiza tai sitten Honda. Mutta italialaisiin en enää koske olen saanut jo tarpeekseni niistä, kun on sen verran paskaa palvelua ja maahantuojan sanoja lainaten " se on tuolla alppien etelä puolella kuin venäjälle menisi, että toimittaa mitä huvittaa ja millon huvittaa". #######!![]()
No Suzukinhan sä sitten seuraavaksi tietysti ostat. Se on ehdottomasti kaikkein paras merkki, minä tiedän kun en ole muita kokeillutNo oon, mut on se silti paras.
Tämä on absloluuttinen totuus.
Oderint, dum metuant.
Täytynee muistuttaa, että Ducatin kanssa asiat on IHAN toisin kuin muissa Italian peleissä. Varaosat tulee päivässä ja pyörät on sekä hyvin kasattuja että maukkaita ajaa ja pitää. Otappa sieltä M-Staarista sopiva Ducati, niin et kadu.
ELä hyvä mies luovu tyylistä, kun olet sen kerran löytänyt![]()
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (rg500 @ Elo. 01 2002,16:14)</td></tr><tr><td id="QUOTE">No Suzukinhan sä sitten seuraavaksi tietysti ostat. Se on ehdottomasti kaikkein paras merkki, minä tiedän kun en ole muita kokeillut *No oon, mut on se silti paras.
Tämä on absloluuttinen totuus *.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Olihan taas hieno kommentti...
*liikutun kyyneliin*
![]()
Rakastan Itseäni