1. Aprilia
2. BMW
3. Ducati
4. Harley Davidson
5. Honda
6. Kawasaki
7. Suzuki
8. Triumph
9. Yamaha
10. Muu, Mikä?
Honda
![]()
-Mielipiteet ovat niinkuin perseenreijät - kaikki joilla on eri mielipide kuin mulla, ovat perseenreikiä-
-If You Can't Be A Good Example, Be A Terrible Warning-
Kawalla ajeltu jo 3v.Mieli tekis vaihtaa,mut enpä kerro mihin..![]()
"Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37
"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
voi voi.... Montas kilometriä on ajettu kunnon Harrikalla?(Gixxerrr @ Heinä. 31 2002,09:47) kirjoitti
Itse henkilö kohtaisesti en allekirjoittaisi tota 200km hultoväliä. 1200c H-D sporster ajettu nytten 21000km, eikä tehty normaaleista huolto toimenpiteistä enempää. Ajo ominaisuudet ovat samanlaiset kun millä muullakin isolla customilla, tehoissa häviää vähäsen mutta niitäkin löytyy tarpeeksi. Ennemmin väittäisin että noi Hajoamiset jokaisella 100km ja että on helvetin moisia ajaa on jotain urbaani legendoja.
Ja niin vastaus äänestykseen:
* * * * * *![]()
Harley-Davidson *
*
Juupajuu jarru on vaudin surmahttp://jariklemetti.tarinoi.fi/
Jamaha![]()
Se liikkuu sittenkin!
Suzuki sen olla pitää![]()
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Ei vielä mikään... ...mutta tänään maksettu KTM 640 Adventuresta... ...pyörä tulee tammikuun alussa.
CCM 404 supermoto toiminut kesät talvet ajokkina puoltoista vuotta ja tuntuu kaikin puolin entistä husqvarnaa laadukkaammalta peliltä. ja ei oo toista tullut vastaan ja tokkopa tuleekaan![]()
HONDA![]()
Suzuki on mulla, mutta jos katsotaa kaikki asiat kokonaisuutena paras taitaa olla HONDA, jotenki ärsyttää nää gixxxeryltiöfanit, taidan ostaa jonkun muun merkkisen seuraavaksi.
Kawasaki:lla mennään ainakin toistaseks :)
Kawasaki ZX-10R 2008.
kaikille Nipponin ihmeillä ajelijoille. Ilmoitan täten nöyrästi, ehkä hieman häpeillenkin ajavani Triumpilla. Nyt tuli toi Griso Guzzilta. Täytyy tarkkaan miettiä.
joo
Pysyn Triumpissa.
Ylpeästi ajellaan Trumpetilla. Muut ajakoot samalla tavalla omillaan. Pääasia, että kaksipyöräisellä. Eikö vain?
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Jup jup. Toiset tykkää äidistä ja toiset... no nyt lipsuu ote liian alas. Jep jep. Sama se minkä konepyörän kahvoilla mutkaa taitetaan, kunhan taitetaan.![]()
Nykyään se on Kawasaki, mut ens kesäks taitaa vaihtua Suzukiin![]()
Burn rubber, not your soul!
Äänestys tuloskin kertoo jo tällä hetkellä, että mikä se parhain merkki on *No tietysti Honda *
![]()
Drive like a DEVIL......feel like a GOD!!!
ei varmaan ollu kellekkään yllätys, että mulla on kawa...
GPz900R(A2); ZZ-R 1100 (D1)
"Where are my teeth?! How can I have any pudding, if I can't find my teeth!!?!"
Voittopuolisesti kilsat tulee jammuun, mut kyll mulla kawakin on...
... jotain piti muistaa
HONDAvaikka kyllä meiltäkin se kawa löytyy... vastaan silti Honda
![]()
Yamaha FZS 600 -02
"Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
Only a motorcyclist knows why a dog rides with his head out the window!
Happiness is like peeing your pants - everyone can see it but only you can feel it's true warmth.
Aikojen alussa, kun tämä galluppi aloitettiin, hehkutti JP 800, että Suzuki oli johtava merkki. Nyt sillä on vasta pronssitila. Ja moottoripyörämerkki Kawasaki hätyyttelee jo uhkaavasti Hondan ykkössijaa. Kohta, kun mustarastaat jäävät ZZR 1400:n jalkoihin, on hyvin todennäköistä, että Kawasaki siirtyy mopojen kuninkaaksi ORG!-väestön keskuudessa *.
Äläpä hätäile. Jaettu kakkonen.(kava10 @ Tammi. 03 2006,12:00) kirjoitti
"Paskaks vaan jos se paskaks menee"
CBR600RR '07 -raaseri