1. Aprilia
2. BMW
3. Ducati
4. Harley Davidson
5. Honda
6. Kawasaki
7. Suzuki
8. Triumph
9. Yamaha
10. Muu, Mikä?
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (gpz 500 s @ Heinä. 30 2002,16:01)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Kasawikahan tuo. Tekevät persjalkasillekin sopivan kokoisia mopoja :hehe:[/QUOTE]<span id='postcolor'>
No näin... veit jalat suustani, jouduin tosin madaltamaan vielä omaanikin...![]()
...while I'm working, 'am working on the road...
Se on siinä![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Etkä mieti, onko tässä nyt jotain taka-ajatuksia! Ei ole kuin yksi, ja sitä en kerro. Sanoinko mä ton ääneen? Tarkoitin että EI ole taka-ajatuksia. Tätä se dementia teettää. EI DEMENTIA! Ei, ei, vaan dementti... Sa-sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia, vaan väsymys, väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekaisin kun on tämä dementia. EI DEMENTIA OLE MINULLA! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. JUMALAUTA! Kokous on päättynyt! Ja tätä kokousta ei sitten koskaan pidetty.
Jammu, Ducati ja Apriliahan tuolla tallissa näkyy olevan
On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
-prof. Mark Griffiths
honda vfr on tallissa!
![]()
Ensin oli Divari, nyt Kawa, mikä seuraavaksi sen aika saa näyttää*
Ja aikahan näytti, ny on sitten Honda *
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Mun moottoripyörät on aina ollut Hondia ja ne on ollu aina Punaisia (jos ei niin mä oon maalannu ne!)
![]()
![]()
![]()
The Black line
Näyttää honda vetävän voiton, itse kuitenkin kawaa suosien
Yamaha kumman vähällä suosiolla tässä foorumissa?!
DUCATIlla ajelen ja tyytyväinen olen...*
mutta kannaattaako siitä nyt kättä vääntää mikä pyörä on paras. eihän siitä mitään tuli jos kaikki samanmerkkisillä pyörillä ajelisivat...
*
ei voisi sitten koskaan tuntea ajavansa vähän paremmalla mopolla... *
*
*
just kidding!!! anyway I *
*my ducati!
CARPE DIEM! Kalliot pysyy, meri jää, ihminen vain häviää. (Pablo Neruda)
"Kawasaki - let the good times roll" ..vai miten se nyt meni.. *![]()
ja Ninjoissa pysyn jatkossakin.. *
edit: kiitos Vodelle korjauksesta..
"Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
Let the good times roll...
Ensin oli Yamaha, sitten Honda, jonka ajoin pöpeliköön, nyt Kawasaki, seuraavaksi kai Suzuki, jonka kautta siirrytään Italialaisiin. Eli sanomani: "Merkkiuskollisuus on perästä." Vaikka pakkohan sitä on viljellä, kun kaikki muutkin. Mää oon yleensä ollu pyöriini tyytyväinen merkistä riippumatta. Eniten jurppii besservisserit, joilla on antaa lausunto pyörästä, kuin pyörästä vailla minkäänlaista kokemusta.
Kawasaki GPZ-550 pörisee mukavasti jalkojen välissä. Välillä liiankin kuumana.
![]()
BMW R45 700cc
![]()
![]()
![]()
Kawasaki EN tallissa
EN ala tappelemaan mikä pree/pahee
Katsokaa kevväämmällä ,kun kromi kiiltää ja tvini kehrää
![]()
![]()
life is life-tät täädä dä
![]()
![]()
![]()
![]()
SUZUKI
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ainoa heikkouteni on ääretön nopeus.
Yöö-mahalla se meikämannekin kurvailee maanteillä kesäisin ja viimeksi olen kuralätäköitä metsäpoluilla Rm suitsalla roiskutellut ympäriinsä...(nyt RM atomeina)![]()
100% yli omien taitojen
Jammulla XJ 900 ei oo kartaanin voittanutta![]()
![]()
![]()
![]()
Life is too short to drink cheap beer.
Hondasta on laadukas kuva...kääntöpuolena on että noin joka toinen pyörä on Honda. Triumphin TT600 tuli kuitenkin hommattua. Olen ollut tyytyväinen ja eipähän tuu toista joka käänteessä vastaan. Jos rikastuisin niin ehkä Blade, SP-2, R1 tai 1000 gixxeri (en kyllä tykkää uudesta naamataulusta).
HONDA *
*
![]()
"hundkarusellen,hundkaruselleen...Vem kan ringa till ooooosss..."
Kawalla kuten nimimerkistäkin huomaa....
Lisäksi on ollut muutama muukin härveli ajossa:
- Jupiter Åcland -70?
- Yamaha RD 125 -75
- Honda CB 750 F1 -78
- Suzuki GSX 750 ES -83
- Kawasaki GBZ 900 R -84
- Yamaha FZ 750 -87
- Yamaha FZR 1000 -87
- Kawasaki ZX-10 -88
- Kawasaki GBZ 750 -83
- Suzuki GSX-R 1100 -89
- Kawasaki ZZR 1100 -90
- Honda VFR 750 F -87
- Yamaha FZR 1000 -90
- Kawasaki ZXR 750 -89
- Suzuki GSX-R 1100 -91
- Suzuki GSX-R 1100 -92
- Honda CBR 900 RR -92
- Suzuki GSX-R 1100 -93
- Yamaha TZR 250 -89
- Honda VTR 1000 F -98
- Honda CBR 900 RR -99
- Kawasaki ZX12R -01
Ja mikäs seuraavaks R1 tai GSXR1000?? tai joku customi... *![]()
*Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
*Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
maaiman paras pyörä merkki Kawasaki ja ehkä joskus se suzna 1100 jota on ehkä hieman ylistetty liikaa![]()
![]()
ZX636R
![]()
DEVIL may care, but I don't!!!
I'm not driving fast, I'm flying low!
no siis onhan se niin että yamahalla ajan kunnes tulee parempi vastaan. En oo nii merkkiuskollinen etten pystyisi merkkiä vaihtaan jos hyvä tai jopa parempi sattuu kohdalle.
![]()
![]()
![]()
...hyvät oli pirskeet. Toivottavasti jatkuvat muualla...
Semper fidelis
"Töistäni masentukaa, valtiaat! Ei muuta. Jättimäisen raunion saarsivat kaikkialta erämaat, levisi hiekka paljas, tasainen."
P.B.Shelley
Ensimmäinen on Yamaha, mut josko jossain vaiheessa olis mahdollisuus Jenkki merkki hommata...
Aurinko paistaa aina, toisinaan vaan pilvet ovat edessä!
Kardaanivetoinen se olla pitää.
...jos ei rassaaminen kiinnosta, niin ehdoton vaihtoehto on BMW.
SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
Honda se taitaa tankissa lukea![]()
It´s nice to be important, but it´s more important to be nice.