1. Aprilia
2. BMW
3. Ducati
4. Harley Davidson
5. Honda
6. Kawasaki
7. Suzuki
8. Triumph
9. Yamaha
10. Muu, Mikä?
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (italowestern @ Elo. 09 2002,18:37)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Munch Mammut on jo iso vitsi. Ei se oo sen enempää moottoripyörä ku Goldwingikään. Sellaisia liikkuvia kyökkihelloja nojatuolin kera. *![]()
Jos ja kun joku tekee V8 pyörän,joka on inhimillisen kokoinen, niin se vois kiinnostaakin.
Olishan se jo aikamoinen kannanotto... Olen kuullut, että Moto Guzzin tehtaan ostaneella miehellä on ollut suunnitelmia V8:n suhteen, mutta ensin on saatava kaikki tuotantolaitokset uusittua ja siihen meneekin sitten pitkä penni. Ei taida ihan äkkiä tulla markkinoille muuta kuin tuo Pomo Heppa. Ja se ei musta ole riittävän kompakti...[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Itse asiassa näyttää taipuvan ringin mutkiin ihan siististi!
Eikös muuten jollain italofirmalla(guzzi juuri?) ole ollut veekuutonen pyörässä? Vai onkohan se vain radalle tehty lelu...
"On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
Aivan, tokihan kakspyöräiset kaikki toimii.
Eli ne on vaan yksinkertaisesti ihan kaikki kivoja omalla tavallaan. Tuo Munchin ja GW:n irvailu nyt oli sitä tavallista provojuttua. Kummatkin on tosi makeita kyökkihelloja nojatuolilla![]()
Benellillä oli ainakin kutonen eli SEI ja muita kutosia Itskuista en juuri nyt muista. Ei tarkoita, ettei niitä ois voinu olla. Noita merkkejä oli ennenvanhaan niin maar paljon, että ei meikä niitä oo vielä ehtiny kaikkia läpikäymään...
t. Italo von Provowestern![]()
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (italowestern @ Elo. 13 2002,17:40)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Siis hä.. alkuperäinen rahoitus alta??? Mites niin voi mennä?
Mulla on kyllä talous aina kuralla noiden lelujen takia, mutta ei kukaan ole vielä katkaissut luottoa. Se kuulostaa ikävältä. Mun firman kautta voi varmaan kohta saada osarisoppareita Handelsbankenin avustuksella, jos siitä jotain apuja on. Tiedottelen aiheesta kun diilit on tehty.
Tuo Italiapyörärojekti on ainakin yksi mahdollinen ja jos esim. omasi pitäs rahottaa, niin todennäköisesti siihenkin lääkkeitä löytyy, mikäli vaan jotain säännöllistä maksukykyä löytyy. ja jos sitä ei sattuis duunia just olemaan, niin sitä IT-alan reppurihommaakin on kohtapuoliin tarjolla...
Mut lycka till jokatapauksessa.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Alunperin laina piti tulla Oy Vanhemmat AB:lta, mutta tämä "firma" päätyi kuitenkin siihen tulokseen, että erittäin hintava mökkitontti olisi parempi sijoitus kohde
No, eipä siinä mitään. Säännölliset tulotvat taas opiskelun alkaessa, mutta pitää etsiä töitä joita saisi talvella tehtyä opiskelun ohella ja kysellä josko edellämainitusta "firmasta" olisi lainan takaajaksi...
Eiköhän tämä tästä jollain järjesty *
Italiapyörä projekti kuulostaa kyllä erittäin houkuttelevalta, mutta taitaa minun pyörän hakuni siirtyä mitä luultavemmin talveen.
Ei se mitään. Kyselen pojilta, koska ne tuota keikkaa aikoo tehdä tai tekeekö useemman, niin sittenhän se selviääpi. Palataan astialle.![]()
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Mukavasti kehrää Kawasaki minun jalkojen välissä. Välillä tuntuu, että pannu käy liiankin kuumana.
BMW R45 700cc
Ajolaitteena tällä hetkellä Triumph Bonneville T140 vm. ainakin osittain 80-luvulta, osittain vanhempi. Suomeen tuotu ajamattomana -88.
Työn alla, monta vuotta itselläni ahkerassa ajossa ollut Honda CB 350 four vm.-75
Harmi kun ei kahta voi valita... Trumppalle piste (eka).
Joo..
Eikös se niin mee että ei riemulla rajaa kun Hondalla ajaa![]()
Kerran se vaan kolahtaa=))
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (mopotyttö @ Loka. 17 2002,14:49)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Joltain kuulin hienon lausahduksen;
Suzuki is best after sex![/QUOTE]<span id='postcolor'>
![]()
![]()
Rakastan Itseäni
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (mopotyttö @ Loka. 17 2002,14:49)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Joltain kuulin hienon lausahduksen;
Suzuki is best after sex![/QUOTE]<span id='postcolor'>
En voi muuta kuin yhtyä tuohon lauseeseen![]()
joskus vielä GSX...R
"Be careful out there"
Niinkuin mainoskin kertoo:
Honda....power of (my) dreams (too).
*
*
![]()
---ÄLÄ ota kesäkissaa!!!---
Ai, täällä on näköjään toinenkin HD kuski. Oli tuo prosenttiluku nimittäin jossain välissä jo melkein asiaankuuluva 1%.
No niin sitä pitää!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hondaa on ollu,nykyään suitsa
ja semmosena se luultavasti myös tulee jatkossakin olemaan
![]()
ellei sitten sais tollasen r1 jammunmutta mutta
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (FatBat @ Loka. 18 2002,16:46)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Ai, täällä on näköjään toinenkin HD kuski. Oli tuo prosenttiluku nimittäin jossain välissä jo melkein asiaankuuluva 1%.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Kato teitähän pyörii joka paikassa... tuplasti enempi kuin "meitä"![]()
Rosentti-luku alle 1..![]()
Apriliahan mulla siellä jalkojen välissä on. Tyytyväinen oon! Ei taida olla ihan samaa ongelmaa ku Planetilla ku se RS on niin yleinen... Sehän onkin aikas huono puoli siinä pyörässä.. tavallaan... kai...en oo varma oK!Se on vaan NIIN hauskaa
![]()
![]()
Stuntriding is NOT a crime
Kawasaki Z750
pyörää etsiessäni ajattelin itsekseni että "se on ducati, siinon sitä jotain"...nyt on siis sellainen odottamassa "purkutuomiota",uusia osia,kasausta ja kesän kokkareita!
Tyyli ennen tarkoitusta.
Hondallahan sitä körötellään, edellinenkin oli honda ja sitä edellinen !!! Voiko sitä muilla ajaakkaan ???*
*
![]()
Suzuki GSX1400
Yamaha tietystiMerkki jolla ajeli myös muuan Jarno Saarinen jos joku nyt sattumuisin kyseisestä henkilöstä on joskus jotain kuullut.Olen fani nyt,aina ja iankaikkisesti aamen!
Niin kuin kuvasta (ehkä, aika pieni kuva...) vasemmalla näkyy, niin Kawahan se siinä. Ukko tosin himiöi HD:tä, tiiä minkä sille kuumeelle saisi, mulle Kawa ainaski kovasti kelpaa. Miksi siirtyä oivasta kulkupelistä maailman kalleimpaan puolivalmisteeseen?(okei, pahasti sanottu..)
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (eulaalia @ Marras. 10 2002,15:12)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Niin kuin kuvasta (ehkä, aika pieni kuva...) vasemmalla näkyy, niin Kawahan se siinä. Ukko tosin himiöi HD:tä, tiiä minkä sille kuumeelle saisi, mulle Kawa ainaski kovasti kelpaa. Miksi siirtyä oivasta kulkupelistä maailman kalleimpaan puolivalmisteeseen?*(okei, pahasti sanottu..)[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Ei se nyt niin pahasti ollut sanottu. Tätä hommaa voi myös tehdä harrastuksena, jossa välillä rakennetaan ja sitten taas ajellaan. Jotkut jopa pitävät sellaisesta. Ukkos on sentään kokenut "valaistuksen" ja ymmärtää mitä haluaa. Terveisiä vaan miehelle, jolle halpa kopio ei enää riitä.![]()
[quote=eulaalia,Marras. 10 2002,15:12]Ukko tosin himiöi HD:tä,
Pienet "valaistuneelle" ukolle*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
![]()
kannattaa kuunnella harvinaisen viisaan isäsi sanoja... *saatat itsekkin ymmärtää mitä on ajaa jollakin muulla kuin (FatBat:in sanoja lainaten) halvalla kopiolla![]()
Luonnollisesti mopo on Italian kone- ja terästeollisuuden luomus eli![]()
Kaikki mikä ei tapa, niin ainakin vituttaa
Kasawatihan se on vuosikymmeniä palvellut ns. ykköspyöränä. Merkkejä on tosin muitakin aina kaalihakkureista lähtien. Pikkuhiljaa Suzuki on alkanut tunkea seisontatukeaan tallin oven väliin, mutta ei se vielä ninjaa ole voittanut.
![]()
Suzuki VS 1400Ja ensi kesänä pääsen nauttimaan viritysten tuomasta lisävoimasta!
![]()
Rider of a loud Intruder!!
Loud pipes saves lives!!
Kawasaki, Z:n perheestä.
..be sure to rebel in proper style.. *-J.Biafra-
Joutui tekemään takinkääntötempun tuli hommattua R1..1000 Gixxer ois tullu mut ei ollu samaan hintaan Yhtä vähän ajettuaNickiä en oo vaihtanut,enkä vaihda ja puhelimessa on Suzuki logo,eikä vaihdu
![]()