(PrivateeR @ Huhti. 30 2010,17:52) kirjoitti
Eläköön Suomi, ei voi muuta sanoa.
26.4.2009 koin ensimmäisen sanktioidun lainrikkomukseni, kun kortti lähti 4s kiihdytyksen takia 4kk kuivumaan. Vauhtia 170km/h 100:n alueella. Sakkoja 38x 20e. No ei siinä hittojakaan. Sakko melkee maksettu kokonaan, ja yksi kärsimysten kesä takana...
...paitsi että syyttäjänviraston akalla alkoi hiivatulehdus ni se ny sitte rankasee siitä mua. Muija päätti vuotta myöhemmin, että nimike pitää muuttaa törkeäksi liikenneturvallisuuden vaarantamiseksi, jotenka asiasta tehdään esitutkinta. Ilmoitus syyttäjän päätöksestä tulee kuulemma myöhemmin.
Kysynki nyt lähinnä kaiken naurun keskeltä porukoilta jotka on vastaavissa tilanteissa täällä olleet, että miten tässä ny pitää toimia? Odotanko vain syyttäjän esitutkintapäätöstä tms? Mites toi osittain maksettu sakko? Se ilmeisesti maksetaan takasin mulle...
Niin, ja voiko ton jo kärsityn 4kk ajokiellon lisäks ne rätkäistä mulle vielä vuotta myöhemmin asiasta lisää ajokieltoa? Päiväsakkoja ne varmaan voi määrät vielä lisää, köyhä paska maa kun tää Suomi on... vähävaraisilta pitää repiä ne vähätki pois... mut mites toi ajokiellon lisääminen? Päättyi siis viime elokuussa.
On tää tragikoominen maa, ei voi muuta sanoa. Vittu vuosi kärsityn tuomion jälkee ruvetaa muuttelee tuomioita.... HAHAHAHAHA VITTU HYVÄ SUOMI!