Iisiraireri kirjoitti
Taitais vastauksia alkaa tippua viimeistään ku ratapäivät koittais 10-11.06 ja kisapäivät 17-19.06 kuinka sielä hommat pelaa ku väki käy sielä.Itte sen verta kaukana ettei kurkkimaan kerkiä.Onkohan sielä kai tapahtumia ennen nuota,en oo ainakaan törmänny ilmotuksiin jonsei sitte jotaki merkki-tai privaattijuttuja oo.
Pääsponsoria vois olla kans pikku hiljaa olla aika kysellä jos sellaasen vielä jostaki sais.Neljällätoista radalla sellaanen on,ja pari koittaa muuten ittiään mainostaa, Red Bull rinkinä ja Rimineillä siinä Misanon vieres.Viis rataa Kymiring mukaan lukien ei paljo sponsoreista huutele,Losaililla,Aragonilla,Thaimaalla ja Australialla lienee raha-asiat paremmalla mallilla.
Tosin Kouvolahan tais heittää 70000 kehiin ittiänsä mainostaakseen,alku sekin.Varmaan muillekki kylteille olis tilaa ja painos jo jossaki jos sellaasia sopimuksia on jostaki saatu.
Franco Uncini sitä olis kohta tulos kurkkaamahan,ainaki turvallisuuren puolesta.Rengasvallit,sepelit ym. mitä se nyt tarvii että turvallisuus täyttyis,ne sillä taitais olla täs vaihees kiikaris.
Mä rahasta mitää tierä,lukenu oon ja 40 miljoonan ratahanke(junanrata) olis Kouvolalla menos.Olympiastadion olis maksanuu vajaan 200 miljoonaa mutta heitti sen verran että tais olla jonku verran yli 300 miljoonaa lopuuksi.Ittellä rahaa vähä,neki löin heti kiinni aikoinaan ku Kymiringin lippuja kauppailtiin.Ny oon ajatellu luovuttaa ja pelata varman päälle ja mennä taas Sachsenringiin kisoja kattomahan.Piretään peukkuja jotta asiat olis Kymiringillä mallillaan muttei tarvetta huurella niistä vielä.