Tänään 600km köröttelyä ja kyllähän TA alkaa hieman vatkaamaan kuudenkympin vauhdissa kun ajelee "ilman käsiä", ei paljoa mutta vähäsen. Mutta eiköhän sen kanssa pysty elämään. *
http://www.moottoripyora.org/iB_html...ns/sport05.gif
JouniK- mulla oli kanssa vakiopleksi. Olen 178cm. Kokeilin ylä-ja ala- asennossa, mutta kumpikaan ei oikein toiminut.
Ajoin ilman pleksiä, ja pienissä nopeuksissa potta oli hiljaisempi, mutta sittenhän se oli muuten naku. Harkitsin sahaavani tuota vakiopleksiä matalammaksi, mutta en jaksanut alkaa säätämään. Ostin tuon MRA: variotouring- pleksin. Siinähän on muistaakseni 6 asentoa. Pidän sitä ylä asennossa; eli pystyssä, niin tuuli menee just mun otsaan ja kehoa ei ravistele juuri ollenkaan. Kuitenkin tuo taitaa tehdä pyörrettä potan ympärille, joten jonkinverran suhisee. Satasen vauhdissa mun C3 potta oli hiljaisempi vapaavirtauksessa. Mutta tuo Mra pleksi oli/on kuitenkin ainakin mulle kokonaisuutena niin monessa suhteessa parempi kuin vakio, jotta kiinni on pysynyt.
En tiedä, onko saatavana matalampaa, kuin mitä orkkis on, mutta voishan sitä kai testata lyhentää.