Osaako kokeneemmat kertoo missä on joku "pakokaasu ilmaputki" joka kannattaa tukkia ennen penkitystä. Yammu olis menossa lauantaina penkkiin.
Printable View
Osaako kokeneemmat kertoo missä on joku "pakokaasu ilmaputki" joka kannattaa tukkia ennen penkitystä. Yammu olis menossa lauantaina penkkiin.
Ilmanputsarikotelon alle tulee kyseinen putki kannenkopasta. Itse ainakin poistanut koko AIS-plug syteemin ja tehnyt alumiiniilatasta kannenkopan päälle tukkolevyt. Eikä syty vikakoodeja vaikka sen AIS-plugin liittimen irrottaa.
Puhut varmaan tästä prokkiksesta: http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=263939
Itellä edessä myös viimeistään ensi talvena, paukuttaa reilusti putkeen jo pelkillä slipareilla, mitäs sitten kun saa enemmän soppaa avarammassa systeemissä, tämä siis kun katin tilalle pistetään y-haara ja kylkeen pc :kääk:
Saakos tuon väliaikaisesti jotenkin 'pois käytöstä' kuten tossa yllä tarvittais penkityksen ajaksi? Vois itekin kokeilla millanen ero tulee moottorijarrulla.
Mä tarjoan Jefu sulle paaaaaaaljon parempaa vaihtoehtoa tuohon Power Commanderiin verrattuna. Multa löytyy vakio ECU joka on fläshätty YEC malliseksi. Siinä saa säädettyä myös sytytstä mitä ei pelkällä PC:llä saa tehtyä vaan tarvii siihen vielä toisen lisämokkulan. Poistaa myös exupin vikavalon.
Itellä olis vähän vastaava "värin vaihto" prokkis suunnitteilla, kuin tässä ja kiinnostaisi kuulla vähän vikkejä siihen... Lähinnä kiinnostaisi tietää, että miten tuosta tankista saa parhaiten yksivärisen, kun siinä ainakin itsellä on nuo tarrat lakkakerroksen alla, toisin kuin muualla pyörässä jossa tarrat ovat päällimmäisenä ja millä aineella noita tarroja kannattaa lähteä irrottelemaan katteista?
EDITTIÄ: Tuossa kun tarkemmin katselin, niin onko Jefun pyörässä vain peitetty nuo lakkakerroksen alla olevat punaiset kohdat tankista jollain mustilla "traction padseillä tai vastaavilla?
Mitäs käytännön etua tämän osan poistamisella saadaan?
Busassa oli joku vastaavan tyylinen pakokaasupäästöihin liittyvä juttu ja sen poistamisella ei saavutettu muuta kuin enemmän huoltotilaa ja minimaalinen painon tiputus.
Saako tuon poistamisella moottorijarrun paukutuksen loppumaan, sitä tekee aikalailla...
Onko tossa 04-06 mallissa samalla lailla tehty tuo homma kun tossa 07-08 mallissa?
Ite tein EX-07 räikköseeni näin.
Tarrat irti kuumailmapistoolilla. Kevyesti lämmittäen, lähtevät todella nätisti. Muistaakseni joku sanoi että hiustenkuivainkin riittäisi (?)
Alakatteet maalarilla mustaksi, ja tankissa lakan alla oleva punainen mustasta tarra arkista leikatulla, samanmuotoisella piiloon.
Avot!
Komee tulee, rupeavat vaan nykyään olemaan suht yleisiä..
Tankissa on tosiaan lakan alla olevat tarrat peitetty Stomp gripeillä, tuo kaarreajossa noin muutenkin mukavasti tukea polville.
Tarrat saat parhaiten pois antamalla niille lämpöä ja varovasti irti vetelemällä. Jos liimajälkiä jää muoviin, niin ne saa hinkuteltua veks vaikka jollain mikrokuituliinalla ja WD-40 yleisöljyä ruiskimalla. Etulokarin voi maalata tai metsästää jostain valmiiksi maalattu, itse löysin muutaman viikon kyttäämisen jälkeen briteistä käytetyn helmiäisvalkoisen orkkis loksun -07 mallista. Hugger ja ducktail maalattu itse. Penkit on mulla verhoiltu mustaksi crossikäytöstä tutulla grippikankaalla. Onhan tuossa sitten läjä muutakin pikkukamaa pistetty vaihtoon, niistä en sano mitään kun jokaisella on tummista vilkuistakin oma mielipiteensä :p
Kuskin penkin päällystämiseen vinkkiä, ettei ollu kuulemma helppo rasti saada siistiksi vaikka oli pelit, vehkeet ja ammattilainen asialla. Mm. ebaysta löytyy käytettyjä mustia penkkejä aina silloin tällöin myynnistä.
Kiitos diilistä jaska, mut mulla valahtaa paskat housuun vaan jo kun ajattelenkin mihinkään sähköihin tai sytytykseen kajoamista. Juippina crossitouhuissa pääs käsiksi vaan mekaaniseen puoleen, kun ei niissä tarvinnut mitään sähköjä miettiä, niin ei oo yhtään varmuutta alkaa sähköpuolta räpläämään.
Sainhan mä jammustakin talvella neljä sulaketta käräytettyä :grin:
Savun jälkeenhän voi aina tarkastaa kytkennät. :grin:
Toi on kyllä niin simppeli juttu että ei sitä voi tössiä. Niin tai vaihtelinhan minäkin innostuksissani pinnien paikkoja. Jenkki mallin sähköissä ei vain olisi näin tarvinnut tehdä. :;):
Tänään käytetty yamaha penkissä niin omasta mielestä aika vähän oli heppoja kun 147hp renkaalta ja 97Nm vääntöjä.
Voihan noissa dynoissakin olla jonkin verran eroja/heittoja. Mun mielestä ihan ok lukemat takarenkaalta noilla vireillä... Voi olla että se orkkis alkukäyrä vähän ahistaa. :dunno:
Niin on varmaan, jos muistellaan vanhaa vitsiä että viritys on onnistunut, jos tehot tippuvat alle 10% Pitäishän vakiostakin jo lähteä enemmän takarenkaalta. Penkeissä on eroja, että vaikea sanoa onko vikaa vai ei.
prkl. Mun piti ilmaantua tonne Dyno-mightin tapahtumaan(missä ilmeisesti sunki mopo mitattiin?) mittautamaan oma mopo, mut ulkona oli niin perkeleen sateista et jäi väliin. Olis pystyny vähän vertailemaan tuloksia.
Oli aika helvetin voittaja olo tänään ku huomas ajolenkin jälkeen et puolet housunlahkeen soljesta oli sulanu y-haaraan kiinni :rant: Saa nähä miten miten se kumipaska lähtee irti.
Vältellään niitä teinicamoja ja toisaalta tixtexjä niin moista ongelmaa ei pitäisi tulla ? :right:
Juu tiedossa on tämä, kuten sen olen kertonut myyntiosion puolellakin. Eihän toi oikeita varkaita hidasta, ne kun ei yritäkkään sitä mopoa ajamalla viedä. Toinen juttu on sitten nuo huume hörhöt jotka vaan tykkää pitää hauskaa. Kukaanhan ei kiellä virittämästä ylimääräistä katkaisijaa millä ne virrat on poiikki vaikka kuinka peukalois virtalukon johtoja. Onhan noita tuontipyöriäkin mistä tämä ajonesto puuttuu, joten en mä myt tiedä onko se sitten niin hirveen suuri puute. Mutta jos pelottaa että se mopo sen takia viedään ettei sitä ajonestoa ole niin sitten ei kannata sekaantua fläshättyyn ecuun. :;):
Mistä löytyy edullisesti ja 1vk toimitusajalla r1 2004 takavanteen jarrulevyn kiinnityspultit?
Moikka!
Tossa polttelis hommata r1. Tarjolla olisi vuoden 2000 peli jolla ajettu reilu 50tkm. Mitäs tossa kannattaa ottaa huomioon? onko isoja huoltoja edessä ja mitä tulisi lähiaikoina huoltaa? Lisäksi olis kiva saada tietoa tyyppivioista.
Kiitos vastauksista jo etukäteen.