Mulla on joku spoileri pleksi roikkunut tallin seinällä jo viimeset kuutisen vuotta.Se on -06 mallin zrx:ään tarkoitettu,mutta eiköhän se mene tuohon vanhenpaanki.
Laita viestiä jos tarvit.Niin joo se on mra:n plexi.
Printable View
Mulla on joku spoileri pleksi roikkunut tallin seinällä jo viimeset kuutisen vuotta.Se on -06 mallin zrx:ään tarkoitettu,mutta eiköhän se mene tuohon vanhenpaanki.
Laita viestiä jos tarvit.Niin joo se on mra:n plexi.
Osaako joku sanoa saako tuohon Five Starsin telineeseen jotenkin kovat sivulaukut kiinni, kun en netistä sellaisia sivutelineitä mistään löytänyt.
Eikas noi nokat oo 1200:ten ongelmana pääasiassa ollu.
sit joissain on ollu kuten itselläni ni sitä starttiketjun hakkamista kytkimeen ilmiötä. kurkaa öljyn täyttö reijästä sisään jos on kytkimessä hakkaumia niin pitäis tulla kuntoon ku laittaa tän fixin siihen vanha malli kwik on näköjään tehnyt uudenkin ja ilmeisesti pareman tässä
Kyllä itse luki 1100 koneesta ihan samaa ongelmaa nokkien kanssa ZRXOA sivuilla.
Teetätin uuden penkin Randenin verhoomossa, hieno tuli. Geelitäyte ja takamatkustajan etuosaa korotettu ettei valu ajajan päälle.
http://www2.picturepush.com/photo/a/...x/Kuva0029.jpg
tietääkös joku mikä ton lime greenin värikoodi on? ei se candy väri vaan normi lime green ois kyseessä
Hulkster: http://www.zrxocboard.com/board/show...CODES-REVEALED
penkki on hieno, kerrohan sit ekan 400km jälkeen kellä puutu perse vai puutuko kellään. sävy ihan kohillaan täältä katottuna!
[QUOTE
penkki on hieno, kerrohan sit ekan 400km jälkeen kellä puutu perse vai puutuko kellään. sävy ihan kohillaan täältä katottuna![/QUOTE]
Oliko kui hinnakas? Oon ittekin jotain tommosta aatellu, mut toi Laitila on kyllä hiukan kaukana. Jos tietäis täällä PKS seudulla jonkun vastaavan.
TiCaBo verhoomo Vantaalla, Itellan pääterminaalin lähellä, Kehä3 ja Kalliosolan liittymä.
Kyseinen nainshenkilö yksi Suomen parhaita ajoneuvoverhoilijoita, mutta hinnat eivät ole taivaissa, kuten osalla on.
Tehnyt minulle monia verhoiluprojekteja autoista mopoihin.
Myös tehnyt monia Suomen näyttelyautoja ja nämä kyseiset autot olleet yleensä aina voitokkaita. Ihan näin referenssinä.
Pystyy luonnollisesti muotoilemaan penkin haluamaasi muotoon ja vaikka laittamaan lämmityksen siihen samalla. Samassa tilassa osaavat autosähköammattilaiset.
Suosittelen lämpimästi.
-Hessu
Mä komppaan. Tiiti on mm verhoillut mun edellisen veneen ja työnjälki on loistava. Passaa vaan varautua etenkin venemessujen aikaan että jononmuodostusta on ilmassa :;):
Moniin. Arvasin, et täältä Se apu löytyy. Kiitos. Pitää ottaa yhteyttä. Ja yej. Lumia 920 W8 toimii Board Exprressillä. Icognitolla ei toiminut. Mitä nyt Tää näppis närästää. Kaiken saa skrivaa tuplasti. Tota ekaa kirjainta en jaksa korjata.
Sent from my RM-821_eu_sweden_235 using Board Express
Suomalaisen moottoripyöräjournalismin taso nousee monta pykälää kertaheitolla:
ZRX Wrenchmonkee nyt Ratas-lehden kansikuvajutun aiheena!
Tsekkaa Ratas-lehden kotisivut: http://www.ratas-lehti.fi/.
Koko lehden voi lukea Lehtiluukku-palvelussa vain kahdella eurolla: http://www.lehtiluukku.fi/pub?id=26499
Onko vihjeitä mistä löytyisi kohtuu hinnalla takajalkatappien laskusarjaa? ZXROA sivuilla on muutama tyyppi kaupittelemassa omavalmisteita, mutta tuntuu suolaiselta hinnalta Jenkeissä asti tilattua....
Ois tulevalle kaudelle tarvetta.... Jos joku vaikka tietäis paikan missä teettää??
tekis mieli muuttaa S malli R malliksi, onko kukaan tehnyt. Onko hankala projekti?
Ei se ihan kädenkäänteessä onnistune luulen mä. Ainakin se etukatteen apurunko on erilainen R:ssä ja S:ssä ja niitten kiinnikkeet varsinaiseen runkoon voipi olla erilaiset. Ja johtosarjoissa saattaa olla eroja kun mittaristotkin on kovin erilaiset. Parhaiten tuo selvinnee kahlaamalla räjäytyskuvia....
Noni. Eilen meni sitsi Tiitille laittoon. Mukavan tuntune likka ja ehdottoman ammattitaitoinen, osas ehdotella miten pitäis laittaa ja miten esim, takapuoli puutuis vähemmän ym. Saas nähdä mitä sieltä sit joskus aikanaan tulee ulos. Pitää varmaan laittaa pari kuvaa tänne ja kokemuksia.
Sano Hessulta terveisiä :)
-Hessu-
Jaahas, sais sit pikkuhiljaa noi lumet häipyä niin pääsis testaileen navia ja kahvanlämppäreitä...:boring:
Viime vuonna tähän aikaan pyöräkuume oli pahimmillaan ja maaliskuun viimeisellä viikolla suorittelin jo koeajoja, seurauksella että maaliskuun vimppana minustakin tuli Rexeri... :thumbup: