Täysin vastakohtana oli taas pitkällä huoltovälillä olevat 250 japsi yksipyttyiset, on kun rivikoneella olisi ajanut, ei tärise eikä puuduttanut sormia.
Mulla taisi pisimmät rykäsyt olla jotain 250km luokkaa, mukavin matkavauhti on 90kmh, kaikki sen yli menevä on aika rasittavaa kun ilma alkaa painamaan kuskia. Mä laitoin KTM:än oman pleksin kiinni ja se auttoi selkeästi, oli paljon mukavampi ajella siirtymiä kun tuuli ei pananut niin paljoa. Lähes poikkeuksetta tulee etsittyä niitä mutkaisia teitä, siellä SMC/Endurolla viihtyy, suorat tiet on aika tylsiä ja ryydyttäviä ajaa tolla pyörällä, ainakin mulle kun en jaksa kauaa istuskella pyörän päällä toimettomana.
Ohuena ajatuksena on tehdä omasta ER:stä enemmän sekakäyttöön soveltuva rallipyörä, riippuu miten sattuu rahaa olemaan, jos vaikka pikkuhiljaa. RallyRaid EVO2 tankit/katteet, saa pitemmän käyttösäteen, navigointi katteiden taakse sekä vähän tuulisuojaa. SeatConseptsin penkki ja toiset 21/18 vanteet semirenkaita varten, smotoja ei tollasen alle enään kehtaa laittaa. Kolme tonttua kun olisi ylimääräistä niin sen jälkeen pyörä olisi mulle aika täydellinen, voisi käydä vähän reissussa, eikä soratie ominaisuudet ainakaan huonone.
http://www.rally-raidproducts.co.uk/...2/IMG_0468.jpg