T1mppa kirjoitti
Mulla on ollut kahdessa pyörässä tommosia ebayn parinkympi kiinalaisia. Meinasin tässä talven aikana ostaa vielä yhteen uuteen pyörään myös.
Mulla on ollut ihan plug-and-play, eli on toiminut hyvin. Jos sellaiset ostat, niin tee asennus rauhassa ja katso, että kaikki pelittää hyvin.
Mutta myös haasteita on joillain ollut.
Toivottavasti saan hieman kopioida tekstiä gixxer.fi:stä. Ei oo siis mun kirjottamaa tarinaa.
"Osa jarrukahvoista on väärin suunniteltu, jos näitä kahvoja käyttää tälläisenään, on odotettavissa etupyörän itsestään lukkiutuminen!
Tämä on helposti korjattavissa jos omistaa Dremelin tai vastaavan, ongelma on jarrusylinterin tapin kolo, se on liian pieni/väärän muotoinen. Siitä reijästä pitää tehdä soikean muotoinen.
Vian huomaa kun kahvan on asentanut, eikä jarruvalokytkin mene pohjaan kahvan omalla jousella, käsin auttamalla kahva menee liikkeen loppuun. Tästä johtuen neste ei pääse takaisin säiliöön, vaan jokaisella puristuksella paine kasvaa satuloissa mikä aiheittaa palojen kuumentumisen ja sitä kautta nesteen kuumentumisen ja jossain kohtaa paine kasvaa niin suureksi ettei etupyörä pysty enää pyörimään, yleensä hitaassa ajossa. Sen jälkeen tulee varmaan jotain sanoja mieleen, kun pyörä on asvaltilla kyljellään.
"