Jagge pistää teidät mökkilistoille, kunhan palautuu koneen ääreen :)
-iitu
Printable View
Dodiin, pahoittelut viiveestä, nyt ollaan taas tekniikan äärellä.... jite & Henkkaman, tökkäsin teidät mökkiin nro 15.
smau - kelpaako mökki nro 16? tai sitten voitte kysellä Wolferinin mökistä paikkaa? Laitoin teidät alustavasti tuohon 16 mökkiin... mutta huudelkaa, jos toivotte jotain muuta. Vielä on valinnan varaa runsaasti.:)
Meikäläisen voisi laittaa vaikka sinne irtopaikalle.
^ Jep, irtopaikka merkattu. :)
^ Noniin, äskeisestä suorituksesta sitten vaan muutkin mallia. Näin se homma etenee. :D
Maksettu.
Vielä on mökkejä vapaana! Hophop ilmoittautumaan! :bisseä:
Irtopaikkoja myynnissä nyt myös mökistä nro 17. :)
^ Juu, sovitaan näin. Maksatte kahdesta. :)
Rohkeasti vaan mun mökkiin, jos ei omaa halua ottaa vastuulleen :) Jagge, voit laittaa mun mökkiin asukkaita vapaille paikoille, mä en ehdi käydä käydä täällä välttämättä kuittaamassa jokaista erikseen tervetulleeksi...
^ Tehty työtä käskettyä. :D
Ja paitojakin saa http://www.moottoripyora.org/keskust...ri-2012-paidat
hophop! :)
Aaah, Posari... Olishan tuo ollut kiva tulla jälleen käymään, mutta mun matkani tuona viikonloppuna suuntautuu Pieksämäelle.
Toivottavasti on lämpimämpi ja kuivempi keli kuin viime vuonna!
Maksettu!
Mökki nro 17:sta 2 kpl irtopaikkaa. Tonnijammu+avec. Ilmoitin olevani maksussa mökkivastaava:kääk:
Mahtuuko johonkin mökkiin vielä ? 1 henkilö olisi tulossa.
Sehän sopii.
Maksettu.
Heeeei, vielä mahtuu mukaan!! :)
Muutama viikko enää tähänkin riemuun. Sais kyllä ilmat lämmetä. Taloudessa ei oo ajokausi viel edes alkanu ja toisaalta, mulla alkaa "kesäloma" kolmen viikon päästä, ristiriitasta sanoisin! Mutta Posarissa nähdään!:bye:
hei tuosta juur nopeesti huonolla matikalla laskin,että 7 laadukasta mökkiä ois vielä tyhjillään,mutta onneks 11 mökkiä on jo väärällään laadukasta seuraa:p:bisseä::bisseä:
Hop!
Vielä on vapaita paikkoja! :bisseä:
Mahtuuko vielä 2 naista johonkin mökkiin?
Hienoa :)
^Jees, jees. Onko teillä toiveita mökistä? 16? 17?
Huomhuom! Nyt laitetaan loput paikat irtoina loppuunmyyntiin. Tämän viikko aikaa toimia - varata paikka auringossa ja maksaa se pois. :)
Jos ei muualle mahdu niin meille mahtuu...laitetaan joku ukoista nukkumaan terassille :p
Juu, kyllä tuolla tilaa on. Sieltä vain valitsemaan paras paikka. :)
Mökillä ei väliä,kunhan mahdutaan mukaan
Yksi ilmoittautuu irtopaikalle, jos mahtuu vielä?
tommitee oli kans tulossa, Jagge katsoo paikan kun ehtii! :)