Yamaha1 kirjoitti
^ Kiitosta vain, tosin ei tässä mitään tsemppejä tarvita sen kummemmin. Minusta tosi mielenkiintosta keskustelua asian tiimoilta. Voin hienosti itekki samaistua näihin "pyörä on pilalla" mielipiteisiin, sillä olen aikoinani ollut asioista aivan samoilla linjoilla. Ihan lähtien siitä, millasia ajokamoja "kuuluu pitää" milloinkin, aina näihin laukkujutskiin saakka. Jos joku olisi ehdottanut mulle Yammun FZS:ään laukkua vuonna 2003, niin olisin ollu lähinnä kauhuissani. :grin:
Ajatellaan, että olisin kiinnostunut kotiloista, ja hankkisin ittelleni Porschen. Haluaisin ajaa laitteella mahdollisimman paljon, koska nautin ajamisesta ja haluan ottaa kaiken irti lelustani. Talvella saan idean, että nyt painellaan vaimon kanssa Leville vähä laskemaan ja "jäläkilaskemaan". Asentaisin omistamani suksiboxin kotilon katolle ja hiihtokamat sinne. Ei mulla missään vaiheessa reissua olis sellanen olo ittellänikään, että nyt tuli muuten tehtyä Porschesta hienompi ja ko. lelun suunnittelijalle jonkulaista oikeutta. Ei todellakaan... Mulla olisi vaan perheen sukset siellä boxissa mukana, mielummin ku kabiinissa taikka selässä. :p Siinä se, ei mitään tuon kummempaa draamaa.
Toki, paljon on ihmisiä joiden mukaan minun ei missään tapauksessa pitäisi edes ajaa ko. lelulla talvisin, onhan siellä suolaa ja sontaa tiellä. Saati sitten, että jotain suksiboxeja katolle... Tällaista autoa kun ei "raiskata" millään perusteella, kitkarenkaatkin on jo todella arveluttava juttu. Toisin sanoen, minun kuuluisi ajaa lappiin perheen hiihtovermeet vaikka sitten haitarissa mielummin kuin antaa kotilon ulkoisen habituksen kärsiä toisarvoisista elämäntavoistani. Pelissä on "racing perinteet", pitkä mallihistoria ja kaikki ne arvot mitä halutaan mukaan temmata. Tällainen tapa nähdä asioita ei tunnu omalta juuri nyt, mutta aivan varmaan tuntuu hyvinki antoisalta monelle muulle = Luojan kiitos tapoja harrastaa näitä romuja lienee tasan yhtä paljon kuin on meitä ihmisiäkin.
Jees, mutta ehkäpä mä jätän oman näkökulman avaamisen tän asian suhteen tähän. Jatketaan harjootuksia ja postaillaan taas kummajaisia kun jotain uutta tulee väsättyä. :)