Ei, kyllä mä uskon että C-A-D tarkoitti aivan koko ketjua, olisihan hän toki lainannut jos olisi jotain tiettyä tekstiä tarkoittanut.Totta, kriittinen täytyy olla aina kun näitä tekstejä lukee.Lainaa:
kirjoitti
Mutta välillä nämä tarinat osuvat ikävästi kohdalle tosielämässä, jolloin itse tietää asian olevan tosi... Ei tarvitse uskoa todellakaan kaikkeen mitä lukee, mutta joskus se vain muuttuu todelliseksi.
Omassa kertomuksessanikin on asioita mitä, emme voi tietää todeksi. Voihan olla, että pyörä oli varastettu, ajanut vitun lujaa joskus aiemmin ja muuten vaan oli "jotain" joka osui posliinin silmään.
Ihan sama, itse näin mitä näin ja joskus omallekkin kohdalle samanlainen tilanne käynyt, joten tämän takia asia oli mulle yksiselitteinen.
Poliisit tekevät hyvää työtä kansalaisten keskuudessa, mutta ylilyöntejäkin tapahtuu. Siitäkin kansanosasta löytyy paskayksilöitä, niinkuin muualtakin. Välillä vaan tuntuu siltä, että joskus poliisin toiminnassa yritetään ampua tykillä kärpästä, kun taas toisaalla tulvan esteeksi laitetaan styroks-paaleja.
Edit: typoja