Lainaa:
(tane @ Touko. 29 2007,22:44) kirjoitti
Ei sinua ole kukaan tönäissyt. Sinä pahoinpitelit tuntemattoman autoilijan ja kehuskelet sillä netissä. Se on säälittävää.
Sitten vielä kuvittelet ja yrität selitellä että se tekee jatkossa moottoripyörällä liikkumisen jotenkin turvallisemmaksi.
Olitko kenties itse se aasinpää autossa kun tiedät asian noin hyvin ?
Tämän kyseisen pölhön auto tai tarkennetaan hiukan, ettei tarvitse taas alkaa pilkkua nu****n.... siis auton vasen etukulma kävi riittävän lähellä oikeaa jalkaani ja samalla tietty prätkääni. Tämän seurauksena hiukan hiillyin ja kävin kuittaamassa sopivan paikan tullessa.
Mielestäsi siis olisi pitänyt hyväksyä se, että oli vähällä jäädä tämän sankarin alle ?
Jos leikkiin ryhtyy niin leikin kestäköön !
Enkä yritä selitellä mitään !!
Tuo kyseinen autoilija tuskin enää kiilaa ketään prätkäilijää ja jos kiilaa niin toivottavasti joku muu antaa hiukan enemmän sitä mitä kuuluu ! Mikäli tuo kloppi jätti pölhöilyn tuohon kertaan niin sittenhän minun viesti meni perille ja on yksi vaaratekijä vähemmän liikenteessä...
Ehkä tanekin joskus ymmärtää mikäli joku tekee vastaavan tempun hänelle......se siitä säälittävyydestä. Hyvä tane, hyväksy itse kaikki autoilijoiden aiheuttamat vaaratilanteet mukisematta mutta älä kuitenkaan yritä opettaa oikeuskäsityksiäsi minulle ! *
Kyllähän nakkikopillakin voi saada kiilatessaan nenilleen....eikä siellä kai se kuolemanvaara ole niin suuri kuin liikenteessä vai onko ?
http://www.moottoripyora.org/iB_html...talktohand.gif