Mistä ?
Printable View
rengas-online.com Sieltä olen muutaman renkaan aikoinani tilannut, paistoleimat tuoreita eikä ongelmia ole ollut, päälle laitosta ole irtopyörälle 20€ kpl maksanut jokunen vuosi sitten, yhden renkaan väänsin raudoilla itse mutta oli kyllä viimeinen, siinä väännettiin muutama tunti kumpi taipuu mutta:jippikaijee:
Nyt näytti tuo rengassetti (Full Bore) varreen olevan rengas-onlinessa rapiat 173e, sisältäen postit ja alvin.
tuote kappalehinta määrä välisumma
Full Bore USA M40 Adventure Sport 110/80 R19 TL 59V Front 82,70 EUR 1 82,70 EUR
Full Bore USA M40 Adventure Sport 150/70 R17 TL 69V Rear 90,50 EUR 1 90,50 EUR
välisumma 2 173,20 EUR
Halpojahan nuo tavallaan olisivat, kun vielä olisi paikka ja vehkeet vääntää vanteelle, ja joku joka opettaisi. Esim. Heidenau K-60 Scout takarengas on aika rankka vääntää jossei ole tekniikka hallussa... Jos vie rengasliikkeeseen niin aika monessa paikassa saat laskea ainakin 50e vanteille laitolle ja tasapainotukselle. Alta alle - hinnoista ei ole mitään hajua. Eli nettirenkaisiin aika herkästi tulee lisähintaa ainakin se 50e ja enemmänkin josset itse ota pyörää irti.
Nytkin on varastossa itsellä ollut Dunlopin trailmax eturengas jossa on jäljellä pintaa reilusti yli puolet ja joka mennee ensi kesänä alle, mutta ei huvittaisi siitä kenellekään maksaa...
Rohkeesti vaan kokeilemaan itse sitä vaihtoa! Ei se oo ollenkaan vaikeeta, ku ei tarvii ees rikkoutuvaa sisäkumia varoa:D
Mulla on ittellä kolmet lyhyet biltsun raudat ja niillä pärjää hyvin! Vaikein homma oikeestaan on saada kumi ensin irtoomaan vanteen keskiuraan. Itse käytän viilapenkkiä apuna, myös laudanpätkä/kuormaliina yhdistelmälläkin onnistuu... Juutuupista löytyy hyvät ohjeet!
Tasapainoitus taasen hoituu billtsun tasapainolaitteella, eikä oo kallis!
Hei, paketti tarjous nappulasta kun likkaa niin online ilmoittaa juuri tuon 155 ja rapiat, erikseen ostettuna sitten eri hinta.
No....halpaa on..kannattaisko kuitenkin miettiä ennenkuin "kokeilla"..:)
Itse olen elämässä oppinut vanhan viisauden jos haluaa halvat ja hyvät...
pitää ostaa ne kahdet.
Varadero kuitenkin on suht raskas pyörä ja näinollen renkaat ovat "kovilla"..
Onko sinun turvallisuus ja pyöräsi ajo ominaisuudet noin pienestä summasta kiinni..
Taantumaanhan ollaan menossa mutta ... voi..voi
Näinhän se on, hyvää ja halpaa harvoin saa samassa paketissa.:D
Varren renkaista sen verran että saman 170e (muistaakseni) maksoi setti Heidenau Scout K-60 --> tykkään niistä kuin hullu puurosta. En ehtinyt niitä radalla kokeilemaan, muuten on tullut kokemusta. En yhtään tiedä millaiset nuo Full Boret ovat, eikä minun tarvitsekaan --> tiedän mistä ostan scoutit seuraavallakin kerralla:p
Tein tuollaiset korokkeet visiirin alle, josko sais sen ilman virtaamaan vielä vähän paremmin :)
https://lh6.googleusercontent.com/v9...U-L14axwDeVWx4
Ei näy kuva, ainakaan täällä. :dunno:
Vittu ton google driven kans. Jakaa ja jakaa mut muut ei vaan nää. No, toimisko dropbox:
http://dl.dropbox.com/u/13534504/2012-10-16-326.jpg
Juu nyt näkyy kuva, mut miten nää niinku toimii...? :blink:
Sul on vissiinkin -03 tai uudempi mopo...
Ittellä ku on vanhakoppanen, ni siinä on erilainen visiiri ja kiinnitys ja nuita palikoita ei varmaan pysty siihen soveltamaan. Itteekin kiinnostais, josko jollain halvalla kikalla sais tota ilman pyörteilyä kypärän luota pienemmäks vakio visiirillä.
Morjensta pöytään arvon Varadero-heepot, tuli sitten vaihdettua Transalp -> Varaderoon..:jippikaijee:
Meni vaihto vaan näin myöhään syksyyn, ettei hirveästi vielä voi kokemuksia pyörästä kertoa n. 200km pystyny ajamaan.....noh....ehkä keväällä sitte:thumbup:
ja syy pää minun tänne tuloonhan on itse Herra Hesekiel....:kääk:
Mut ei kun hyvää syksyä kaikille ja kevään odotusta.....:kynttila:
Minkä kokoinen mahtaa olla varadero vm-02 pääsuutin??
Onko kukaan laittanut dynojetin suutinsatsia pyörään ja jos on niin minkä kokoinen suutin ja missä pykälässä on neulat??
Etupytyn suutin on 168 ja takapytyn suutin 170. Orkkis neuloissa ei oo säätöä ja neulatkin ovat eri etu- ja takapytyllä.
Dynojetistä ei oo tietoa, mut aiempien kokemusten perusteella sanoisin, et kannattaa vältellä, ellei sit oo muitakin "virityksiä"....
Sen oon huomannut, et on pirun herkkä vehje synkronien suhteen, pikkusenkin poskellaan, ni heti nypyttää pienillä kierroksilla.
Niin siinä kävi että lunta rupesi tänään tulemaan taivaan täydeltä ja ei auttanut kuin lähteä viemään varre talviunille..
Saattaa olla että joutuu viikonloppuna laittamaan talveksi talliin... Jos vielä vähän kävisi pärisemässä, viime aikoina ei ole juuri tullut kilometrejä kun on ollut aika lyhyitä lenkkejä.
Tänään tuli rakeita, räntää ja vettä. Sitten vielä välissä paistoi aurinkokin... En kohta muista miltä tuntuu ajaa kuivaa tietä:p
Tänään piti mennä autolla töihin:p
Piti valita raaputtaako auton ikkunat vai Varren penkin...
Liite 1466
Niiiiiiiiiin se talvi saapuu :itkupilli:
Olikos arvon varreilijoilla millainen kausi kilometrien suhteen :orgmp2: ?
Helvata kun on talli Hämeenlinnassa ja itse pyörän kanssa Jyväskylässä... Ei nastoja mutta nappulat. Lumisateessa outoa kun pitää ihan hyvin mutta heti kun polannetta niin ei mitään pitoa... Taidan huomenna laittaa talliin, en halua pitää hangessa.:kääk: