http://www.adventurebikerider.com/fo...out.html#18522
Tuolla on jonkun näkemys ko. renkaasta ja eipä pahana näy pitävän. Tenere taitaa olla pyöränä.
Printable View
http://www.adventurebikerider.com/fo...out.html#18522
Tuolla on jonkun näkemys ko. renkaasta ja eipä pahana näy pitävän. Tenere taitaa olla pyöränä.
Jossei sulla ole aiempaa kokemusta conti trail attackista takarenkaana niin kannattaa pitää sekin mielessä, minusta se on hyvä vaihtoehto anakeelle. Mokoma kestää pitkään (minulla n. 14 - 17 tkm) ja pitää ainakin saman kuin anakee. Pyörä kallistuu "helpommin" mutkiin ja rengas on takarenkaana vakaa kuin mikä. (eturenkaana moni on valitellut ravistusta siinä 70 km/h korvissa, minulla myös..).
Minulla ollut nappis edessä (TKC tai karoo) ja trail attack takana ja olen tykännyt hiekalla. Oikea nappis takana on vielä parempi mutta ei ole minulla kestänyt edes 5 tkm...
joo, tässä tämä normi conti TA hypetys, nyt mä lopetan... Itsekin ajatellut että josko scoutti eteen!
Jokos on selvää kuka liittyisi letkaan Turun suuntaan 18.5.? Mihin aikaan pääsisitte lähtemään?
Perjaintai järkätty vapaaksi, eli kaikki käy! :orgmp2:Lainaa:
Jokos on selvää kuka liittyisi letkaan Turun suuntaan 18.5.? Mihin aikaan pääsisitte lähtemään?
Minä lähden reissuun Hämeenlinnasta, ajan kylläkin Jkl:stä ensin kotiin.. Vois varmaan lähteä iltapäivällä 2-4 paikkeilla.
Tämmöiset traxin sivulaukut tuli tänään asenneltua..
http://vk.kuvat.fi/kuvat/TDM/Varader...-05-02-061.jpg
http://vk.kuvat.fi/kuvat/TDM/Varader...-05-02-062.jpg
Nehän sopii varreen hienosti! :thumbup:
Hienot laukut VKO:lla! Pitää varmaan kohta hommata samanlaiset, sitä vauhtia tiputtelen/naarmuttelen noita omia...
Lähetäänkö ACE jo perinteisesti Idänpään Nesteeltä, klo 14 on varmastikin hyvä aika. Toinen vaihtoehto on ST1 valtatiellä 10 n. 1 km Hki-Tre motarin liittymästä Turkuun päin. Tai voisihan se olla vaikka Iittalan Shell motarin varrella!
Me Vesan kanssa sitten kurvataan jonnekin sinne Hämeenlinnaan. :orgmp2:
Tarvitko TiuSo vielä sitä Karoo etugummia? Voin köyttää sen mopoon kiinni ja kiikuttaa sinne.
Hjälppivä. Etuvilkut pimeni kokonaan 2001 varasta. Polttimot ehjät, liittimet kiinni. Purkasisin käyttökytkimenkin ja suihkin wd40;stä. Takaset toimii ja ovat näköjään saman sulakkeen alla. Onko etuvilkuille oma rele ja missä? Sähköt ei oo vahvinta osaamista. Ossoan voan ajjoa välttävästi. Alkaa olemaan talli täynnä muovia ja ruuveja. Aattakkea !:dunno::dunno:
Tuolta löytyy vilkkurele.
muoks: mutta varmaan kaikille vilkuille on sama rele? :dunno:
http://img.photobucket.com/albums/v3.../vilkkumk1.jpg
Kiits. Siellähän se tikitti tiuhaan. Kumma juttu. Taidan laittaa kasaan ja viiä tohtorille. Lompsa parka.
edit. Brobleema solved. Molemmat polttimon liittimen kannat hapettunu. Sain kaverilta mittarin ja mittasin kannat ja virtaa tuli,ei tullu, tuli, ei tullu, tuli. Tosi tasaseen hapettunu molemmilta puolilta vihreäks. Uskomatonta että molemmat jökkäs lähes yhtä aikaa. Huomenna töitten jälkeen kasaan ja baanalle.:thumbup: Tuo rengastiekin ois kyllä kiinnostanu, mutta on Tartto viikonloppu, niin ei jouda. Seuraavaan miittiin pyrin veljen kans mukaan. Sekin on varailija. Pitäkeä haaskoa, no joo, ehkä turha kehotus.:grin:
Noniin, olin jo jotenkin unohtanut koko homman...Sori.
Oon jo hommannut uuden renkaan (tosin ei sekään vielä tallissa ole)... Vähän luulen ettei ole nappikselle tänä vuonna käyttöä, näillä meikäläisen kilsoilla. Toisaalta, mahtuuhan se tuonne varastoon. Ota mukaan, jossei siitä ole liikaa vaivaa ja jos se on sulle vaan riesa. Silloin varmaankin kannattaa poiketa meillä (asun siinä Idänpään nesteen lähellä) ja sitten jatketaan Iittalan shellille. Idänpäästä Iittalan shellille on puolisen tuntia motaria pitkin.
ACE76: jo vain Shellille, siitä on hyvä jatkaa!
Niin siis selkokielellä:
Ehdotus:
18.5. kokoonnutaan Iittalan Shellillä klo 14, jatketaan siitä sitten eteenpäin! Koitetaan katsoa hyviä pikkuteitä:D
Mitenkäs mänä olisi perjantaina sulla mahdollisuus lähteä? Kerettäisköhän mistään kohdasta nappaamaan kiinni tuohon Tiuson ja kumppaneiden letkaan?
Tällä hetkellä la su ainakin silloin ok keliä, eli innolla tulevaa kohden :jpstyle:
Työpäivä perjantaina:dunno:, luultavasti pääsen Pitskusta matkaan vasta 15.30 aikoihin. Ajellaan omia polkuja pelipaikalle ja lauantaina mennään sitten isossa jonossa:thumbup:
DNA teki ihmeitä !
Nyt on netti uudella talolla.....
Porukka alkaa olla jo MMC tunnelmissa, minä keräilen meille patjoja ym. nuggumis sälää.
Laitan kaikille lähtijöille privaviestinä puhelinnumeroni vielä ennen perjantaita.
Kelithän tilasin jo aiemmin alkutalvesta joten niidenpuolesta ei ole huolta.
Alan piirtelemään nyt reittiä vielä garminiin vaikka tuolla kyllä ei voi eksyä.... onpahan sitten.
Voin tarvittaessa tulla vastaan esim Uuteenkaupunkiin tai lokiksen "keskustaan" jos tarvetta.
Jos on kysyttävää niin pistäkää privaviestiä tahikka tähän threadin jatkoksi ....
t:k
Olet ilmeisestikin sitten jo muuttanut? Moposikin näin Liedossa vaan en miestä.
Mut hei, onkos toi päätetty mihin aikaan Heponiemestä olis tarkoitus lähteä? Eikös tuo Thailassen ehdottama klo 10.10 olis melko hyvä aika? Ei liian aikaisin eikä liian myöhään.
Muuten, meinasin ottaa emännän mukaan tuolle kierrokselle, mut älkää pelästykö, jätän kierroksen jälkeen kotiin eli en tuo "möksälle":;): Ei liene ongelma?
Just just kaunis ois sää ja ajokelit kohdallaan.. Mutta mutta työnantajalta tuli toista pakollista ohjelmaa tälle vkonlopulle.. Soittelen kekke sinulle tarkemmin.. No mikäs siinä näyttää että aina kun itsellä ois vapaat on ajokelit ihan toiselta planeetalta!
Mitenkäs kekke kun tuolla aiemmin kysyttiinkin: onko makuupussi + lakana + tyynyliina + pyyhe ok? :jpstyle:
Juu tuolla varustuksella pitäis pärjätä.
Koetan tosiaan saada patjoja, filttejä + tyynyjä ite tuotua.
Ajan tuossa torstaina autolla käymään paikalla ja laitan lämmöt päälle ja silleen...
ps: Hilppa ei tietenkään haittaa, mamma mukaan vaan :WAZAAP:
se klo kympin lautta vois tosiaan olla jees. Aiempi on ihan perkuleen kukonlaulun aikaan.
Googlen mukaan aikaa möksältä lautalle ajamiseen kuluu n. 1h, joten varataan 1h30min.
On sitten säätövaraa jos jotain unohtuu/sattuu.
Lähtö mökiltä siis tasan klo 8:30 Heponiemeen. Tota kierrosta kun ajaa niin lautalle kerkiiminen varmistetaan ensin ja sitten röökataan ja kaffetellaan yms. Muutoin hommaa sukkaa helpolla.
Ja sääennustekin näyttää kerrassaan mahtavalta! :jippikaijee:
http://img.photobucket.com/albums/v327/b200e/tkus.jpg
Voipi olla että lähdetään Veskun kanssa jo huomenna tai viimeistään torstaina kurvailemaan jonnekkin päin, kun loppuviikko on vapaata. :bisseä:
Eli voi olla että ajellaan suoraan sitten sinne Turkkuseen eikä liitytä letkaan Hämeenlinnassa.
Mutta palaillaan siihen vielä, kunhan selviää minne päristelemme rillaamaan. :grin:
TiuSo: En taida viitsiä raahata Karoota mukana jos ei sullakaan huutava tarve ole.
Joo, älä suotta mokoman kanssa, täräytän uuden dunlopin eteen perjantaina; takarengas pitikin vaihtaa jo tänään :pissed: ei kestänyt edes 8 Tkm --> kankaat paistoi... Kevätasfaltti on karheaa, tuli silläkin renkaalla nyt keväällä 3 tuhatta veivattua.
Kekke: jos suunnittelen tietä Loimaalta eteenpäin (210-mynämäentie-ylänteentie-nihattula) niin oliko se tarkoitus osua niittyperäntielle perjantai-illaksi? Monelta olisi hyvä tulla paikalle? Minulla ei näköjään sitten ole makuupussia, tuon lakanan, tyynyliinan ja pussilakanan..:grin:
Joo niittyperäntie 33. (se on sellainen 500m pikku metsätie, mutta löytyy naveista)
Ajattelin että itse kerkiän paikalle klo 17:00---> Joten sen jälkeen saapumisaikataululla ei ole väliä. Tulen tarvittaessa Lokalahden kirkolle tepentupaan (baari) vastaan ...
Kyllä me sulle tyyny ja peitto keksitään, not to worry. Joudutaan tekemään vähän uudelleen sisustusta muutenkin että kaikille löytyy nugguma paikka. Mutta mahdutaan kyllä. Sissit voi nukkua rantakodassa jos luonnon helmaan halajaa.