Ihanan intohimoja herättävä aihe :shoot:
Itsellä oli tuo K1200GT yhdenlainen unelma, joka kärsi kieltämättä kovan kolauksen kun faktoja lyötiin pöytään. Pyörän myyjä on paljon bemujen kanssa tekemisissä oleva taho, joten tuon jarrupala-anturi vian (merkkivalo palaa ja syttyy aina uudelleen kun se on nollattu - uudet palat) syyn selvittäminen oi oikeasti haasteellinen. Pyörän vm on 2006. Siinä oli ESA, cruise, lämmittimet kaikelle mahdolliselle (eli kahvat ja satula) jne.
Olen aina ollut sitä mieltä, etten anna huoltaa pyörääni (tai autoani) "kenen tahansa" vaan teetän työn sillä, joka tietää ja tuntee ko. merkin. Jos minulle sanotaan, että pyörän tiedot päivitetään tietokoneella huollon yhteydessä ja sitä varten tarvitaan merkkihuollon systeemi joka on yhteydessä Saksaan, en sitä kyseenalaista.
Ymmärrän että jo vaikkapa 8-10 vuotta ja kymmeniätuhansia kilometrejä ajetun vehkeen voikin nollata ja huoltaa vaikka itse jos asiantuntemus siihen riittää. Mulla se rajoittuu jarrupalojen vaihtoon tai lisävarusteiden asennukseen.
Pyörän hankinta ja omistaminen on aina tunnepuolen asia (kuten tästä keskustelusta voi huomata :grin: ). Itsellä vain jäi huono maku bemarista em. seikkojen vuoksi ja taas Varre herätti mielihyvää, joka on vain voimistunut ajeluiden ja parin reissun myötä!
Kiusaksi vielä täältä löytyy juttu Varresta...
http://www.kairtamo.fi/Varre/Varre.html