jep..tuntomerkit täsmää..korkein korjataan sittein selkeäksi sormimoroks
Printable View
Osallisesta en tiedä, mutta ohessa linkki uutiseen aiheesta.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/ar...689972696.html
1/3 ilmoittautuu. Olit myös ensinmäisiä joka on kolmen kesän aikana heristellyt sormea takaisin.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...ut/orgmoro.jpg
Olitko se sinä E75:lla Lahteen päin ajelemassa nokka kohti taivasta KehäIII kohdilla tänään joskus ennen klo 20? Pyörä tais olla tumma Kawasaki Z?
19.33, orkkimoro bongattu 9-tiellä, muutamia kilometrejä orituvan jälkeen kun olin Tampereelle tulossa! :)
Kesän eka, missä kaikki Tampereen morottajat on? :D
Orggimoro bongattu eilen 15.40 kokkola rautatien kadulla enskalla ajelit . Ajatuksissani normimoro takas
Olitko se sinä? Seinäjoen kentän tienoolla kasin pintaan aamulla tänään (21.5). Puna-valko-mustalla ite liikkeellä, sulla joku musta (?) iso pyörä (?). Moro!
Eilen orgimoro mm. Läyliäisten kulmilla joskus lähempänä yhdeksää, olisiko ollut värikäs kyykky kaksi päällä.
Itsellä alla vanha punainen Biimeri ja kaksi päällä tultiin, kuski neonkeltainen kypärä ja takki, matkustaja punaisissa.
Tänään aamulla ehkä noin 7:15 Heikinlaakson Nesteen lähellä tuli vastaan orgimoro, töihinko oli joku menossa?Itsellä alla vanha Honda ja neonkeltainen kypärä+takki.
Olitko se sinä?
Joka tulit eilen vastaan runkotiellä Kouvola - Kotka välillä.
Sinulla taisi olla Honda Gold Wing tai vastaava ja aika n. 14:20 jossain Marinkylän risteyksen lähistöllä.
Eilen(22.5) puolen päivän aikoihin taisi joltain lipsahtaa orkkimoro ysitiellä Jämsässä, hieman patalahden tb:ltä pohjoiseen.
Pyörä oli punainen ja joku matkamalli. Ehkä.
Jos oli tämä, niin tunnustan....
http://img5012.photobox.co.uk/684658...603b580e28.jpg
Liittyy tähän topic:iin..:orgmp:
olikos ketää foorumilaisia tänää sjoella epua driftinkiä kattoon ? lapasta nousi vinhaan tahtiin ite olin kawan zetalla vihree
Aika monta Orggimoroa bongattu iltapäivällä Virkkalassa & Siuntiossa... Porukkaa palaamassa Ruukin Kierrokselta!
Go-za taisi tulla lohjan suuntaan vastaan pyörän perusteella. Itse kaksi päällä mustissa kamoissa Trumpalla ja ujosti org morotin takaisin. Pyöriä oli kyllä mahdottomasti. Etenkin Inkoosta Lohjan suuntaan tuli pitkiä letkoja ja reitin alkupäässä olivat juuri pysähtymässä isolla joukolla.
Kelta/kulta Hornetti ruukin-kierroksel kahteen kertaan sormimorot :bye:
Oravinkoski - Leppävirta tuli tänään bongattua ensimmäinen orggimoro. Mustalla kyykyllä/matkapyörällä tulit vastaan 5-tiellä kuopioon päin. Itse ajelin rakennetulla SV:llä, jossa ei ollu valot päällä.
Tuolla oli kyllä niin reilusti pyöriä että morotella sai jatkuvasti.
Emännän kanssa ajettiin tuolla rohjolla (sivulaukkuineen kaikkineen) kyseistä väliä noin klo 12-12:30, niin ja kokeilin koko päivän orggimorottelua vanhan räpylämoron sijaan :grin:
https://lh6.googleusercontent.com/-e...8/DSC04805.JPG
Kukas heitti selkeän orggimoron puuppolan risteyksen kohdilla ilta 10-11 aikoihin. Tulit hirvaskankaan suunnasta kohti jyväskylää nelostietä pitkin. :thumbup: Itse olin liikenteessä mustalla honda cbr:rrällä mustan nahkapuvun kera :)
Eurantiellä tuli sunnuntai-illalla etusormimoro ilmeisesti GoldWing -kuskilta.
Olitko se sinä tänään noin klo. 15.00 kehä 1 idän suunnasta Oulunkylän rampin yläpäässä keskustelemassa poliisisetien ja kotilokuskin kanssa, ilmeisesti siitä kuka oli syypää? Henkilövahingoilta ilmeisesti selvittiin, ja mopokin näytti ehjältä? Pyörä taisi olla harmaan / hopean värinen puolikatettu, FZ6-S tai vastaava...
Tampereella 16.20 about Teivon ABC valoissa.
Sinulla 1000cc mp. Minulla jenkkiauto. Jäit häviölle reilusti etkä kyennyt käsittämään häviötäsi..
Heitit keskaria reippaasti ja jäit seuraavissakin valoissa reippaasti.
Opettele kiihdyttämään :D
Olitko se sinä joka painoit lahdesta helsinkiin HD:lla 18 kieppeillä? Entä te jotka ajoitte HD:n edellä ceparilla ja kikserillä, ajoin vielä teistä uudestaan ohi ku ajelitte kehä I:llä länteen päin...
Oliko muuten mukavat ajokelit?:jpstyle: