Mikeyx kirjoitti
On inhimillistä, että omien odotusten vastaiset viestit aiheuttavat epämiellyttäviä tunteita. Turha täällä on masokisti olla, joten blokatkaa meikäläisen viestit, niin ei tarvitse lukea ikäviä uutisia maailmalta. Homma onnistuu seuraavasti:
Klikkaa näytön vasemmasta laidasta 'Mikeyx', valitse vas. laidasta 'Katso profiili' ja sitten oikeasta laidasta 'Piilota tämän käyttäjän viestit'. Sillä lailla pääsee pahasta.
Itse aloitin blokkaamisen bonen viesteistä. Ei minulla mitään bonea vastaan ollut, mutta hänen viestinsä olivat itselleni täysin käsittämättömiä, joten en niitä koskaan lukenut. Viestejä tuli kuitenkin paljon ja ne olivat pitkiä, joten blokattuina ne oli paljon joutuisampi scrollata yli.
Palataan itse asiaan...Nyt viime viikkoina uutisointi on saanut uuden sävyn. Jopa mototallien henkilökunta ja jotkut kuskit ovat tuoneet esiin epäilystä kisan perumisesta. Savua ei liene täysin ilman tulta, vaan aiheella ilmiselvästi spekuloidaan laajasti.
FIM:n Grade A -luokitus puuttuu. Se nyt ei ole suuri uutinen, koska vastahan se Uncini kävi menneellä viikolla tarkastusmatkallaan. Pitää hänen kuitenkin pistää ajatuksensa kasaan, tehdä Rönnholmille lisäkysymyksiä ja vastaukset saatuaan laatia raporttinsa, jonka pohjalta jokin konklaavi sitten voi tehdä päätöksen aikanaan julkistettavaksi.