Re: Gessua odotellessa... pitkä kevät.
Oho, onnea uuden Gessun omistajalle. Itse koitan totutella Gessun jälkeiseen elämään Africa Twinillä.
Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla
Lainaa:
J-PS kirjoitti
Jep, nuo navin tiedot on aika koomisia. Kerran se kertoi että olin polkenut takajarrua alle kahdeksan metrin välein,
etujaruua vaan muutaman kerran 170 km:n lenkillä...
-jp-
Tuo jarrun käytön lkm ei taida olla ihan totta, koska integraalijarrut. Itselläni ainakin lukemat etu-taka on epäuskottavia. Voi se kokonaismääärä olla ok, mutta muuten tuo tieto ei vakuuta. Pitäisi jostain kaivella sen laskentaperuste esille.
Sent from my iPad using Tapatalk
Lainaa:
Pekkavee kirjoitti
Ai vielä "kaivella laskentaperuste esille".
Eikö näillä pyörillä oikeasti ajella vain ja nautita vaikka mutkista, maisemista, luonnosta jne.
Vauhdin hurmakin on aika huimaa vaikka jossain mutkaisella hiekkatiellä, kun takapyörä sutii kurvista ulos.
Ai niin, kai siihen sutimiseenkin löytyy joku prosenttinäyttö sieltä pyörän tietokoneesta.
Onko täällä vain jotain friikki insinöörejä linjoilla, joille jarrun käytön määrä yms. ovat ainoa kiinnostava juttu.
Vetelet kyllä pekkav mutkat aika suoriksi tuosta meidän keskustelusta. Siitä navista ja pyörän näytöstä saa paljon tietoa ulos halutessaan. Itseäni toisinaan kiinnostaa mm. kulutuslukemat, varmaan montaa muutakin. Joskus katselen, mitä pätkiä olen ajellut ja käytän sitä tietoa matkablogissa.
Minulle nyt sattuu moottoripyöräily olemaan sekoitus erilaisia kiinnostavia asioita. Tekniikasta kiinnostuneena (insinöörinä) mielelläni mietin ja kokeilen pyörän tekniikkaa. Matkat kiinnostaa, mutkatiet ja nähtävyydet, mielenkiintoiset tapaamani ihmiset jne. jne.
Kiinnostu sinä niistä omista jutuista, niin minä omistani. Mutta älä toisille opeta, mistä saa ja ei saa olla kiinnostunut.
Lainaa:
tonttuj kirjoitti
Voitko ottaa Tapatalkin asetuksista kokonaan pois päältä tuon Tapatalk-allekirjoituksen?
Voin, mutta miksi?
Lainaa:
tonttuj kirjoitti
Miksi tuota sontaa pitää tunkea joka viestiin mukaan?
Saatan nippa nappa ymmärtää, mikä sinua närästää, mutta siitä huolimatta muutin allekirjoituksen. Better?
-juha-