Raakempi Tösös!
Nyt olemma päässeet siihen vaiheeseen jotta toivottavasti ensi kesänä lähden pyörällä ajelemaan Eurooppaan .
Nyt ei ole tarkoitus tehdä kuin harjoitusajo,joten hirveän suuria tavoitteita en sille aseta.
Todennäköisesti lähtö on vasta elokuun lopulla ja sitten kun pyörä on kadonnut katoksesta, olen lähtenyt ja kun se on takaisin siinä olen tullut pois.Aikavali on tuo ja käytettävissä oleva aika suurin piirtein tuo.
Olen ajanut kolme kertaa asuntoautolla Italiaan ja kerran Malagaan että moottoritiet olen nähnyt.
Nyt laitan navimoottoriin eston motareille ja maksuteille ,ainakin menomatkalle .
Alustava suunnitelma olisi ajella Tallinnasta Groslognerille ja Stelviolle ja sieltä sitten Ranskaan päin .
Mitenkähän en nyt saa linkitettyä mapsin reittiä tähän ,höh.
Pyytäisi kokeneilta alppien kävijöiltä asiallisia ajoreittivihjeitä suurinpiirtein tuon reitin varrelta joka nyt päättyy tuonne Grandes Alpes roadille Ranskaan . Jostain sieltä on tarkoitus palata mielellään Atlantin rantojakin pitkin Tanskan siltojen kautta jotenkin pois .
Unohtamatta Le Havrea koska se on niin monesti jäänyt koukkaamatta että jos nyt sitten .
Sanomattakin on selvää että suurkaupungit eivät kiinnosta eikä motarit yleensäkkään.
Allekirjoituksen ylemmällä pyörällä olen matkassa ja pehkuta vie kun tekisi vain mieli ottaa telttavehkeet ja trangia mukaan . Tottakai saatan yöpyä majatalossakin mikä vain kohdalle sattuu jos meinaan alkaa väsyttämään.