Morjes kaikille.
Olen aloitteleva motoristi ja hommaamassa vasta ensimmäistä pyörää. Olen näilläkin foorumeilla roikkunut sivustaseuraajana ja hakenut informaatiota ja vinkkejä vähän joka asiaan liittyen tähän harrastukseen.
Olen jäänyt koukkuun Hondan Shadow- mallin pyöriin ainoastaan kuvien, videoiden ja kyydissä istumisen perusteella! Joku siinä vaan iskee. Shadow on pakko hankkia.
Tässä arvonkin että minkä kokoinen pyörä olisi sopiva ensi pyöräksi, 600 vai 750? Onko 750 liian "iso" kun kuitenkaan puhtaasti kokemusta moottoripyöristä ei aikasemmin ole? Ja miten nämä eroaa toisistaan? Kaiken maailman muilla Moottorivempeleillä on kyllä tullut elämän aikana ajettua ja kruisailu tällasilla vehkeillä on hyvin luontaista, mutta kokemusta ajamisesta juuri moottoripyörillä ei ole. Mielelläni kuulisin ideoita ja neuvoja tähän liittyen jos joku jaksaa vaivautua.
Mutta pääsyy oikeastaan miksi intouduin kirjottelemaan tänne Honda-osioon on se että minua askarruttaa suunnattomasti asia jota en netissä aikani pyörittyäni saanut selville eli, mitä eroa on Honda Shadow 750:llä ja Honda Black Widow 750:llä?
Päällisin puolin ne kuitenkin näyttää samalta, jopa jotenki Black Widow paremmalta. Vai onko se sama pyörä eri nimellä eri maassa tjms?
Terveisin,
Tuleva Noob-motoristi http://www.moottoripyora.org/iB_html.../smile_org.gif