Kymmenkunta vuotta sitten 1100 Viragolla 2 kesää "kärvistelin", jos nyt noin vahvasti uskaltaisin ketään loukkaamatta sanoa..
Kyllä Virago alkuun tuntui ihan kivalta, mutta ei siitä minulle (185 cm) matkapyöräksi ollut. 100 km maksimi, jonka jälkeen oli pakko päästä jaloittelemaan. Ei auttaneet lepuutustapit, eikä satulan muokkaaminen - se ei vaan ollut mun pyörä.
Lisäksi Viragoissa on turhan pieni tankki, eli 150 km jälkeen saikin jo alkaa katsastelemeen huoltoasemaa..Myöskään melkoisen puuduttavat tärinät ei ainakaan parantaneet tilannetta. Matkustajan ja tavaroiden kanssa tilat kävi ikävän ahtaaksi.
Muutenhan tuo on customiksi kohtuullinen peli, tehoakin aika mukavasti ja vakaa ajettava isommissakin nopeuksissa. Kyllä sillä sen 200 sai mittarinopeutta kerättyä. Oliskohan ollut 178 km/h kun Savonlinnan lentokentällä 1999 mitattiin.. *Mutkateistä nauttiminen jäi aika vaisuksi, pienestä kallistusvarasta johtuen.
Se oli sellanen customikokeilu se... Ei tule customia enää minun ajokiksi, ajettavuus ja muut ominaisuudet on mulle tärkeämpiä juttuja kuin kromin kiilto
http://www.moottoripyora.org/iB_html.../smile_org.gif