Itse olen kovin pettynyt noihin Autoglymin tuotteiden kestoon. Aika ja kilpailijat ovat ajaneet ohi jo aikoja sitten.
Glymillä saa kyllä mielettömän messukiillon aikaiseksi, mutta tuntuu siltä, että ensimmäinen vesisade vie vahan mennessään.
Itse siirryin käyttämään "punaisena"
Korrek TFX kestovahaa ja sitten vetämään sen päälle Autoglymin "kultaisen".
Vahapinnan kesto nousee aivan uskomattomiin sfääreihin ja vahaaminen Korrekilla on aivan yhtä vaivatonta, kuin Autoglymillä. Purkki Korrekia maksaa ~8€, joten se on vielä todella paljon edullisempaakin ja sitä löytää jokaiselta huolttikselta.
Pesuaineena olen käyttänyt
Turtlewaxin Extreme Nano-Tech shampoota. Varmaan löytyy paaaaljon muitakin hyviä, mutta tuolla irtoaa p4ska hyvin ja lähtee hyvin pesuveden mukana, eikä jätä jälkiä.
Liuottimena mulla on 30l pönttö jotain Wurthin liuotintiivistettä. Siitä miksailee suihkupulloon 30% seoksen ja ruoskuttaa tommoisella paineilmaruiskulla (tarkoitettu torjunta-aineiden suihkuttamiseen) hölvää paikat oikein kunnolla. Ketjuvahat/ketjuöljyt irtoaa vanteesta pelkästään tällä ja vesihuuhtelulla
http://www.moottoripyora.org/iB_html...cons/crazy.gif Ei ole vielä niin sitkeää tahraa löytynyt, joka ei olisi irronnut.