-
Tuli hankittua 98-mallinen 9R. Saattaisi olla tarjolla 00-mallin etukate valoineen. Toistaiseksi olen päässyt vain kuvista vertailemaan ja liki samanlaisilta vaikuttavat. Olennaisin on tuo etukatteen liittyminen sivukatteeseen - onko tietoa sopiiko suoraan ? http://www.moottoripyora.org/iB_html...02moto_prv.gif
-
Ne etukatteen sisään tulevat ajoviima "putket" eivät ole samallaiset 98/99 vs. 00/03. Ja mittari/valo -kiinnike on varmaan myös erilainen kyseisissä vuosimalleissa. Itse yritin samaa maski vaihdosta mutta homma tyssäsi juuri noihin yllä mainittuihin ilmaputkiin. Muutoin uudempi etukate näytti sopivan vanhempiin sivukatteisiin...
-
Putkien ja kiinnikkeiden kanssa pitäisi selvitä, mutta tuo etu- ja sivukatteen liitos jos ei sovi yhteen, niin silloin saa olla. Sovititko uudempaa etukatetta sivukatteiden kanssa, vai oliko arvio silmämääräinen ?
-
Vanhemmat sivut ja uudempi etukate sopivan yhteen (katteet oli kasattuna irtaallaan pyörästä). Mulla loppui vaan innostus siihen kun ne vanhemmat ilmaputket ei sopineet sinne uuden mallisen katteen sisään.
-
tervehdys. itse olen miettinyt samaa vaihdosta. en vain ole löytänyt mistään uuden mallin etukatteita. tietty uudet löytyy. vinkkejä kaivattais.
-
Kun olen katellut bikepics.com:ista isojen poikien virityksiä niin aika moneen 98-99 on vaihdettu uudempi etukate. Joten lienee sopivan pienellä modauksella. Löytyispä vaan!
-
Korvanto Oy, tuolta aikanaan tilasin etukatteen. On näköjään tälläkin hetkellä yksi -01 hyllyssä, mutta taitaa olla ilman valoa...
-
Tattis. kyselen korvannolta