Tulokset 1:stä 18:een 18:sta
    On kyllä hienoja maisemia - ja hienoa musiikkia. 4 jaksoa vasta katsottu...
    Lainaa xxorgxx kirjoitti Katso viesti
    On kyllä hienoja maisemia - ja hienoa musiikkia. 4 jaksoa vasta katsottu...
    Joo maisemat oli viimesen päälle. Vikat kaks jaksoa melkein parhaat mestat.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

Instagram:
    ssamotorsfinland
    Laitoin linkit aloitus viestiin kun jengillä on ollut vaikeuksia löytää videoita.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

Instagram:
    ssamotorsfinland
    Hienoja pätkiä, hyvät musiikkivalinnat
    Moto Guzzi Mandello V100 S -23
    Moto Guzzi V85TT -21
    Victory Hammer S -10
    Moto Morini Corsaro Veloce -07
    Honda NX 650 Dominator -93
    Honda VFR 750 f -95
    Kawasaki GPX 600 R -96
    Honda CB 450 twin, -74 ?
    Solifer SM -77
    Solifer Export -73
    aijai..olipas kiva kattella kun itsellä ihan sama polku sogndaliin asti... noh tie40+50, teillä ehkä hieman eri alkupäktä Drammenista, mä lähdin tietä 40 + 50 Hokksundista kohti tuota Aurlandia ja fv243:sta

hitto..oli kyl hieno maa... ens kesänä uusiksi, jäi vielä paljon ajettavaa
    Lainaa -Aki- kirjoitti Katso viesti
    aijai..olipas kiva kattella kun itsellä ihan sama polku sogndaliin asti... noh tie40+50, teillä ehkä hieman eri alkupäktä Drammenista, mä lähdin tietä 40 + 50 Hokksundista kohti tuota Aurlandia ja fv243:sta

hitto..oli kyl hieno maa... ens kesänä uusiksi, jäi vielä paljon ajettavaa
    Hyvä että videot kelpaa. Mihin lähdit sogndalista?
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

Instagram:
    ssamotorsfinland
    Kattelin videot vähän pikakelausmoodissa, ties vaikka samaan reittiä menitte sittenkin.
    Mutta mää olin sogndalin nurkilla pari yötä ja siitä lähdin 55tietä Lom ja mitä paikkaluntia siellä olikaan ja Geirangerin suuntaan ylöspäim... menin Strynin lähistölle yöksi. Jätin sitten enskesäksi geirangerin ja trollit.. vaikla ihan vieressä olin
    Kivaa polkua ajella nuo Lillehammerin nurkatkin, jos rupee serpenttiinit tuleen jo korvista
    Juu, 2 viimeistä pätkää olivat hienoimmat maisemien puolesta.
    ZZR 1400
    XX
    CBR 600
    Lainaa -Aki- kirjoitti Katso viesti
    Kattelin videot vähän pikakelausmoodissa, ties vaikka samaan reittiä menitte sittenkin.
    Mutta mää olin sogndalin nurkilla pari yötä ja siitä lähdin 55tietä Lom ja mitä paikkaluntia siellä olikaan ja Geirangerin suuntaan ylöspäim... menin Strynin lähistölle yöksi. Jätin sitten enskesäksi geirangerin ja trollit.. vaikla ihan vieressä olin
    Kivaa polkua ajella nuo Lillehammerin nurkatkin, jos rupee serpenttiinit tuleen jo korvista
    Juu vikan videon lopussa on kuva kartasta jossa reitti. Kyllä siellä mestoja riittää. Tuntuu että kaikki tiet on maisemateitä ja jos eri reittiä ajaisin niin peikkotien jälkeen johonkin muualle ku atlantic roadille.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

Instagram:
    ssamotorsfinland
    Juu pitää katsoo ajan kanssa(töissä 😁 ) videot... harmittaa kun ei gopro:ta saanut hommattua omaan reissuun mutta noilla pärjää ens kesään kyl 😎
    Juuu. Työ ajalla kannattaakin katsoa ettei tärväänny arvokasta vapaa aikaa.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

Instagram:
    ssamotorsfinland
    Nyt on pätkä vielä jossa on pelkkä lumitie. Tai osa siitä. https://youtu.be/xtUoD7trnps
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

Instagram:
    ssamotorsfinland
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Nyt on pätkä vielä jossa on pelkkä lumitie. Tai osa siitä. https://youtu.be/xtUoD7trnps
    Tää loppui just kesken, ko missä vaimon kanssa kipattiin häämatkalle komisteltu ja 4:llä laukulla raskaasti lastattu K100RT toukokuussa -92, mitä ko oli väylä vielä valakoisena, mut päästiimpä läpi!

Tnx !

Löysinpä räpsytki:

Hääty ottaa vautia ylämäkeen, ja sittehä se hiema "livetti"

Se ompi Dombås otettu....
    Waude wau hyvää retro meininkiä! Teillä oli näköjään vähän viileemmät olosuhteet ku meillä kesäkuun lopulla.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

Instagram:
    ssamotorsfinland
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Waude wau hyvää retro meininkiä! Teillä oli näköjään vähän viileemmät olosuhteet ku meillä kesäkuun lopulla.
    Juu- juu, ja se oli tarkoituskin......ku kylymässä aikansa, päivittäin, niin sitten se toisen lämpö!
    ¨
    Norweegian vastakohtaisuutta kun voipi käyttää näin myös hyväksi
    Oli pakko katsoa kaikki videot putkeen (työajalla tietenkin),kun tekisi itselläkin mieli lähteä ensi kesänä Norjan suuntaan.
    Paljon oli videolla tuttuja paikkoja
  18.  
    Lainaa aasutio kirjoitti Katso viesti
    Oli pakko katsoa kaikki videot putkeen (työajalla tietenkin),kun tekisi itselläkin mieli lähteä ensi kesänä Norjan suuntaan.
    Paljon oli videolla tuttuja paikkoja
    Tekis kyllä ittekin mieli lähteä uudelleen....
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

Instagram:
    ssamotorsfinland