Sivu: 153 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 53103143151152153154155 ViimeinenViimeinen
Tulokset 4561:stä 4590:een 4629:sta
  1. #4561
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Sippe kirjoitti Katso viesti
    ^ Ei esim. 18 mallin R1 saanut resetoitua mitään edes vakio eculla, piti laittaa johdon päähän (takapyörän pyöritys pukilla laittoi virhetilaan). Näitä "testereitä" saa muutamalla kympillä. Eikä woolish kyllä vaikuttanut asiaan mitenkään. En tiedä mikä tuossa oli ettei saanut nollattua.
    Eikös toi virhetila pitäs resetoitua automaattisesti, kun vaan lähtee ajamaan ja ECU näkee, että molemmat renkaat pyörii tasatahtiin?
    Superbike #7
  2. #4562
    Kyllä 10R:ssä resetoituu toi pyörien vikaherja kun ajaa, starttaa pari kertaa ja ajaa n. 10 min muistaakseni >60km/h.
    Tommoke tarkoitti varmaan muita herjoja luulen.

    Mulla on ollut Woolichin viri kuudessa eri pyörässä ilman ongelmia. Mutta jos näin off seasonilla fundeeraa, putkivirin ja säätöjen eurot käyttäisin ehkä mieluummin renkaisiin ja ratapäivälippuihin. Vakion n. 200 HP konetehoa riittää melko pitkälle. Toki ecu remapissa saa rbw-vehkeisiin esim. pikakaasun tai kaasuvasteen just sellaiseksi kun ite tykkää.
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  3. #4563
    Joo olen sitä lisä palikkaa katellu Stormin sivuilta. Akran Hiilikuitu Slipari on kiinni (S-K10SO16-HZC) ja ei tuo mikään lyhyt ole. En tiedä saako siihen DP killerin jos tarvii. Akralta saa sen väliputken kun sen pöntön heivää pois. Alkupäätä en ala uusimaan, orkkis käyrät saa kelvata. Kyllä se penkissä täytyy käyttää.
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  4. #4564
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Eikös toi virhetila pitäs resetoitua automaattisesti, kun vaan lähtee ajamaan ja ECU näkee, että molemmat renkaat pyörii tasatahtiin?
    Ei ainakaan 18-> R1 mittaristo/ajotilat menee lukkoon. Vanhemmissa sai jollain nappi yhdistelmällä resetoitua. Käytin ekakerran huollossa, eivät sielläkään olleet tietoisia. Ostin vastaisuuden varalle laitteen resetointiin.
    K8-1000
  5. #4565
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    Kyllä 10R:ssä resetoituu toi pyörien vikaherja kun ajaa, starttaa pari kertaa ja ajaa n. 10 min muistaakseni >60km/h.
    Tommoke tarkoitti varmaan muita herjoja luulen.

    Mulla on ollut Woolichin viri kuudessa eri pyörässä ilman ongelmia. Mutta jos näin off seasonilla fundeeraa, putkivirin ja säätöjen eurot käyttäisin ehkä mieluummin renkaisiin ja ratapäivälippuihin. Vakion n. 200 HP konetehoa riittää melko pitkälle. Toki ecu remapissa saa rbw-vehkeisiin esim. pikakaasun tai kaasuvasteen just sellaiseksi kun ite tykkää.
    Joo kyllä teho riittää niinkuin sanoit. Mutta aika karmeen ruma se ponikkä siellä alla on.
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  6. #4566
    Onhan se vähän kliinimpi ilman.



    Tarviitko takalaukkua? Mulla olis jouten tommonen viritys, avaimella pikakiinnitys ducktailiin? Joutaa laukkuineen tai pelkkä kiinnitysrauta (sopii gen5 10-R/RR)





    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  7. #4567
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    Onhan se vähän kliinimpi ilman.



    Tarviitko takalaukkua? Mulla olis jouten tommonen viritys, avaimella pikakiinnitys ducktailiin? Joutaa laukkuineen tai pelkkä kiinnitysrauta (sopii gen5 10-R/RR)





    Ei ainekaan juuri nyt ole tarvetta.En juurikaan meinaa kuskata sillä mitään. Mites on mennyt äänistä läpi tolla putkella!!
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  8. #4568
    Killerin kanssa just ja just 109dB muistaakseni. Mutta koneen säädöt tehtiin ilman killeriä
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  9. #4569
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    Killerin kanssa just ja just 109dB muistaakseni. Mutta koneen säädöt tehtiin ilman killeriä
    No Ahvenistolle ei ainekaan ole sitten mitään asiaa!!
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  10. #4570
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    Killerin kanssa just ja just 109dB muistaakseni. Mutta koneen säädöt tehtiin ilman killeriä
    On kyllä melko järkyttävä mökä. Täysputkistot tuppaa olemaan sen 5-10dB hiljasempia noin tyypillisesti.
    Superbike #7
  11. #4571

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Mulla on toi sama putki gen4 ja kyllä sen kuulee, milloin pyörä on käynnissä, mutta ei se muistaakseni noin hirveetä mekkalaa pidä siinä 5500 rpm, vai mitkä ne mittauskierrokset on.
    Kesäksi koitan askarrella siihen jonkun toisen pikavaihto ratkaisun motoparkin ja ahveniston meluraja päiville.

    Säätö ja näppäily kannattaa aina... talvella ei nimittäin kuitenkaan tule kotimaassa kovin paljoa ratakilometreja asfaltilla.
    ---
  12. #4572
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    Onhan se vähän kliinimpi ilman.



    Tarviitko takalaukkua? Mulla olis jouten tommonen viritys, avaimella pikakiinnitys ducktailiin? Joutaa laukkuineen tai pelkkä kiinnitysrauta (sopii gen5 10-R/RR)





    Mites sulla pyörässä on tuo putkessa oleva servo venttiilin toiminta korvattu, koska se nyt puuttuu, Onko tehty vain rajoittimet satulan alle servo moottorille, vai onko siinä se paikalla se palikka minkä esim Stormi myy.
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  13. #4573
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    ^
    Ei sil oo tota pyörää enää, ja se on niin vanha, että muistaa omistaneensa vain kuvien perusteella
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  14. #4574
    ^niin se just on! Onneksi on nämä digikamerat nykyään jo Dorossakin

    Mut joo, koitin Soliferille jo tossa edellisellä sivulla selittää toimenpiteet, tässä toisto vähän editoituna:

    "Irroitat exhaust servo valven eli sen perhosläpän moottoreineen (satulan alta) ja kaapeleineen (ja kattipönttö tietysti myös).
    Ostat esim. Exhaust Servo Eliminator releen (esim. Healtech Stormilta) jos et vie säätöön jotta FI valo ei ala palaan.
    Mieluiten viet tietty säädettäväksi ja pyörän omaan ecuun sisään esim. Woolichin softa joka hoitaa em. releen tehtävän muiden tehtävien ohella. ....samalla luonnollisesti kartat optimoidaan jne. muutkin toiveesi pyörän ominaisuuksien suhteen voidaan modata.
    https://www.woolichracing.eu/product...3-package.aspx

    Kannattaa myös varmistaa ettei mökä kasva liian suureksi noilla modeilla. Itselläni oli lyhyt Akra ja cat del niin melu oli yli ratapäivien rajojen. (>107dB). Huomaa että esim. Kymiringillä on ollut 107dB rajana! "
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  15. #4575
    Hellou! Onko mikälaisia kokemuksia Conti atac 3 renkaista! Olisi sellaiset alla tuossa kympissä minkä ostin. Tulee välillä pyörähdettyä radallakin ajamassa. Yleensä oli pirellin seos kumit alla, joten mites tälläiset toimii!!
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  16. #4576
    Contin sporttirengas oli Kymppikawassa ensiasennuskumina joitakin vuosia sitten. Luulisi sen siis pyörään sopivan enemmän kuin hyvin...Itse ajoin niitä Contin kumeja pari settiä gen 5 kympillä, malli ois ehkä ollut Continental SportAttack3. Löyty myös RoadAttack3, tourinkiin enemmän sopiva. Kumpi sulla lienee?

    Mun vauhdeilla radalla alkoi sulaan alle kun en pudottanut paineita tarpeeksi. Omaan makuun ja ajoon Pirellin kumit sopineet parhaiten (Corsa 2, 3, ja SuperCorsa). Aattelin nyt kokeeksi tilata uudet Corsa 4 tuohon nykyiseen Kawaan.
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  17. #4577
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa solifer kirjoitti Katso viesti
    Hellou! Onko mikälaisia kokemuksia Conti atac 3 renkaista! Olisi sellaiset alla tuossa kympissä minkä ostin. Tulee välillä pyörähdettyä radallakin ajamassa. Yleensä oli pirellin seos kumit alla, joten mites tälläiset toimii!!
    Eikös contilla ole noita attack - kumeja koko melko erilaisiin käyttötarkotuksiin. On ainakin Trail-, Road, ja Race attackia. Eli vilkases vielä tarkennusta, että mikä siellä alla on. Voi olla, että joku trailattack voipi olla yllättävän liposa jos on seoskumeihin tottunu.
    Superbike #7
  18. #4578
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Sori OT, mut pitäis kyl olla vielä Maximum Attack
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  19. #4579
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Sori OT, mut pitäis kyl olla vielä Maximum Attack
    Ja sulle tarvittas semmonen extra hapsuilla oleva versio.
    Superbike #7
  20. #4580
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ja sulle tarvittas semmonen extra hapsuilla oleva versio.
    Contin aloitelaatikkoon!
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  21. #4581
    En löytänyt muualtakaan tietoa mutta 2017 rr kyseessä ja revin absit nyt sit lopullisesti pois pumppuineen..
    Häiriöö vilkuttaa tietenkin.. on jo kiinni elminator jolla siis pystyy laittamaan absit pois päältä tai pelkästään eteen tai taakse ..
    Eli nyt vilkuttaa kibs ja abs off.. vaikuttaako ajoon tai muihin sähköihin, rajottaako jotain.. tähänkin varmaan löytyy tohon absipumpulle tulevaan plugiin joku vastakappale jolloin huijaa et kaikki olis hyvin ?

    Kiitos
    #ZX10RR winter edition -17 ratapeli
  22. #4582
    Lainaa solifer kirjoitti Katso viesti
    Hellou! Onko mikälaisia kokemuksia Conti atac 3 renkaista! Olisi sellaiset alla tuossa kympissä minkä ostin. Tulee välillä pyörähdettyä radallakin ajamassa. Yleensä oli pirellin seos kumit alla, joten mites tälläiset toimii!!
    RaceAttackista tuli juuri versio numero 2, joten sellaiset ne ei oo. RaceAttack takarenkailla itse kurvailen ja on törkeen hyvät!

    Katso, että rengaspaineet ovat kyseisellä rengastyypillä oikeat radalle. Liikaa jos on painetta, niin lipsahdus käy helpommin.
    Tässä Contin infolappunen rata-ajoa silmällä pitäen. Sen mukaan saisit ajella samoilla paineilla kuin kadullakin. Mutta itse tarkistaisin, että juuri radalta palatessa rengaspainemittari ei näytä enempää kuin katupaineina suositeltu määrä.
    https://blobs.continental-tires.com/...flyer-data.pdf
    Braaaaap
  23. #4583
    Lainaa Lokitek kirjoitti Katso viesti
    En löytänyt muualtakaan tietoa mutta 2017 rr kyseessä ja revin absit nyt sit lopullisesti pois pumppuineen..
    Häiriöö vilkuttaa tietenkin.. on jo kiinni elminator jolla siis pystyy laittamaan absit pois päältä tai pelkästään eteen tai taakse ..
    Eli nyt vilkuttaa kibs ja abs off.. vaikuttaako ajoon tai muihin sähköihin, rajottaako jotain.. tähänkin varmaan löytyy tohon absipumpulle tulevaan plugiin joku vastakappale jolloin huijaa et kaikki olis hyvin ?

    Kiitos
    Mä veikkaan, että ecusta voidaan disabloida abs-valojen vilkkumiset. Jos pääkaupunkiseudulla sijaitset, niin Sami Vittaniemi voisi hyvinkin osata kommentoida ja auttaa.
    Samin autopaja: (mopomiehiä vaikka firman nimessä onkin auto)
    https://www.bgprod.fi/huoltopiste/bg...samin-autopaja
    Braaaaap
  24. #4584
    Tarkennus niihin kumeihin. Se on Conti sport Attack 3. Ja jos ne on ensi asennus kumit, mikä on toden näköistä, koska pelillä on ajettu vaan 6000km kaupunki ajoa.Niin taidan ostaa Pirellit alle!! Vai onko tarpeen. En nyt ihan aloittelijaksi itseäni enään laske.
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  25. #4585
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    Mä veikkaan, että ecusta voidaan disabloida abs-valojen vilkkumiset. Jos pääkaupunkiseudulla sijaitset, niin Sami Vittaniemi voisi hyvinkin osata kommentoida ja auttaa.
    Samin autopaja: (mopomiehiä vaikka firman nimessä onkin auto)
    https://www.bgprod.fi/huoltopiste/bg...samin-autopaja
    Joo pirkanmaalla asustelen ja naukkarinen laittanut woolihin ja säätänyt shifterit ja blibberitkin.. koitin tänään soitella sille mut ei vastannu.. koitan ens viikosta uudestaan.. todennäköisesti saa kuitattua 🙏
    #ZX10RR winter edition -17 ratapeli
  26. #4586
    Lainaa Lokitek kirjoitti Katso viesti
    En löytänyt muualtakaan tietoa mutta 2017 rr kyseessä ja revin absit nyt sit lopullisesti pois pumppuineen..
    Häiriöö vilkuttaa tietenkin.. on jo kiinni elminator jolla siis pystyy laittamaan absit pois päältä tai pelkästään eteen tai taakse ..
    Eli nyt vilkuttaa kibs ja abs off.. vaikuttaako ajoon tai muihin sähköihin, rajottaako jotain.. tähänkin varmaan löytyy tohon absipumpulle tulevaan plugiin joku vastakappale jolloin huijaa et kaikki olis hyvin ?

    Kiitos
    Olisin vaan kysellyt miksi ne ABS jarrut täytyy muuttaa normaaleiksi??Itse en ole vielä Abseilla ajanut, kadulla tai radalla. Rata ajosta kyllä olen kuullut että ne ei siihen oli ihan parhaat, mutta miksi??Eli mun nykyisessä on ABS jarrut, muuta en ole vielä ajanut metriäkään.
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  27. #4587
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    Mä veikkaan, että ecusta voidaan disabloida abs-valojen vilkkumiset. Jos pääkaupunkiseudulla sijaitset, niin Sami Vittaniemi voisi hyvinkin osata kommentoida ja auttaa.
    Samin autopaja: (mopomiehiä vaikka firman nimessä onkin auto)
    https://www.bgprod.fi/huoltopiste/bg...samin-autopaja
    Näyttäisi, ettei esim. Woolichin paketti sisällä ABS deleteä. Tarviis erillisen purkin? Ettei tule TC häiriöitä?

    Esim. https://www.superbikeunlimited.com/i...zx-10r-zx-10rr

    Muutamia tuotemerkkejä ja diilaajia näytti olevan tommosille.

    Mutta onhan noita gen5 rakennettu kisapyöriksi täälläkin, luulis esim. sen, keltä sä Lokitek ton fillarin ostit tietävän mitä pitää tehdä?

    Ja "Takapainoinen Taapertaja" muistaakseni repi kans absit veke gen5 kympistä. Juha Heleniusko sitä pyörää rakensi ja uudelleen rakensi/rakentaa? (Koitto Motoservice Valkeakoski). Kysy täältä, tietää varmasti. Teki Nikillekin sen Kawan millä se on kotimaassa kurvaillut ja enkkoja ajellut.
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  28. #4588
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa solifer kirjoitti Katso viesti
    Olisin vaan kysellyt miksi ne ABS jarrut täytyy muuttaa normaaleiksi??Itse en ole vielä Abseilla ajanut, kadulla tai radalla. Rata ajosta kyllä olen kuullut että ne ei siihen oli ihan parhaat, mutta miksi??Eli mun nykyisessä on ABS jarrut, muuta en ole vielä ajanut metriäkään.
    Se vähän käy harmittaa, jos pyörä ei pysähdykään, niinkuin olettaa.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  29. #4589
    Lainaa Lokitek kirjoitti Katso viesti
    Joo pirkanmaalla asustelen ja naukkarinen laittanut woolihin ja säätänyt shifterit ja blibberitkin.. koitin tänään soitella sille mut ei vastannu.. koitan ens viikosta uudestaan.. todennäköisesti saa kuitattua 
    Tulppaat siitä pumpusta ne jarruputken paikat tämän tyyppisellä hydrauliikka tulpalla https://www.virhydro.fi/kuusiokolotu...m/p/138-M10X1/ ja pistät pumpun takaisin pyörään paikalleen. Muuten on vikatilassa vakiosähköt. Linkin tulppa ei ole oikean kokoinen, vain malliksi äkkiä etsitty.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  30.  
  31. #4590
    Lainaa TommoKe kirjoitti Katso viesti
    Tulppaat siitä pumpusta ne jarruputken paikat tämän tyyppisellä hydrauliikka tulpalla https://www.virhydro.fi/kuusiokolotu...m/p/138-M10X1/ ja pistät pumpun takaisin pyörään paikalleen. Muuten on vikatilassa vakiosähköt. Linkin tulppa ei ole oikean kokoinen, vain malliksi äkkiä etsitty.
    Viimekesän takaletkun paikat oli jo tulapattu noilla..
    Absivaloa vilkutti mutta ei tuollalailla kun nyt ilman pumppua. Ajattelin että kun sais kokonaan "ylimääräset" osat vain pois moposta.. jossain vaiheessa sit kokonaan race sähköt.. mut ei vielä tänä talvena.
    #ZX10RR winter edition -17 ratapeli
Sivu: 153 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 53103143151152153154155 ViimeinenViimeinen