Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Onko suosituksia hyväksi pleksiksi ja mahd. muiksi tuuliohjaimiksi?
    Pyörä R1200GS -13. Kuskin pituus 175cm, matala satula.
  2. #2
    Lainaa marmotoven kirjoitti Katso viesti
    Onko suosituksia hyväksi pleksiksi ja mahd. muiksi tuuliohjaimiksi?
    Pyörä R1200GS -13. Kuskin pituus 175cm, matala satula.
    Mikä ongelmana? Vaiko mikään.
    TEAM CAMPARI
    BMW R1250 GS Adventure

    EST,LT,LV,SWE,DEN,PL,GER,AUT,ITA,CRO,SUI,LU,SLO,SV K,HUN,SRB,BIH,RO,UA,MNE,FRA,NL,BE,

    http://ekoteko76.blogspot.fi
  3. #3
    Alkuperäinen oli tosi hyvä, mutta minulle 178 cm korkealla istuimella vielä vähän parempi on MRA Multi-X-Creen. Se saisi kylläkin olla paksumpaa materiaalia.
    KTM Superadventureen lisäsin MRA X-Creen Sport lisäspoilerin, jonka saa kiinni klemmareilla niin sen saa poiskin kun haluaa. Sillä oli tosi iso vaikutus.
    Samoin S1000XR:ään laitoin MRA:n ja XR sitä eniten näistä pyöristä tarvitsikin. Mahtava parannus.
    Minun kokemus on, että ilman jonkinlaista säädettävää kerrostavaa läppää pyörteilyä ei tahdo saada pois. Gessussa on ollut paras vakioplekseistä mitä tiedän.
    Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide 128, KTM 1290 Superduke, pari Ducatia, KTM 450, Husaberg 570, Honda CR 500
  4. #4
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Alkuperäinen oli tosi hyvä, mutta minulle 178 cm korkealla istuimella vielä vähän parempi on MRA Multi-X-Creen. Se saisi kylläkin olla paksumpaa materiaalia.
    KTM Superadventureen lisäsin MRA X-Creen Sport lisäspoilerin, jonka saa kiinni klemmareilla niin sen saa poiskin kun haluaa. Sillä oli tosi iso vaikutus.
    Samoin S1000XR:ään laitoin MRA:n ja XR sitä eniten näistä pyöristä tarvitsikin. Mahtava parannus.
    Minun kokemus on, että ilman jonkinlaista säädettävää kerrostavaa läppää pyörteilyä ei tahdo saada pois. Gessussa on ollut paras vakioplekseistä mitä tiedän.
    Tuota samaa MRA:n M-X-C pleksiä olen katsellukin. Näyttäisi olevan tuo lisäläppä melko rajattomasti säädettävissä. Tärkeintä olisi saada ajoa hiljaisemmaksi, ja samalla ilma ohjautumaan niin, ettei kaikki önninkäiset päätyisi kypärän visiiriin.
  5. #5
    Lainaa marmotoven kirjoitti Katso viesti
    Tuota samaa MRA:n M-X-C pleksiä olen katsellukin. Näyttäisi olevan tuo lisäläppä melko rajattomasti säädettävissä. Tärkeintä olisi saada ajoa hiljaisemmaksi, ja samalla ilma ohjautumaan niin, ettei kaikki önninkäiset päätyisi kypärän visiiriin.
    Tuo on aika toimiva ja kestäväkin, itsellä ruuveilla ollut kiinni muutamassakin pyörässä. Aika hyvin saa korjattua ilmavirtoja, mukanahan tulee kaksilla jaloilla varret, lyhyet ja pitkät (https://www.storm-motor.fi/media/dyn...MRA-125043.jpg)
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
  6. #6
    Itsellä toista kesää Givin Airflow AF330 enkä muuksi vaihtaisi. Voi ajaa huoletta moottoritienopeuksia vaikka visiiri auki. Hyvät säädöt ja kuumalla kelillä vaikka ilman 'etulippaa'. Ulkonäöstä voi olla mitä mieltä tahansa. Asennus vaatii hieman puuhastelua.
  7.  
  8. #7
    AirFlow on hyvä, mutta ei käy vesi-Gessuun.
    https://www.youtube.com/user/mtubeist