Sivu: 80 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 30707879808182 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2371:stä 2400:een 2663:sta
  1. #2371
    Aloin tossa puuhastelemaan rexin kimpussa ja jo tutuksi tulleeseen tyyliin tein videon siitä ja aijon tehdä jatkossakin joten seuratkaa kanavaa!!
    https://www.youtube.com/watch?v=8kdX...ature=youtu.be
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  2. #2372
    Mitä renkaita (merkki/malli ja koko) suosittelette tähän ja mistä kannattaa hankkia?? Halvalla tottakai pitäis saada Itse en ole lainkaan perillä rengas hommista..
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  3. #2373
    moi tsigaa netistä esim. mynetmoto antaa vaihtoehtoja ku annat pyörän merkin ja mallin
  4. #2374
    Löydän kyllä netistä vaihtoehtoja vaikka kuinka paljon mutta kiinnostaisi jos jollain enemmän ajavalla olis kokemuksia jostain tietyistä merkeistä/malleista ja tuolla koolla tarkoitin lähinnä onko takana 180 parempi kuin orginaali 170. Mutu tuntumalla vois kuvitella että alkuperäinen leveys on parempi mutta tässä pyörässä oli 180 ja ilmeisesti moni sitäkin käyttää.. syytä tähän en tiedä. Tietääkö joku?
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  5. #2375
    Liittyi Sep 2017
    Viidenkympin kriisi, lopetin moottoripyöräilyn
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    onko takana 180 parempi kuin orginaali 170. Mutu tuntumalla vois kuvitella että alkuperäinen leveys on parempi mutta tässä pyörässä oli 180 ja ilmeisesti moni sitäkin käyttää.. syytä tähän en tiedä. Tietääkö joku?
    Tuota minäkin olen miettinyt. 180 on lähes kolmekymppiä halvempi kuin 170.
    180 varmaan kuluessaan muuttuu kantikkaammaksi kuin 170, ja en sitten tiedä mitä katsastusmies sanoo jos yrittää käydä katsastamassa vaikkapa putkea leveämmällä renkaalla kuin on rekisteriotteeseen merkitty.
    Exät: Honda ST70Dax,SL125S,CB125T,CB125TD,MTX125R,CB250RS,CB25 0N,CB400N,FT500,CB750K,VF750F,CB900F,VF1000F2, CBR1000F(4),CBR1100XX(2).Yamaha DT125MX,DT125R,RD125LC(2),RD250LC,RD350LC(2),XJ750 SECA,XJ900.Kawasaki Z500, GPZ900R(2),GPZ1000RX.


  6. #2376
    Lainaa Zen kirjoitti Katso viesti
    Tuota minäkin olen miettinyt. 180 on lähes kolmekymppiä halvempi kuin 170.
    180 varmaan kuluessaan muuttuu kantikkaammaksi kuin 170, ja en sitten tiedä mitä katsastusmies sanoo jos yrittää käydä katsastamassa vaikkapa putkea leveämmällä renkaalla kuin on rekisteriotteeseen merkitty.
    Katsari vaan lisää sen koon otteeseen, koska sopii kuitenkin hyvin. Uskoisin kans että 170 kestää hieman pidempään.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  7. #2377
    Aina ollut 180 alla, eli en osaa sanoa ajo-ominaisuuksista. Mutta kaverilla oli 170 alla, ja oli kyllä ruma kuin mikä, kun oli niin kapea. Mielenkiinnolla seuraan tuota sinun ZRX-tuunaustasi. Pitäisi otta omakin sen verran työn alle, että putsailisi kaasarit että saisi myynti- tai tuunauskuntoon kesäksi.
    Moto Morini 9 1/2
    Kawasaki zx12r (lunariin x2)
    Kawasaki ZRX 1100 (löytyy vielä tallista)
    Honda cbx 650 Nighthawk
  8. #2378
    Lainaa MrWilson kirjoitti Katso viesti
    Aina ollut 180 alla, eli en osaa sanoa ajo-ominaisuuksista. Mutta kaverilla oli 170 alla, ja oli kyllä ruma kuin mikä, kun oli niin kapea. Mielenkiinnolla seuraan tuota sinun ZRX-tuunaustasi. Pitäisi otta omakin sen verran työn alle, että putsailisi kaasarit että saisi myynti- tai tuunauskuntoon kesäksi.
    Ok. Minkä merkkistä rengasta oot käyttäny? Harmi ettei tullut kuvailtua aijemmin rexin rakentamista.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  9. #2379
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    180 on vähän "kankeampi" vauhdissa, riippuen myös renkaan sporttisuusasteesta tietty. Kokemesta ittellä RF900 170-> 180. Olisko ollut karvan verran pienempi ulkokehältäänkin.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  10. #2380
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    180 on vähän "kankeampi" vauhdissa, riippuen myös renkaan sporttisuusasteesta tietty. Kokemesta ittellä RF900 170-> 180. Olisko ollut karvan verran pienempi ulkokehältäänkin.
    Äkkiseltään olis voinu kuvitella että on just toisin päin, että 170 on "kankeampi". Tosin profiili vaikuttaa tähän myös.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  11. #2381
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Itsekkin alan taas puuhastelemaan rexin kimpussa kun sain tuon Hondan suunnilleen läjään. Ainakin keula pitäis huoltaa ja takalaukkutelinettä vähän modata sekä selvitellä outoa rapinaa joka esiintyy joskus moottorijarrutuksessa..
    Luultavimmin rapina tulee laturin/startin ketjun kiristimen tiimoilta. Itse amputoin orgis kiristimen Kwickin palikalla, se ei anna periksi.

    https://youtu.be/W3VFvjQOzYw

    Toinen voi olla laturin akselin-kummivaimennus-liitoksen-siipipyörän pultin löystyminen eli laturi irti ja laittaa lukitteella uudestaan paremmin kiinni...

    https://youtu.be/Ga1qxSPP6Q4
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  12. #2382
    Lainaa 4tuoppi kirjoitti Katso viesti
    Luultavimmin rapina tulee laturin/startin ketjun kiristimen tiimoilta. Itse amputoin orgis kiristimen Kwickin palikalla, se ei anna periksi.

    https://youtu.be/W3VFvjQOzYw

    Toinen voi olla laturin akselin-kummivaimennus-liitoksen-siipipyörän pultin löystyminen eli laturi irti ja laittaa lukitteella uudestaan paremmin kiinni...

    https://youtu.be/Ga1qxSPP6Q4
    Rapina tulee varmasti liian pitkästä pultista ketjusuojassa (viimetalvena muutin kiinnitystä huonon kierteen takia). Startin ketju ja ohjaimet ja kiristin vaihdettu viime talvena ja niiden rapina on kyllä tuttu ääni. Ps. Alkuperäisillä osilla mennään koska yritän vältellä moottorissa mitään kwickin ” virityksiä”.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  13. #2383
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Mitä renkaita (merkki/malli ja koko) suosittelette tähän ja mistä kannattaa hankkia?? Halvalla tottakai pitäis saada Itse en ole lainkaan perillä rengas hommista..
    Mulla ihan vakiona tuo 180. Misukan PS3 ollu monta satasia, ei siin kilsakestävyyttä oo ihan niin hyvin kuin tourinkirenkaisss, mut hitsin hyvät joka paikan (rata-katu) renkaat. Myös misukan muita ollu, ihan hyviä. Mitään halpissrenkaita en oo koskaan koittanut. On toi tinkimättä kuiteski nii tärkeä turvallisuudenkin kannalta.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  14. #2384
    Lainaa siki kirjoitti Katso viesti
    Mulla ihan vakiona tuo 180. Misukan PS3
    Eikös tuo ole auton rengas?
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  15. #2385
    Keulan vaihdosta olisi kyllä katsellut mielellään videota. Samaa mieltä muuten tuosta perästä. Malli on hyvä, mutta pituutta nykypäivänä vähän liikaa. Se onkin Rexin ainoa pieni tyylivirhe. Enhän minä renkaissa ajamalla mitään eroja huomaa Minäkin etsin hälyäänen lähdettä viime kesänä. Kytkimessä oli hakkausjälkiä, mutta kiristin vaikutti täysin ehjältä. Epäilin, että se olisi joskus vaihdettu. Onko laturin rattaan ruuvin löystymistä esiintynyt 1100:sissa?
    Moto Morini 9 1/2
    Kawasaki zx12r (lunariin x2)
    Kawasaki ZRX 1100 (löytyy vielä tallista)
    Honda cbx 650 Nighthawk
  16. #2386
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Äkkiseltään olis voinu kuvitella että on just toisin päin, että 170 on "kankeampi". Tosin profiili vaikuttaa tähän myös.
    170 on yleensä kai 60 profiililla eli periaatteessa kuperampi ja kääntyvämpi kuin tavan 180 joka on 55. Tietty sitten sporttisimpia kumeja saa myös korkeemmalla ja kääntyvämmällä 18/60 profiililla. Rengastyyppi/merkkikohtaiset erot tietty on oma lukunsa
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  17. #2387
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    170 on yleensä kai 60 profiililla eli periaatteessa kuperampi ja kääntyvämpi kuin tavan 180 joka on 55. Tietty sitten sporttisimpia kumeja saa myös korkeemmalla ja kääntyvämmällä 18/60 profiililla. Rengastyyppi/merkkikohtaiset erot tietty on oma lukunsa
    Joo noilla profiileilla 180 on 3mm matalampi eli tuskin meikäläinen huomais mitään eroa mutta jos vanne on kapea eli suunniteltu 170 leveelle renkaalle niin eiköhän tuo mitta mene aika samoihin kun siitä tulee kuitenkin pyöreämpi kuin silloin jos sen laittaisi leveämmälle vanteelle?
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  18. #2388
    Lainaa MrWilson kirjoitti Katso viesti
    Keulan vaihdosta olisi kyllä katsellut mielellään videota. Samaa mieltä muuten tuosta perästä. Malli on hyvä, mutta pituutta nykypäivänä vähän liikaa. Se onkin Rexin ainoa pieni tyylivirhe. Enhän minä renkaissa ajamalla mitään eroja huomaa Minäkin etsin hälyäänen lähdettä viime kesänä. Kytkimessä oli hakkausjälkiä, mutta kiristin vaikutti täysin ehjältä. Epäilin, että se olisi joskus vaihdettu. Onko laturin rattaan ruuvin löystymistä esiintynyt 1100:sissa?
    Mielestäni ei vaivaa 1100sia tuo laturin ratas. Ketjunkiristin kylläkin (hakkaa kytkin kruunun koloja täyteen).
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  19. #2389
    Lainaa suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    eikös tuo ole auton rengas?
    pr3?
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  20. #2390
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    pr3?
    Veikkaan et Sikillä on PP3.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  21. #2391
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Joo noilla profiileilla 180 on 3mm matalampi eli tuskin meikäläinen huomais mitään eroa mutta jos vanne on kapea eli suunniteltu 170 leveelle renkaalle niin eiköhän tuo mitta mene aika samoihin kun siitä tulee kuitenkin pyöreämpi kuin silloin jos sen laittaisi leveämmälle vanteelle?
    Mulla RF900 susukissa (5,5 tuuman vanne) eron huomas kyllä aika selvästi, silloin kumi vaihtui sporttisempaan ja pyörä kyllä käännähti herkemmin mutta samalla tuntui vähän raskaammalta. Jos nyt oikein muistan muutaman vuoden takaisia.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  22. #2392
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mulla RF900 susukissa (5,5 tuuman vanne) eron huomas kyllä aika selvästi, silloin kumi vaihtui sporttisempaan ja pyörä kyllä käännähti herkemmin mutta samalla tuntui vähän raskaammalta. Jos nyt oikein muistan muutaman vuoden takaisia.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  23. #2393
    Eihän kellään ole ZRX:än syyläriä ja siihen puhallinta ylimääräisenä nurkissa pyörimässä ?
    Ducati streetfighter v4s , barracuda 397hemi
  24. #2394
    Lainaa Zen kirjoitti Katso viesti
    en sitten tiedä mitä katsastusmies sanoo jos yrittää käydä katsastamassa vaikkapa putkea leveämmällä renkaalla kuin on rekisteriotteeseen merkitty.
    Miksi putkea pitäisi katsastaa?
    Ja 170 renkaan saa muuttaa 180 ilman mitään otteisiin merkintöjä.
  25. #2395
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Rapina tulee varmasti liian pitkästä pultista ketjusuojassa (viimetalvena muutin kiinnitystä huonon kierteen takia). Startin ketju ja ohjaimet ja kiristin vaihdettu viime talvena ja niiden rapina on kyllä tuttu ääni. Ps. Alkuperäisillä osilla mennään koska yritän vältellä moottorissa mitään kwickin ” virityksiä”.
    Sitä alkuperäistä kiristintä kannattaa pikemminkin vältellä. Ei ole luottoa siihen.. antaa periksi oli sitten uusi tai vanha. Eppäilen että joskus jollekkin aiheuttanut moottorikkojakin näissä...
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  26. #2396
    Lainaa MrWilson kirjoitti Katso viesti
    Keulan vaihdosta olisi kyllä katsellut mielellään videota. Samaa mieltä muuten tuosta perästä. Malli on hyvä, mutta pituutta nykypäivänä vähän liikaa. Se onkin Rexin ainoa pieni tyylivirhe. Enhän minä renkaissa ajamalla mitään eroja huomaa Minäkin etsin hälyäänen lähdettä viime kesänä. Kytkimessä oli hakkausjälkiä, mutta kiristin vaikutti täysin ehjältä. Epäilin, että se olisi joskus vaihdettu. Onko laturin rattaan ruuvin löystymistä esiintynyt 1100:sissa?
    Eihän sitä oikein päältä näe, eikä sillä väliä, ne ruppee kaikki ennemmin tai myöhemmin antaan periksi. Ihmeelinen keksintö on se.
    Ajatuksenahan silläkin on että se liukutappi "lukitsee" liikkeen kun ketju haluaa poukkia minne sattuu...ei vaan sitä onnistu aina 100% tekemään. Varsinkin kun aloittaa moottorijarrutuksen, niin käy ääriasennossa louhimassa kytkin kruunua. Kwickin palikan kun huolella asentaa, niin se oikeasti varmistaa sen ettei ketju ja kiristin pouki miten sattuu
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  27. #2397
    Lainaa suska1100 kirjoitti Katso viesti
    Eihän kellään ole ZRX:än syyläriä ja siihen puhallinta ylimääräisenä nurkissa pyörimässä ?
    Ei ole, itse tilasin uuden syylärin kiinasta. (halvin mahdollinen) ja pari kesää on ainakin hyvin vedet pitäny sisällään
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  28. #2398
    Lainaa Suiza1400 kirjoitti Katso viesti
    Miksi putkea pitäisi katsastaa?
    Ja 170 renkaan saa muuttaa 180 ilman mitään otteisiin merkintöjä.
    Muutoskatsastukseen mentäessä mielestäni käydään kaikki kohteet läpi ja kaikki vaihdetut osat merkitään otteeseen. myös tuo uusi rengas koko lisätään otteeseen.. tai näin kävi kerran minulle. (eri pyörä tosin).
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  29. #2399
    Muutama sananen omasta pyörästäkin.

    Talven aikana tapahtunut/tapahtuu.

    -Moottorin ruskeat osat pulverimaalauksessa.
    -pakoputki kiilloteltu.
    -Kwickin ketjun kiristin pitäis asennella.
    -Rekkariteline/takalokari pitäis muokata hieman tyylikkäämmäksi.

    Viime kesä meni mukavasti ilman tekniikka murheita yms.. Kovaa ajoa vaan. Toivottavasti sama meno jatkuu
  30.  
  31. #2400
    meikkis ajeli 190/55 takasella. hyvin tuntu sillä toimivan 1200 malli siis kyseessä. ketju suojasta piti pikkusen silpasta niin mahtu pyörimään
    Viimeksi muokannut: hulkster; 07.02.2018 klo 14:18.
    zzr1400
Sivu: 80 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 30707879808182 ... ViimeinenViimeinen