Sivu: 62 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12526061626364 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1831:stä 1860:een 1932:sta
  1. #1831
    Lainaa vuohi kirjoitti Katso viesti
    Mitäs kaatumasuojausta porukka tuohon suosittelisi?
    Minulla on ylimääräisenä käyttämättömät LighTech STEBM106 tapit. Sopii S1000RR 2015->
    HP 60 eur + postit tarvittaessa. Laita yksityisviestiä jos kiinnostaa, sijainti Nurmijärvi.
  2. #1832
    Noniin nyt on tulossa PPtuninngilta ja R&G:ltä paketti.

    Rupesi eilen ärsyttämään tuo vaihdepolkimen sijainti, saisi olla vähän lähempänä tappia, niin se oli viimeinen niitti tuolle tappisarjan ostamiselle. Tuon lisäksi tilasin kaatumatapit, koneenposki suoja setin mikä peittää kaiken mahdollisen sekä ohjausstopparit niin pysyy klipari irti tankista ja toimii samalla vielä lisä suojana.

    Koko kasa maksaa silti vähemmän kuin täyskasko vuodeksi eli ei nyt ihan kohtuuton.

    Varmaan 300km tullut ajeltua kadullakin ja täytyy myöntää, kyllä että tuo on paras katupyörä mitä minulla on ikinä ollut. Ei ehkä hauskin kaikissa tilanteissa, mutta paras useimmilla mitattavilla tavoilla Ja lisäksi tuo on niin paljon liikaa kadulle, että ainakin vielä on ollut kohtuu helppo ajaa tosi siististi verrattuna kotariin, mikä on varmasti hyvä asia.
  3. #1833
    Mimmottii satuloita olette käyttäneet katukatteiden kanssa?

    Ainakin -15 orkkis on tosi liukas ja viettää eteenpäin. Onko tähän jotain valmista (hyvää ja halapaa) aftermarketratkaisua vai onko itse alettava väkästelemään?
  4. #1834
    Mistä vakuutusyhtiöistä olette muut saaneet parhaat hinnat? Otin vaan tottumuksesta Ifistä tuohon kun vanhassakin oli, mutta nyt koitin kilpailuttaa hintoja niin ilmeisesti ei ole kovin haluttu vakuutettava kun laskurit eivät netissä suostu antamaan tuolle mitään hintaa Ei jaksaisi joka yhtiöön soittamaankaan ruveta jonkun satasen säästön takia niin josko täältä löytyisi suosituksia.

    Itse ajan kadulla niin vähän ja rauhassa, että en viitsi täyskaskoa edes pitää. Liikenne+osakasko nyt Ifistä 590€ vuodessa. On muuten melkein 200€ kalliimpi kun sama setti 1290 Superdukeen.
  5. #1835
    Mulla oli kanssa liikenne+osari halvin if:ssä. Pohjola tais tulla tosi lähelle mutta siinä oli mun muistaakseni huonompi osari (puuttuikohan ilkivalta?). Muut kokeilemani yhtiöt oli sitten kalliimpia. Mä kyl sain omaani nettilaskureilla hinnat näkyviin?

    Jos olisi ottanut täyskaskon niin if olisi tippunut heti kyydistä, silloin olis varmaan pohjola ollut halvin.

    Ps. Kävin koeajamassa superduken. Siinä on niin kevyt keula, että ehkä kuski keulii metsään paljon pienemmässä vauhdissa. Siitä tuo alennus
  6. #1836
    Lainaa santerik kirjoitti Katso viesti
    Mimmottii satuloita olette käyttäneet katukatteiden kanssa?

    Ainakin -15 orkkis on tosi liukas ja viettää eteenpäin. Onko tähän jotain valmista (hyvää ja halapaa) aftermarketratkaisua vai onko itse alettava väkästelemään?
    Bemarilla on omakin ns.race tyylinen penkki, mutta tuolta löytyy kanssa jotain kivaa.
    https://www.raceseats.it/it/
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  7. #1837
    Lainaa TommoKe kirjoitti Katso viesti
    Bemarilla on omakin ns.race tyylinen penkki, mutta tuolta löytyy kanssa jotain kivaa.
    https://www.raceseats.it/it/
    Kiitti! Tuollahan on asiallisen näköistä tavaraa tarjolla.
  8. #1838
    Lainaa TommoKe kirjoitti Katso viesti
    Bemarilla on omakin ns.race tyylinen penkki, mutta tuolta löytyy kanssa jotain kivaa.
    https://www.raceseats.it/it/
    Viikolla Kusti kantoi italianserkun lähetyksen kotiin. Vähän korkeampi, kovempi ja tasaisempi sekä huomattavasti orkkista pitävämpi. Työn jälki ihan ok ja istuu hyvin vakioihin kiinnikkeisiin.

    Vastailivat hyvin postiin ja penkin muotoon sai vaikuttaa itse (tosin en voi tietää tuleeko ne toiveista riippumatta aina samanlaisina). Maksusta taisi mennä viikon päivät jakkara oli Savossa.

    Jos tuolla ei lähde sekunti kierrosajasta niin vika lienee takapenkissä..
  9. #1839
    Tämäpä mielenkiintoista, racesitsiä olen etsinyt omaan Gixeriin. Onko nuo raceseatsin penkit sellaisia, että ne on ihan plug & play. Vähän jäi hämäämään, kun tuolla sanotaan:

    https://www.raceseats.it/en/allcateg...5-16-seat.html

    "Universal Racing Seat for racing tails is made for track use, without seat plate and with "velcro" fixing system."

    Mitä mahtaa tarkoittaa tuo without seat plate? Pitääkö nylkeä vakiopenkin pehmusteet pois ja laittaa raceseatsin penkki vakiopenkin runkoon tjs?
    -- Brake later and open the gas earlier --
  10. #1840
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Tämäpä mielenkiintoista, racesitsiä olen etsinyt omaan Gixeriin. Onko nuo raceseatsin penkit sellaisia, että ne on ihan plug & play. Vähän jäi hämäämään, kun tuolla sanotaan:

    https://www.raceseats.it/en/allcateg...5-16-seat.html

    "Universal Racing Seat for racing tails is made for track use, without seat plate and with "velcro" fixing system."

    Mitä mahtaa tarkoittaa tuo without seat plate? Pitääkö nylkeä vakiopenkin pehmusteet pois ja laittaa raceseatsin penkki vakiopenkin runkoon tjs?
    Pelkkä päälinen. https://www.raceseats.it/en/allcateg...tion-line.html mulla oli tuo. En kyllä suosittele. Sopivuus oli aika kaukana bolt on. Kiinnityspisteet pahasti väärässä paikassa. Satulan pohjassa 2 peltiliuskaa ruuveilla. Ongelma on se että satula on liian pitkä, edes reikien muokkaus ei auttanut. Tein satulaan pari apureikää jolla onnistuu. Sanoivat kyllä jo tilatessa jotain sopivuudesta, toisaalta jos kerran sovittaisivat ei luulisi olevan mahdotonta saada kerralla sopiva.
    K8-1000
  11. #1841
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Tämäpä mielenkiintoista, racesitsiä olen etsinyt omaan Gixeriin. Onko nuo raceseatsin penkit sellaisia, että ne on ihan plug & play. Vähän jäi hämäämään, kun tuolla sanotaan:

    https://www.raceseats.it/en/allcateg...5-16-seat.html

    "Universal Racing Seat for racing tails is made for track use, without seat plate and with "velcro" fixing system."

    Mitä mahtaa tarkoittaa tuo without seat plate? Pitääkö nylkeä vakiopenkin pehmusteet pois ja laittaa raceseatsin penkki vakiopenkin runkoon tjs?
    Niillä on sekä kuitukatteeseen liimattavia istuimia että vakiokatteen/-kiinnikkeen kanssa sopivia penkkejä uudella lasi- tai hiilikuiturungolla. Muokkaavat pyynnöstä kai vakiopenkkiäkin.

    Mä en saanut oikein koppia heidän nettisivun kuvauksista niin pistin murheeni sähköpostilla ja tarjosivat sitten kolmea eri vaihtoehtoa jotka osui tarpeeseeni.

    Kannattaa näemmä yhdistää mun ja Sipen kokemukset ja arvioida itse italialaista osumatarkkuutta
  12. #1842
    Onko jollain arvausta mistä ja miksi öljy vuonna tuonne?
    https://youtu.be/vVgmu0VsqTo
  13. #1843
    Mitäs kaikkea muokkauksia 2010 mallisen ecuun on mahdollista tehdä? Lähinnä päällimmäisenä mielessä jos sais vilkuille jotain tehtyä, kun vaihdoin takavalon jossa integroidut vilkut ja ne vilkkuu tietysti liian tiheään nyt, eikä sekään vielä se häiritsevin ongelma, vaan palanut lamppu valo mittaristossa.. toki muutama muukin muokkaus ois mukava jos onnistuu.
  14. #1844
    Lainaa Nakuttaja kirjoitti Katso viesti
    Mitäs kaikkea muokkauksia 2010 mallisen ecuun on mahdollista tehdä? Lähinnä päällimmäisenä mielessä jos sais vilkuille jotain tehtyä, kun vaihdoin takavalon jossa integroidut vilkut ja ne vilkkuu tietysti liian tiheään nyt, eikä sekään vielä se häiritsevin ongelma, vaan palanut lamppu valo mittaristossa.. toki muutama muukin muokkaus ois mukava jos onnistuu.
    GS911-palikalla pitäisi pystyä opettamaan nuo uudet vilkut. Itse moottorinohjaukseen ei taida päästä kiinni, ellei ole RCK-ecua.
    Jokkis #11 | Ural S1000RR
  15. #1845
    Lainaa t33muki kirjoitti Katso viesti
    GS911-palikalla pitäisi pystyä opettamaan nuo uudet vilkut. Itse moottorinohjaukseen ei taida päästä kiinni, ellei ole RCK-ecua.
    Ok, kiitos. Jep vakio ecu on.

    Saa ehdotella paikkoja tai henkilöä varsinais-suomesta kellä löytyis tuo GS911 palikka.
  16. #1846
    Onko DDC-alustan huollossa mitään ihmeellistä? Pitäisi alusta (ekaan hätään ainakin keula) huollattaa, voiko viedä kelle tahansa yleisesti tunnetuista alustakuiskaajista vai vaatiiko homma jotain merkin harrastuneisuutta?

    Toisekseen, jossain vaiheessa varmaan tulee haluja vikakoodeja tutkia jne, onko tuo gs911 halvin ja helpoin tapa tavan rähmäkäpälälle vai..?
  17. #1847
    Lainaa santerik kirjoitti Katso viesti
    Onko DDC-alustan huollossa mitään ihmeellistä? Pitäisi alusta (ekaan hätään ainakin keula) huollattaa, voiko viedä kelle tahansa yleisesti tunnetuista alustakuiskaajista vai vaatiiko homma jotain merkin harrastuneisuutta?

    Toisekseen, jossain vaiheessa varmaan tulee haluja vikakoodeja tutkia jne, onko tuo gs911 halvin ja helpoin tapa tavan rähmäkäpälälle vai..?
    Sen verran opittu, että vakio takaiskaria ei voi huoltaa vits is boring. Jotkut hurjat on jollain wilbersin varaosilla huoltanut noita mutta Suomessa ei liene tekijää.

    Jos DDC:n tahtoo säästää niin Touratechillä olisi bemarin DDC:n kanssa keskusteleva takaiskari joka on ilmeisesti Tractiven tekele. Tuon toiminnasta radalla ei oikein kokemuksia löydy. N. 1700€ taisi olla hintaa. Samaan hintaan saisi sitten öhlinsiä ym mutta se tarkoittaisi DDC:stä luopumista.

    Mutta suhaillaan ny tuolla vakiolla vielä - pistetään siihen vaikka jonkun iskaripajan tarra niin taas pääsee pari vuotta eteenpäin. Keula menee wehnän korjaamoon.

    Mut kuis tuo vikakoodien luku, millä se hoidetaan halviten?
  18. #1848
    Vikakoodien luku,huoltovahdin nollaus,moni muu homma hoitunee tuolla varmaan halvitenhttps://www.motoscan.de/

    Sovellus löytyy play kaupasta ja siihen haluamasi lisenssi joitain kymppejä

    Itse ostin tuolta myös adapterin , https://www.motoscan.de/diagnoseadapter/

    Moni kokeilee halvemmilla adaptereilla, joku voi toimia joku toinen taas ei

    Oma kokemus tuosta Bmw R 1200 Rt pyörälle, ei ole vikakoodeja ollut,mutta huoltovahtia olen tuolla nollaillut ja jotakin joskus huvikseni testaillut
  19. #1849
    Mp huolto honkanen pieksämäellä on tractive suspension edustus. Ollee samaa tavaraa/valmistaja kuin touratechin brändille tehty. Sieltä saanee myös ddc alustaan korvaavaa tuotetta ja huoltoa. Ite ostin joskus kokonaan uuden vakio takaiskarin uk ebaystä. Olivat purkaneet sen kisapyörästä pois ja oli joku 90 puntaa. Eri jäykkysiä jousia mulle jäi keulaan ja perään jos jollain tarve.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  20. #1850
    Lainaa rantave kirjoitti Katso viesti
    Vikakoodien luku,huoltovahdin nollaus,moni muu homma hoitunee tuolla varmaan halvitenhttps://www.motoscan.de/

    Sovellus löytyy play kaupasta ja siihen haluamasi lisenssi joitain kymppejä

    Itse ostin tuolta myös adapterin , https://www.motoscan.de/diagnoseadapter/

    Moni kokeilee halvemmilla adaptereilla, joku voi toimia joku toinen taas ei

    Oma kokemus tuosta Bmw R 1200 Rt pyörälle, ei ole vikakoodeja ollut,mutta huoltovahtia olen tuolla nollaillut ja jotakin joskus huvikseni testaillut
    Motoscan kannattaa ostaa sitten kerralla se ultimate, olikohan 50€. Käyttöliittymä ei ole mikään selkeä, mutta kokeilemalla selviää.
  21. #1851
    Kiitti yllä vastanneille.

    Uusia vakioiskareitahan onkin tosi hyvin tarjolla ja hinnatkin on suzukimiehen mieleen! Ja jos tarpeen niin käännytään Honkasen puoleen, edellisen sutkan öhlins kävi siellä.

    Motoscan vaikuttaa mun käyttöön soppelilta peliltä!

    PS. Jos joku tarvitsee 15-18 kiinan rearsettejä ni multa joutaa kohtuudella, eivät sovi vakio jarruletkun kanssa.
  22. #1852
    Lainaa santerik kirjoitti Katso viesti
    Kiitti yllä vastanneille.

    Uusia vakioiskareitahan onkin tosi hyvin tarjolla ja hinnatkin on suzukimiehen mieleen! Ja jos tarpeen niin käännytään Honkasen puoleen, edellisen sutkan öhlins kävi siellä.

    Motoscan vaikuttaa mun käyttöön soppelilta peliltä!

    PS. Jos joku tarvitsee 15-18 kiinan rearsettejä ni multa joutaa kohtuudella, eivät sovi vakio jarruletkun kanssa.
    Jos ostat toisen vakio iskarin, niin koita valita joku kilpurista purettu. Mullon wilbersin jousia ja soviteholkki taakse ja eteen kohtuu monta vieteriä sopuhintaan jos tuntuu vääriltä omaan ajoon. Ja jotain muuta pientä shifter/blipper anturista vakio jalkatappeihin. Ja halvalla. Nimim. Sulo Vilen
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  23. #1853
    Lainaa TommoKe kirjoitti Katso viesti
    Jos ostat toisen vakio iskarin, niin koita valita joku kilpurista purettu. Mullon wilbersin jousia ja soviteholkki taakse ja eteen kohtuu monta vieteriä sopuhintaan jos tuntuu vääriltä omaan ajoon. Ja jotain muuta pientä shifter/blipper anturista vakio jalkatappeihin. Ja halvalla. Nimim. Sulo Vilen
    Pidetään mielessä. Yhden päivän tuolla vasta syssyllä kerkesin ajamaan joten pitää vähän vielä tunnustella lisää ennenko alkaa ihmeempiä muuttelemaan.
  24. #1854
    Hellouta vain!

    Semmosta läksin kysymään näin uutena s1000rr kuskina, että mitä öljyä porukka käyttäny?
    Onko muuten pirkanmaalla kuinka bemujen flashäämiseen kavereita!? Jospa tuohon omaan vaihtelis putkea ja filtteriä ja sit softaa sen jälkeen!
  25. #1855
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Tomppa90 kirjoitti Katso viesti
    Hellouta vain!

    Semmosta läksin kysymään näin uutena s1000rr kuskina, että mitä öljyä porukka käyttäny?
    Onko muuten pirkanmaalla kuinka bemujen flashäämiseen kavereita!? Jospa tuohon omaan vaihtelis putkea ja filtteriä ja sit softaa sen jälkeen!
    Onnitelut uudesta pyörästä !

    Castrolin öljyillä oon mennyt ja sitten talvisäilytyksessä Motoville on käyttänyt Yamalubea, olettaisin. En ole huomannut, että kone ois kovin kronkeli öljyjen suhteen. Jos vain viskositeetti on oikeaa niin homma rokkaa.

    Kannattaa odottaa ensimmäisen kesän verran tuon putken vaihdon ja fläshaamisen kanssa. Toimii loistavasti ihan luomuna, ja kun itse maalasin tuon katalysaattorin mustaksi, niin paransi ulkonäköä jo paljon. Tehot ei lopu kesken vakionakaan.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  26. #1856
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Onnitelut uudesta pyörästä !

    Castrolin öljyillä oon mennyt ja sitten talvisäilytyksessä Motoville on käyttänyt Yamalubea, olettaisin. En ole huomannut, että kone ois kovin kronkeli öljyjen suhteen. Jos vain viskositeetti on oikeaa niin homma rokkaa.

    Kannattaa odottaa ensimmäisen kesän verran tuon putken vaihdon ja fläshaamisen kanssa. Toimii loistavasti ihan luomuna, ja kun itse maalasin tuon katalysaattorin mustaksi, niin paransi ulkonäköä jo paljon. Tehot ei lopu kesken vakionakaan.
    Kiitoksia paljon!😎

    Jooo katsotaan varmaan tuon castrollin tuotteisiin käännyn!
    Jeps juu katotaan ny vähä kesän kulues kuinka kaikki mallautuu!👌 ulkonäkö on kyllä 10/10
    Joo kyllä tuossa on varmasti taltuttamista yamahan xjr:n jälkeen!😅
  27. #1857
    Mikä tahansa speksattu öljy toiminee, mutta ite käytin 10-50w viskona. Yamaha center tampere on lähetelly ecuja johonkin ja saanut hyviä juttuja aikaseksi. Ja sitten on tämä. https://www.rs2e.de/en/services-pric...g-bmw-motorrad Tästä ilmeiseen scuuballa kokemusta, jollen ihan väärin muista. Pitäs olla hyvä paikka.
    Aika paljon ajettavuus muuttuu, kun laittaa koko putkiston ja softaa hämmentää. Keskialueelle noin 12hv ja ylös yleensä noin 10hv luokkaa oli muutokset.
    Putkea vaihtaessa kannattaa hakea esim.biltsusta 12 kulmasia 10mm hylsyä ja muuta avainta. Käyrien mutterit on sellasilla kiinni. Ja jos on ajetumpi laite, niin tilaa suosista uudet mutterit tilalle sekä tiivisteet. Mutterit syöpyy aika äkkiä huonoksi. Joku kellertävä messinkiseos tms.matskuna. Pakoputkissa olevien läppien servoja EI voi ottaa irti ilman vikakoodia, ellei ecua ole vaihdettu race ecuun tai softattu sellaiseksi. Ja sitten kun on ottanut servot pois, niin niihin avoimiin liittimiin saa bemarilta nätit suojatulpat. Kuten myös lambdan piuhoihin. Kustannus niissä ehkä euron.
    Samalla sitten laittaa noi: https://avdb-moto.fr/shop/en/smog-bl...2009-2021.html Jotta turhat poksumiset ja paukkeet jää pois ja säätäminen onnistuu. Ja tuonkaan solenoidilta ei voi suorilta ottaa johtoa irti ja nakata osaa mäkeen.
    Jäi hankitun pyörän vuosimalli epäselväksi mutta esim.15-18 mallien bemarin oma rck softa on siedettävällä hinnalla saatavana bmw diileriltä pyörään. Ja onhan heillä myös myynnissä softa sellaselle nätille akrapovicille kadullekin.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  28. #1858
    Lainaa TommoKe kirjoitti Katso viesti
    Mikä tahansa speksattu öljy toiminee, mutta ite käytin 10-50w viskona. Yamaha center tampere on lähetelly ecuja johonkin ja saanut hyviä juttuja aikaseksi. Ja sitten on tämä. https://www.rs2e.de/en/services-pric...g-bmw-motorrad Tästä ilmeiseen scuuballa kokemusta, jollen ihan väärin muista. Pitäs olla hyvä paikka.
    Aika paljon ajettavuus muuttuu, kun laittaa koko putkiston ja softaa hämmentää. Keskialueelle noin 12hv ja ylös yleensä noin 10hv luokkaa oli muutokset.
    Putkea vaihtaessa kannattaa hakea esim.biltsusta 12 kulmasia 10mm hylsyä ja muuta avainta. Käyrien mutterit on sellasilla kiinni. Ja jos on ajetumpi laite, niin tilaa suosista uudet mutterit tilalle sekä tiivisteet. Mutterit syöpyy aika äkkiä huonoksi. Joku kellertävä messinkiseos tms.matskuna. Pakoputkissa olevien läppien servoja EI voi ottaa irti ilman vikakoodia, ellei ecua ole vaihdettu race ecuun tai softattu sellaiseksi. Ja sitten kun on ottanut servot pois, niin niihin avoimiin liittimiin saa bemarilta nätit suojatulpat. Kuten myös lambdan piuhoihin. Kustannus niissä ehkä euron.
    Samalla sitten laittaa noi: https://avdb-moto.fr/shop/en/smog-bl...2009-2021.html Jotta turhat poksumiset ja paukkeet jää pois ja säätäminen onnistuu. Ja tuonkaan solenoidilta ei voi suorilta ottaa johtoa irti ja nakata osaa mäkeen.
    Jäi hankitun pyörän vuosimalli epäselväksi mutta esim.15-18 mallien bemarin oma rck softa on siedettävällä hinnalla saatavana bmw diileriltä pyörään. Ja onhan heillä myös myynnissä softa sellaselle nätille akrapovicille kadullekin.
    Tämä selvä!

    Juu pitää tuota softajuttua vielä katsoa! Tampere tos ihan vieres niin vois centeriltä kysellä vähä!
    Kyseinen pyörä on 2010 vuotinen
  29. #1859
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Tomppa90 kirjoitti Katso viesti
    Hellouta vain!

    Semmosta läksin kysymään näin uutena s1000rr kuskina, että mitä öljyä porukka käyttäny?
    Onko muuten pirkanmaalla kuinka bemujen flashäämiseen kavereita!? Jospa tuohon omaan vaihtelis putkea ja filtteriä ja sit softaa sen jälkeen!
    Sattuuko olemaan se rintajoupissa myynnissä ollut yksilö. Jos on niin on mun entinen.
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  30.  
  31. #1860
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Sattuuko olemaan se rintajoupissa myynnissä ollut yksilö. Jos on niin on mun entinen.
    Ei ollu rinta-joupilta
Sivu: 62 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12526061626364 ... ViimeinenViimeinen