Sivu: 4 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 156:sta
  1. #91
    Mulla ei ole Biketeamista kuin positiivisia kokemuksia.

    Syksyllä kävin Turun liikkeessä ensimmäistä kertaa ihmettelemässä moottoripyöriä. Vaikka alaikäisenä kävelin liikkeeseen, tuli heti joku paikalle kattomaan mitä tapahtuu ja siinä menikin helposti tunti puhuessa kaikennäköistä. Muutaman kerran kävin syksyn ja kevään välillä kattelemassa ja joka kerta joku tuli juttelemaan ja tiedustelemaan. Lisäksi pyöriä esiteltiin ja myyjät tuntuivat osaavan kyllä asiansa.

    Samaa ei voi sanoa kaikista alueen liikkeistä. Suurin ja huonoin Turun moottoripyöräkauppa on ehdottomasti Bikeworld. Syksyllä kävin kahdesti, kummallakaan kerralla kukaan ei tullut kysymään mitään. Sama juttu nyt muutama viikko sitten kun kävin katselemassa pyöriä. Syksyllä niillä oli sellainen tyytyväisyysnappulahärveli ovensuussa, nähtävästi olivat talven aikana ottaneet pois. Ilmeisesti olin painanut liian monta kertaa sitä huonointa arvosananappulaa...

    Nyt sitten tosiaan kävin edellisviikolla tekemässä kaupat uudesta Triumphista. Kortin saan 12. päivä ja lupasivat hoitaa sen siihen mennessä kuntoon. Tosin nyt vähän jännitetään, että ehtivätkö Triumphin osat Turkuun siihen mennessä. Ikää kun on vasta 18 vuotta, pitää pyörään asentaa rajoitussarja 35 kilowattiin. Lisäksi kaupanpäälle sai muutaman katepalan lisää, ne tulevat samalla.

    Todella hyvä kuva jäänyt kyseisestä firmasta, suosittelen! Ehdottomasti paras liike Turussa!
  2. #92
    Ruusuja Biketeam Tampereelle. Eilen varasin ajan Rocketin ecun päivitykseen. Tänään menin sovittuna aikana ja kaikki hoitui, niinkuin oli sovittukin. Hintakin piti paikkansa ja aikaa ei kulunut kuin 15min puheineen. Suosittelen.
    Triumph Rocket III
  3. #93
    Lainaa Mopopoika kirjoitti Katso viesti
    Ruusuja Biketeam Tampereelle. Eilen varasin ajan Rocketin ecun päivitykseen. Tänään menin sovittuna aikana ja kaikki hoitui, niinkuin oli sovittukin. Hintakin piti paikkansa ja aikaa ei kulunut kuin 15min puheineen. Suosittelen.
    Taisit olla mun edellä jonossa Kuulin kun juttelit asiasta myyntitytön kanssa. Itse hain Tigerin 20tkm huollosta. Oli asiallinen hinta, ottaen huomioon että siinä tehdään "kaikki". Pitkä lista johon itsellä menisi monta päivää - vaikka service manuaali onkin ja jonkinlaista näppituntumaa huoltohommiin. Näillä meni 4h. Ja ainakin päällisinpuolin siististi pistetty takaisin kasaan. Kyllä tuonne voi viedä toistekin.

    Triumphin ECUa voi muuten päivitellä itse. Tuosta softa: http://www.tuneecu.com/ ja tuosta piuha: http://www.lonelec.co.uk/index.php?m...products_id=32 Itse vaihdan samalla kun vaihdan äänenvaimenninta, tigeriin on eri softa suoremmalle vaimentimelle.
    K1200GT & 701Enduro
  4. #94
    Lainaa hondapena kirjoitti Katso viesti
    Taisit olla mun edellä jonossa Kuulin kun juttelit asiasta myyntitytön kanssa. Itse hain Tigerin 20tkm huollosta. Oli asiallinen hinta, ottaen huomioon että siinä tehdään "kaikki". Pitkä lista johon itsellä menisi monta päivää - vaikka service manuaali onkin ja jonkinlaista näppituntumaa huoltohommiin. Näillä meni 4h. Ja ainakin päällisinpuolin siististi pistetty takaisin kasaan. Kyllä tuonne voi viedä toistekin.

    Triumphin ECUa voi muuten päivitellä itse. Tuosta softa: http://www.tuneecu.com/ ja tuosta piuha: http://www.lonelec.co.uk/index.php?m...products_id=32 Itse vaihdan samalla kun vaihdan äänenvaimenninta, tigeriin on eri softa suoremmalle vaimentimelle.
    No juu, moro vaan ja kiitti linkeistä.
    Triumph Rocket III
  5. #95
    Aina olen saanut loistavaa palvelua Vantaan Biketeamista, joskaan en ole pyöriä sieltä ollut ostamassa, tai käyttänyt huollossa. Viime viikolla menin Arain kypäräni kanssa sinne, kun en saanut visiiriä kunnolla kiinni. Kävi ilmi, että visiirin mekanismeja kummallakin puolella oli käsitelty varsin väkivaltaisesti, jolloin yksi jos toinenkin muoviosa oli rikki (mysteeri, sillä olen ostanut kypärän uutena)

    Myyjätyttö purki koko visiirimekanismin, ja vaihtoi rikkinäiset osat uusiin. Hintaa hommalle tuli 8Eur.

    Käsittämättömän hyvää palvelua, jälleen kerran.
    The moment you doubt whether you can fly, you cease for ever to be able to do it
  6. #96
    Yleensä olen ollut ihan tyytyväinen Vantaan Biketeamin toimintaan. Viimekertainen huolto jätti vähän toivomisen varaa kuitenkin: ketjut oli vedetty ns. vitun kireälle ja ensi töikseen joutui kotipihassa säätämään järkevämmäksi. Lisäksi katteissa oli jotain öljy/rasvapaskaa. Buu.
    STR
  7. #97
    Täytyy sanoa että Vantaan Biketeamille iso kiitos - tapahtui tänään klo 16 aikoin:
    Olin käväsemässä siinä pihalla pyörämyymälän puolella ja jo parkiin laitettaessa ihmettelin kun pyörä kallistui enemmän kuin normaalisti... no pois lähdettäessä ihmettelin kun vaihdekiksi meni "liian ylös" -> oli pettänyt jalan kiinnityksen ruuvi (murtunut) ja siinä samassa kiinnikkeessä on vaihdekiksi kiinni. No, kiitos sille motoristille joka tuli auttamaan ja pitämään pyörä pystyssä kun tutkin mitä oli käynyt ja hain Biketeamin huollon tiskiltä kaverin paikalle....
    Huolto otti pyörän hellään huomaansa ja tunnin kuluttua oli vanha murtunut ruuvi kaivettu kolostaan ulos ja vaihdettu uusi tilalle. (oli meinaan katkennut sisälle vastakierteeseen...).
    Kerrankin kävi joku tuommoinen ongelma pyörähuollon pihassa, olis jostain ju!"lan seläntakaa voinut tulla hinaajakeikka..... tai sitten väkisin kakkonen silmään ja hitaasti kituuttaen kotia :P
    Kawasaki ER5->Kawasaki ZZR600->Kawasaki ZX-9R->Suzuki SV1000s(z)->Honda CB1300F->BMW K1200R Sport->BMW K1300S->BMW S1000XR
    https://kokkonen.zone
  8. #98
    Pyörä kauppaa tänään tehty puhelimitse Vantaan Biketeamiin ja täytyy antaa ruusuja. Sovittiin puhelimitse kauppaa käytetystä Explorerista. Sanoin, että asustelen tässä Tampereelta n. 40 km ja eipä ole juuri nyt asiaa Vantaan suuntaan. Kaveri kertoi asiallisesti pyörästä puhelimitse ja sanoi, että voi lähettää pyörän Tampereelle. Tässä kohtaa ei edes ollut vielä nimiä alla.

    Pyörä tuli huollettuna Tampereen pisteelle ja toinen myyjä hoiti sovitulla tavalla paperit kuntoon. Hyvitys vanhasta oli varsin järkevä. Todella hyvä palvelu! Varmasti pidän ykkösvaihtoehtona tätä lafkaa seuraavaa pyörä hankkiessa!
  9. #99
    Biketeam Vantaan huolto ei todellakaan toiminut kohdallani. Vein pyörän (Triumph 2012) helmikuun 15. 32 tkm huoltoon välttääkseni ruuhkat. Aika oli sovittu viikkoa aikaisemmin. Sain pyöräni takaisin toukokuun 4.!!! Oli talvilomia ja koulutuksia eikä ollutkaan tarvittavia säätöpaloja. Viikkoja kului ja huollosta ei kukaan ilmoitellu mitään. Itse kävin paikalla ja soittelin useaan kertaan, et missä mennään. Paras vastaus tuli maaliskuun lopulla: on ruuhkaa huollossa. Pyörän saatuani ja tankkauksen jälkeen pyörä lähti yskien käyntiin ja sammui. Lähti hetken päästä käyntiin ja toimi ok. Lauantai aamuna matkaan ja 60 km kotoa meinas lähteä henki. Ohitustilanteessa pyörä sammui. Pääsin ehjin nahoin pientareelle ja ihmettelin missä vika. Bensaa valui koko koneen ympäriltä maahan. Bensaletkun pikakiinnike irti. Oli huollossa rikkoutunut. Nippusiteillä varmistus ja hissukseen takas kotiin. Purkaessani tienvarressa katteita huomasin niiden olevan löysällä ja osa puuttui. Juuri huomasin että alumiininen pohjapanssari on unohtunut huollon lattialle. Eli sain huollosta takaisin hengenvaarallisen pyörän puuttuvilla osilla.
  10. #100
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    ^
    Toivottavasti useampikin MP-huollon kaveri lukee tämän tekstin, ja pohtii, että miksi jotkut suhtautuvat nihkeästi 70-80 € tuntiveloitukseen.

    Se on useamman ruvettava vaikka itkun kanssa tekemään huollot itse/ kimpassa kavereiden kanssa, että työ tulee edes kunnolla tehtyä.

    Siinä vaiheessa kun veloitus on tuo, työ tulee tehdä viimeisen päälle ja ajoissa, eikä ole MITÄÄN selityksiä. Piste.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  11. #101
    Lainaa Smokie kirjoitti Katso viesti
    Biketeam Vantaan huolto ei todellakaan toiminut kohdallani. Vein pyörän (Triumph 2012) helmikuun 15. 32 tkm huoltoon välttääkseni ruuhkat. Aika oli sovittu viikkoa aikaisemmin. Sain pyöräni takaisin toukokuun 4.!!! Oli talvilomia ja koulutuksia eikä ollutkaan tarvittavia säätöpaloja. Viikkoja kului ja huollosta ei kukaan ilmoitellu mitään. Itse kävin paikalla ja soittelin useaan kertaan, et missä mennään. Paras vastaus tuli maaliskuun lopulla: on ruuhkaa huollossa. Pyörän saatuani ja tankkauksen jälkeen pyörä lähti yskien käyntiin ja sammui. Lähti hetken päästä käyntiin ja toimi ok. Lauantai aamuna matkaan ja 60 km kotoa meinas lähteä henki. Ohitustilanteessa pyörä sammui. Pääsin ehjin nahoin pientareelle ja ihmettelin missä vika. Bensaa valui koko koneen ympäriltä maahan. Bensaletkun pikakiinnike irti. Oli huollossa rikkoutunut. Nippusiteillä varmistus ja hissukseen takas kotiin. Purkaessani tienvarressa katteita huomasin niiden olevan löysällä ja osa puuttui. Juuri huomasin että alumiininen pohjapanssari on unohtunut huollon lattialle. Eli sain huollosta takaisin hengenvaarallisen pyörän puuttuvilla osilla.
    Tuossa ohitustilanteessa olisi kuski saattanut kuolla monella tapaa: palaen, törmäillen tai näiden yhdistelmä. Heräsi kysymys että kuka olisi ollut vastuussa? Onnettomuustutkijat olisivat löytäneet tapaturman syyksi viallisen bensaletkun kiinnikkeen, pyörä käynyt juuri Biketeamin huollossa. Ei hyvältä näytä...
    Asiakas maksoi täyden huoltohinnan tästä useamman kuukauden huoltoteatterista ja edelleen joutuu palaamaan tuonne kiinnikkeen takia ja keräilemässä huoltoon jääneet osat mukaan. Haloo. Nähtäväksi jää mitä tästä tuumaa huollon päällikkö tai firman johto, ja kuinka korvaa tällaisen töpeksimisen asiakkaalle. Vai laittaako vaan laskun uudesta liittimestä ja sen asentamisesta... Tässähän on aineksia iltiksen jutuksi...
    Moto Guzzi V85tt
  12. #102
    Minulla on kolme vierailua Vantaan liikkeeseen - tosin jo jokin aika sitten - mutta kun näissä asioissa olen pitkämuistinen niin jaan kokemukseni tänne.

    Ensimmäinen oli, kun suunnittelin vaihtoa gessuun. Menin liikkeeseen , sain myyjän puolessa tunnissa palvelemaan minua ja kerroin aikeeni. Kysyin saisiko yhtään vaihtohyvitystä bemariin (vanha , siisti ja pedantisti huollettu triumph trophy -97 ajettu 50 000km - en siitä mitään oikein rohjennut toivoakaan). Myyjän ylimielinen asenne harmitti , aikalailla sanasta sanaan minulle kerrottiin että

    " Ei siitä mitään voi hyvittää , voidaan sun puolesta kuskata jonnekin varaosiksi"

    Kuitenkin se on MINUN pyöräni ja voihan sellaisen pyörän olemattoman vaihtoarvon kauniimminkin esittää. Tuli nimittäin sellainen vaivaantunut olo että mitäs tänne tuollaisella romulla ajat - karkoitat vaan oikeat asiakkaat

    No myin pyörän itse ja palasin katsomaan kiinnostavaa bemaria. Koeajo ei kuitenkaan onnistunut pyynnöistä huolimatta ja siinä kommentoitiin tyyliin "näillä vedetään sorateillä ja siinä sitten pyörä sotkeentuu" Koetin selittäää että olen ihan oikeasti ostamassa, minulla on rahat varattuna ja mitä jos vain asfaltilla ajaisin mutta myyjä ei heltynyt.

    Gessu tuli ostettua muualta.

    Viimeisin kokemus oli kun pyysin koeajoon endurokawaa loppukesästä. "ei onnistu - se on hankalassa paikassa ja nuo pitäisi oikeastaa käydä ajamassa maahantuojan järjestämissä tilaisuuksissa eikä tulla tänne kyselemään"

    Hyvä jos he lukevat tätä palstaa ja toivottavasti kehittävät toimintaa asiakasmyönteisempään suuntaan.


    ----------------------------OFF TOPIC --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Ihan vertailun vuoksi - Otto Brandt näkyi kehittävän asiakaskokemusta kysymällä sitä asiakkailta ja kumppaneilta - hatunnoston arvoista!

    "Pääset nyt mukaan vaikuttamaan ja rakentamaan Bike & Boat Worldille uutta tulevaisuutta ja parempaa kokonaistarjontaa jotta pääsisimme tähän tavoitteeseen.
    Haluamme kuulla sinun ideasi, mielipiteesi ja kehitysajatuksesi. Siksi perustimme Ideatehtaan, verkkotyöpajan jossa pääset ideoimaan meille parempaa kokonaistarjontaa. Tavoite on ohjata koko toimialan kehitys uudelle tasolle."
    ------------
    Nyxät
    Aprilia Tuareg 660
    Honda CRF 300L


    Exät:
    Suzuki GR 650
    Suzuki GSX 750
    Honda Firestorm x 2
    Honda CBR 1000F
    Triumph Trophy 1200
    Yamaha TTR 600
    BMW R1200 GS
  13. #103
    Vantaalla on siis Biketeam sekä Bike World. Saman Kehä III:n varrella.
    Ensin mainitusta mulla on pääsääntöisesti positiivisia asiakaskokemuksia. Ihmiset on kuitenkin molemmissa töissä. Tosin tuollaista työtä ei voi ammattimies tehdä, lienee joku suviuuno päästetty räpläämään, jonka pitäisi tehdä jotain muuta.
  14. #104
    Vantaan Biketeamin Tommille kiitokset pyörän vaihdosta, joka sujui mallikkaasti. Palvelu oli erinomaista. Vielä on molemmat pyörät huollettava, joten käyn noutamassa mun vanhan gsx:n ens viikolla ja vien sen huoltoon Starbikeen (oli jo sovittu ennen kauppoja). Samalla jää k1300 Biketeamiin huoltoon.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  15. #105
    Lyhyellä kokemuksella pelkkää plussaa Biketeamille!
    BMW 1200 GSA
  16. #106
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Jos pyörä meni jo liikkeeseen, miksi ihmeessä sinun pitää sitä kuskailla muualle huoltoihin? Sovitut huollot voi perua hyvällä omallatunnolla jos pyörä mydään ennen huoltoa.
    No joo, mutta oon saanu myös Starbikessä hyvää palvelua. Olis aika ikävää jos sekin paja kaatuu.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  17. #107
    Vantaan Biketeamiin marssin elokuussa sisään ja kerroin ostavani vaimon ja muun perheen käyttöön Pösön skootterin. Halusin siis ostaa uuden Peugeot Satelis 400 RS:n.
    Olihan vaikeaa, siis lähettivät mut lopulta Elfvingille tekemään kauppaa.
    Antoivat ihan osoitteen ja ajo-ohjeetkin, sillä hetkellä netin näpyttely kun tuntui myyjälle olevan tärkeämpää kuin kaupanteko.
    No, ei tullut kauppoja Biketeamissa Vantaalla.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  18. #108
    Pari pikku vnkkiä konekauppaan. Ensinnäkin jos ostettava peli on nuhjuinen, vailla ostajan haluamaa huoltohistoriaa ja selvästi ylihintanenkin, älä lähde edes veivaamaan kauppaa sellaisesta. Myyjä haistaa heti näsäpäisyytesi ja osaa olla myymättä vanhaa lotjaa, kuluttaviraston pesupassiin leimoja hakevalle bessewisserille. ongelmat haisee ammattimyyjän nenään jo kilometrin päästä. Raaka totuus, get over it.

    Myyjällä on tuote ja ostajalla rahat. Omat tai Seppo Santanderin. Kummallakin on vapaus valita haluavatko he antaa kaupan yhteydessä tuotetta tai rahaa vastapuolelle esitetyin ehdoin. Siinä on kummankaan turha nillittää piiruakaan. Ketjun tämän osion aloittajalla on tässä tapauksessa vaihtotuote, myyjäliike ei sitä tuotetta halua, piste. Jos käsissä on arvoton pska, pitää miettiä muita kanavia sen hukkaamiseksi, eikä vollottaa sitä ettei sen arvoa huomaakkaan kuin naapurin kuusivuotias sakari, jolle sedän motoristitarinat vielä uppoavat.

    Mutta se tärkein: Sillä mitä hintaa myyjä pyytää ja mitä hyvitystä ostaja vahdokistaan haluaa ei ole mitään merkitystä vaihtokaupassa. Vain välirahalla on merkitystä. Se tasoittaa pyynnit ja hyvitykset ja tekee niistä merkityksettömiä. Määre väliraha on vaan niin stnan vaikea jollekin ymmärtää. Tyhmempää kuspää-pokaa ei olekkaan, kuin se joka tulee ostamaan halvinta peliä ja vaatii siihen korkeinta vaihtohyvitystä.

    Toinen hyvä seikka muistaa: "mikäs on hinta jos maksan käteisellä", ei ole toiminut enää vuoden -85 jälkeen. Myyjäliike myy mieluummin rahoituksella kuin käteisellä. Huonokatteisilla aloilla, joita mopokauppa on, saadaan korkotuotoista lisäkatetta kauppaan. Fiksu kauppias nostaa jopa palkkansa korkotuotoista jolloin niistä maksetaan pääomavero, eikä normaali tuloveroa.

    Mitä asiakaspalveluun tulee, otsikon liike on ihan veteraani siinä, kuinka laukoa sammakoita ostajan korviin. Artikulointi ja ulosanti on kuitenkin eri asia kuin puhdas liiketoimi. Jos kauppa on hitusenkin kkannattava, voin vannoa ettei myyjäliike jätä sitä tekemättä.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  19. #109
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Toinen hyvä seikka muistaa: "mikäs on hinta jos maksan käteisellä", ei ole toiminut enää vuoden -85 jälkeen. Myyjäliike myy mieluummin rahoituksella kuin käteisellä. Huonokatteisilla aloilla, joita mopokauppa on, saadaan korkotuotoista lisäkatetta kauppaan.
    Kyseisellä kaupalla (varmaan muillakin) hintaan lasketaan automaattisesti alennus kun on kyse uuden pyörän suorasta kaupasta (Eli asiakas kävelee kauppaan ja ostaa moottoripyörän käteisellä tai rahoituksella ilman että tarjoaa vaihtopyörää). Ja ns. käteisalennuskin on mahdollinen käytettyä ostettaessa kun sitä vaihtopyörää ei ole. Tossa kesän alussa se oli kuitenkin vain alle 4% kun ostettiin yks Ducati Monster.
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 25.09.2016 klo 10:00.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  20. #110
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Kyseisellä kaupalla (varmaan muillakin) hintaan lasketaan automaattisesti alennus kun on kyse suorasta kaupasta (Eli asiakas kävelee kauppaan ja ostaa moottoripyörän käteisellä tai rahoituksella ilman että tarjoaa vaihtopyörää). Ja ns. käteisalennuskin on mahdollinen käytettyä ostettaessa kun sitä vaihtopyörää ei ole. Tossa kesän alussa se oli kuitenkin vain alle 4% kun ostettiin yks Ducati Monster.
    Jokunen vuosi sitten olin ostamassa uutta pyörää suoralla kaupalla ja en Biketeamista kauppoja aikaiseksi saanut. Pyöritteli vain hintalappua, että tässä se hinta on
    Eikä siinä mitään jos olis ollu joku valmiiksi tingitty hinta, mutta ei sekään osunut. Eikä ollu edes ylivuotinen pyörä.
    Itsellä ei ainakaan tuon liikkeen kanssa ole kokemuksia automaattisista alennuksista.

    Olen siellä joka kerta käyny kun pyöränvaihto ollu tapetilla, mutta joka kerta väliraha/tarjous ollu ihan lepästä.
    Varsinaisesti asiakaspalvelussa ei ole ollu moittimista ja koeajot ym. on järjestyny ihan mutkitta. Varmaan osittain sen takia sieltä tarjouksia tullu pyydettyäkin.
    1290SDR
  21. #111
    Joo eipä ole ikänä tullut tehtyä kauppoja BikeTeamin kaa, hyvitykset ollet aina surkeimmasta päästä, eikä edes suoralla kaupallakaan ole päästy sopiviin hintoihin käytetyissä. Asioinut jo Juvanmalmilta lähtien.

    Viime kesältä kaverin kokemuksia...olivat ajaneet ekun päivitykset mitään kysymättä huollon yhteydestä... eikä tietenkää enää pelittänyt kunnolla. Joutu sitten toiseen paikka viemään. Siellä myytävistä pyöristä olen löytänyt vikoja, esim. takaswingin laakerit ihan loppu.... en viitti enempää sanoakaan.

    Mulla vähän negatiivinen suhtautuminen ko firmaan, ehkä sattumien summa.
    T7
  22. #112
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Betula kirjoitti Katso viesti
    Jokunen vuosi sitten olin ostamassa uutta pyörää suoralla kaupalla ja en Biketeamista kauppoja aikaiseksi saanut. Pyöritteli vain hintalappua, että tässä se hinta on
    Eikä siinä mitään jos olis ollu joku valmiiksi tingitty hinta, mutta ei sekään osunut. Eikä ollu edes ylivuotinen pyörä.
    Itsellä ei ainakaan tuon liikkeen kanssa ole kokemuksia automaattisista alennuksista.

    Olen siellä joka kerta käyny kun pyöränvaihto ollu tapetilla, mutta joka kerta väliraha/tarjous ollu ihan lepästä.
    Varsinaisesti asiakaspalvelussa ei ole ollu moittimista ja koeajot ym. on järjestyny ihan mutkitta. Varmaan osittain sen takia sieltä tarjouksia tullu pyydettyäkin.
    Mä en ymmärrä tätä valittamista, että hinta/väliraha ei ollu ostajan mielestä oikea. Jos kuluttaja saa tuotteen halvemmalla/pienemmällä välirahalla jostain muualta, on markkinataloudessa täysi vapaus äänestää lompakollaan. Eikä myyjän kannata jokaisen asiakkaan perässä kirmata alennuksien avulla jos kysyntää on riittävästi, että menee isommallakin katteella kaupaksi. Uudenkin laitteen hintaan tosin vaikuttaa kovasti se, että kuka ja missä sitä myy. Joku yhden miehen pulju pikkukylän perämetsässä pystynee tarjoamaan tuotteen halvemmalla, koska liikkeen pyörittämisen kiinteät kulut ovat pienemmät eikä siitä katteesta tarvitse maksaa palkkaa muille kuin itselle. Volyymilla ei tässä maassa varmasti yksikään toimija pysty korvaamaan pienempää myyntikatetta.
    Superbike #7
  23. #113
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ArDee kirjoitti Katso viesti
    Joo eipä ole ikänä tullut tehtyä kauppoja BikeTeamin kaa, hyvitykset ollet aina surkeimmasta päästä, eikä edes suoralla kaupallakaan ole päästy sopiviin hintoihin käytetyissä. Asioinut jo Juvanmalmilta lähtien.

    Viime kesältä kaverin kokemuksia...olivat ajaneet ekun päivitykset mitään kysymättä huollon yhteydestä... eikä tietenkää enää pelittänyt kunnolla.
    Öö...yleensä tehdas toimittaa noi ohjelmistopäivitykset huoltoon sellaisella saatteella, että tämä päivitys ajetaan aina huollon yhteydessä. Ei siinä asiakkaalta aleta mitään kyselemään väliin. Jos on ite ECUa säätänyt niin kannattaa sinne huoltoon viedessä sanoa, että älkää ajako sinne mitään. Vähän samaan tapaan kuin jos jarrupalat on loppu niin voi sanoa, että älkää vaihtako, hoidan sen ite.
    Superbike #7
  24. #114
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Kyseisellä kaupalla (varmaan muillakin) hintaan lasketaan automaattisesti alennus kun on kyse uuden pyörän suorasta kaupasta (Eli asiakas kävelee kauppaan ja ostaa moottoripyörän käteisellä tai rahoituksella ilman että tarjoaa vaihtopyörää). Ja ns. käteisalennuskin on mahdollinen käytettyä ostettaessa kun sitä vaihtopyörää ei ole. Tossa kesän alussa se oli kuitenkin vain alle 4% kun ostettiin yks Ducati Monster.
    Tässä taas on kyse ihan eri asiasta

    Upouuden tuotteen kaupassa(kin) marginaalit on niin piukat että vähäinen kate suojataan pienentämällä sitä vielä aavistus "suoran kaupan käteisalennuksella" mutta oikeasti tässä on vain kyse siitä että halutaan välttää vaihdokin tuomat tuotevastuun alaiset jälkikorjauskulut. Kas kun maamme on rakennettu silviisii että tekniikasta tyystin tietämättömät umpitollot voivat ostaa lähes tutkimatta minkä tahansa riiskan, ja luottaa siihen että jos ja kun, jotain porsii niin liikehän on velvollinen sen korjauksen kustantamaan, koska kuluttajasuojalaki. Ja vaikka liike jopa välttäisi velvollisuuden, vähintään näillä nettipalstoilla firman mainetta saa kostoksi ryvettää loputtomiin.

    Ennen vanhaan sitä katetta pikkuisen paikattiin tarvike ja ajovarustekaupalla. Mutta kun senkin kohdalla kuluttaja kusas itseään linssiin käyttämällä puotia enää ilmaisena sovituskoppina, että voi tilata tuotteen sitten netistä kympin kaksi halvemmalla. Väistämätön lopputulema tästä on se että kivijalkaliikkeet loppuvat ja nettitilausten virheet ja väärät koot alkavat näytellä isoa osaa mopopojan elämässä.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  25. #115
    Ottamatta mitään kantaaa siihen onko tarjottu hyvitys pyörästä kohdallaan vai ei, niin mielestäni myyjä on epäonnistunut ulosannissaan pahasti jos asiakkaalle jää tilanteesta fiilis että ei ikinä enää tuohon liikkeeseen.

    Kyseinen yksi tapaus voi olla liikkeen kannalta "voitettu" kun jää hankalasti myytävä pyörä saamatta, mutta tökeröllä käytöksellä (jos sellaisesta kyse) varmistaa vain asiakkaan menetyksen ja sen että ei tule kauppaa tulevaisuudessakaan.
    Honda CB1300F
  26. #116
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Ketjusta moderoitu runsaasti viestejä jotka eivät liity aiheeseen, eli risut ja ruusut Biketeam-liikkeestä.
    -nomen est omen-
  27. #117
    Lainaa Bandit 1340 kirjoitti Katso viesti
    Eikö tässä nyt vähän jo eksytä aiheesta? Eikö tää ketju ole kuitenkin tarkoitettu niille, jotka haluaa haukkua biketeamin paskaa palvelua?
    Joo ei unohdeta sitä, koskaan ei ole palvelua tuputettu kun Biketeamilla on asioinut. Vai huomaakohan ne jo sisääntulossa, että jos tulee huppari päällä kauppaan niin "ei sillä rahaa ole". Sama tietty viereisellä Stormilla ja Allrightilla auotaan päätä jos häiritsee sen kaljupään naputteluhetkeä.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  28. #118
    Saa sitä kehuakkin jos on ollut tyytyväinen.
    Annoin moottoripyörille pikkusormen, se vei koko käden
  29. #119
    Nyt mun tekeekin mieli mennä ostamaan pari käytettyä mopedia ketjussa mainitusta liikkeestä heti. Kiitoksia puoltavista lausunnoista.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  30.  
  31. #120
    Lainaa Bandit 1340 kirjoitti Katso viesti
    Bike Teamin nimi on kirjoitettu oikein ja väärin. Ei voi kovin paljon odottaa firmalta, joka oman nimensä kirjoittaa kaksijakoisella tavalla. Lisäksi siellä on huono palvelu ja tietokonetta näpyttäviä kaljuja...

    Miks täällä ei saa keskustella???
    Kävinpä ihan huvikseni hoodeilla kevyissä ostohousuissa .

    Asiallista oli "myyntitoiminta" ja "puheet"...... kuten jokusen kerran aiemminkin
    .

    Eipä noissa asioissa ole koskaan sinällään ollut huomautettavaa.....
    enkä nyt viitsi ottaa esiin tässä niitä "ketju/merkki/päämies- asioita, joihin ei muillakaan
    kauppureilla saa tolkullista vastausta..... ja eipä noista jutuista täällä KESKUSTELU
    ole oikein suotavalta.... jostain kumman syystä koskaan vaikuttanut .

    Sittemminkään, vaikka asia on kuitenkin kuluttajan näkökulmasta luokkaa 25-30% arvoinen .

    Mutta mitäs noista..... pikku juttuja.

    Noista rävellettyjen vanhojen miinojen vaihtoarvoista saa itse asiassa autopuolella
    niin hyvän demon, että jos ei asia rivien välistä aukea..... noukänduu.

    Elikäpä.... Kun Jonne vaihdattelee omaan makuunsa pimpattua teinicorollaa.... nopilla tai ilman....
    johonkin uudenkarheaan, vähän ajettuun kympin pikkuautoon, mitä sanoo kauppuri ????

    Saat sä jättää sen tohon pihalle..... mut jos et jätä, katotaan tosta toisesta hiukan hintaa .

    Näin tuo kauppa vaan kulkee määrätyissä puitteissa..... ja aina joku niin mielensä siitä pahoittaa .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Sivu: 4 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ViimeinenViimeinen