Sivu: 5 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 290:sta
  1. #121
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Yks mikä saattais olla mp-käytössä toimiva, olis tollanen Spibelt.
    Suosittelen tätäkin: käytän kesällä juostessa ja talvisin lautaillessa takin alla. Vesitiivis, pysyy puhelin ja kortit tallessa ja ehjänä.
    Yamaha R1 '06
  2. #122
    Mulla olis haaveena rata malliset gore tex kengät.
    Alustavasti oon kattonu TCX:n kenkiä http://www.tcxboots.com/eng/prodotti...php?prodotto=5

    Onko jollakulla parempaa ehdotusta ku linkis olevat kengät?
    XX
  3. #123
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Itsellä saman valmistajan S-Sporttour WP. Ei Gore-tex kalvolla, mutta loistava kenkä!

    Voi kävellä pidempiäkin pätkiä ilman että näyttää siltä että on P***at housuissa. Pitää vettä ja hengittää. Me like!
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  4. #124
    Lainaa ilpe kirjoitti Katso viesti
    Mulla olis haaveena rata malliset gore tex kengät.
    Alustavasti oon kattonu TCX:n kenkiä http://www.tcxboots.com/eng/prodotti...php?prodotto=5

    Onko jollakulla parempaa ehdotusta ku linkis olevat kengät?
    En tiedä parempi vai ei, kun ei kokemusta, mutta Sidi Vertigo sarjasta löytyy myös gore-kenkä. Kannattaa testaa mikä omaan jalkaan tuntuu istuvan. Ja testaa millaisen tuntuman saa jalkatappeihin, vaihdekiksiin yms.
    xxx
  5. #125
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ilpe kirjoitti Katso viesti
    Mulla olis haaveena rata malliset gore tex kengät.
    Alustavasti oon kattonu TCX:n kenkiä http://www.tcxboots.com/eng/prodotti...php?prodotto=5

    Onko jollakulla parempaa ehdotusta ku linkis olevat kengät?
    Lainaa Streethawk kirjoitti Katso viesti
    En tiedä parempi vai ei, kun ei kokemusta, mutta Sidi Vertigo sarjasta löytyy myös gore-kenkä. Kannattaa testaa mikä omaan jalkaan tuntuu istuvan. Ja testaa millaisen tuntuman saa jalkatappeihin, vaihdekiksiin yms.
    Mulla Sidi Vertigon Goret, muuten ovat suunnilleen yhtä mukavat kuin toiset Sidit jotka omistan eli Sidi Vertigo Corsat (ei vedenpitävät)
    Nuo Gore mallit hiostavat vaan pirusti, kun ei oo mitään tuletus aukkoja eivätkä oikein hengitä! Eli kostuu / kastuu sitten jalat sisäisesti!

    Ja kyllä se vaan vähän niin on, vaikka kuinka toiset ylistää GoreTexiä jonain ihme aineena, niin mitä paremmin joku pitää veden ulkona, sitä huonommin myös hengittävät ja paremmin pitävät kosteuden sisällä!
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  6. #126
    Lainaa ilpe kirjoitti Katso viesti
    Mulla olis haaveena rata malliset gore tex kengät.
    Alustavasti oon kattonu TCX:n kenkiä http://www.tcxboots.com/eng/prodotti...php?prodotto=5

    Onko jollakulla parempaa ehdotusta ku linkis olevat kengät?
    Mulla on just noi TCX S-Racet gore texilla ja tyytyväinen olen ollut, ei ole minkäänmoista ongelmaa ollut. Kerran ne kävi huollossa kun yhden muovilirpakkeen ommel alkoi irtoamaan mutta takuu pelas kyllä. On tullu ajettua radalla ja pidempää reissua, kunnon vertailukohtaa mulla ei tosin ole kun noi on mun ekat "oikeat" ajokengät aikasempien mallia-tiesmitkä jälkeen.

    Muistaakseni katoin et ainakin Motonetista noita tuntu nyt saavan, hintakin voi olla ihan ok jos Suomesta haluaa.
    Ducati Streetfighter 1098 '10
    ex Ducati Monster S2R 1000 '07
  7. #127
    Itsellä ollut noi TCX:t 3 kautta/50tkm. Huolto ollut letkulla huuhtelu mopon pesun yhteydessä, aika rujon näköiset alkaa olla mutta olen potkiskellut niillä huvin vuoksi kaikkea eteen tulevaa. Ei mitään moitittavaa sinänsä, mutta kai sitä rataisampiakin kenkiä on. Voi olla että samantapaiset ostan seuraavaksikin.
    FZ1-S -09 -> S1000RR 2010 + S1000XR
  8. #128
    Lainaa Mikuni kirjoitti Katso viesti
    Mulla on just noi TCX S-Racet gore texilla ja tyytyväinen olen ollut, ei ole minkäänmoista ongelmaa ollut. Kerran ne kävi huollossa kun yhden muovilirpakkeen ommel alkoi irtoamaan mutta takuu pelas kyllä. On tullu ajettua radalla ja pidempää reissua, kunnon vertailukohtaa mulla ei tosin ole kun noi on mun ekat "oikeat" ajokengät aikasempien mallia-tiesmitkä jälkeen.

    Muistaakseni katoin et ainakin Motonetista noita tuntu nyt saavan, hintakin voi olla ihan ok jos Suomesta haluaa.
    Näyttää toisaan et motonetis noita olis ja viä ihan järki hintaan kantiksille.

    Pitää varmaan käydä ainaki kokeilees että miltä nuo tuntuu jalas ja miettiä sitte taas lisää.
    XX
  9. #129
    Mulla on noiden edeltäjät eli käytännössä samat roskat Oxtarin nimellä.

    Olen ollut tyytyväinen.

    Oikeastaan ainut heikko kohta on se että varpaiden laahauspala, myös se peltinen, kestää aika huonosti.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  10. #130
    Nyt olis myynnis uusi ja käyttämätön Leatt STX niskatuki. Ostakee pois http://www.moottoripyora.org/keskust...ROAD-niskatukih
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  11. #131
    Onko kellään kokemusta, että mistä ja miltä merkiltä löytyisi nahkapuku. Mittaa on 197cm ja punnitus heittää viisaria sinne 108kg.

    Missä ihmiset näitä asioita nykyään pyörittelee, kun on forum postaukset kaikki vanhoja???
  12. #132
    Lainaa markuskuisma kirjoitti Katso viesti
    Onko kellään kokemusta, että mistä ja miltä merkiltä löytyisi nahkapuku. Mittaa on 197cm ja punnitus heittää viisaria sinne 108kg.

    Missä ihmiset näitä asioita nykyään pyörittelee, kun on forum postaukset kaikki vanhoja???
    Kyllähän noita asioita pyöritellään orgissakin edelleen.

    Lisäksi esim tuolla:
    http://www.mprata.fi/index.php?action=forum
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  13. #133
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa markuskuisma kirjoitti Katso viesti
    Onko kellään kokemusta, että mistä ja miltä merkiltä löytyisi nahkapuku. Mittaa on 197cm ja punnitus heittää viisaria sinne 108kg.

    Missä ihmiset näitä asioita nykyään pyörittelee, kun on forum postaukset kaikki vanhoja???
    Vanhat parrat GuessWho ja Juutana varmasti osais antaa vinkkiä. Molemmat on sun kokoluokan kavereita. En tiiä kuinka aktiivisesti vielä seuraavat foorumia, mutta yksäri varmaan tavottaa.
    Superbike #7
  14. #134
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Vanhat parrat GuessWho ja Juutana varmasti osais antaa vinkkiä. Molemmat on sun kokoluokan kavereita. En tiiä kuinka aktiivisesti vielä seuraavat foorumia, mutta yksäri varmaan tavottaa.
    Kiitos vinkeistä. Yksityisviestit lähetetty.
  15. #135
    Minkälaisia kokemuksia porukalla on niskatuesta, montaakaan niitä ei ratapäivillä näy, mut mitkä ovat edut / haitat.
  16. #136
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa markuskuisma kirjoitti Katso viesti
    Onko kellään kokemusta, että mistä ja miltä merkiltä löytyisi nahkapuku. Mittaa on 197cm ja punnitus heittää viisaria sinne 108kg.
    Porukka on tilaillut Gimotolta mittatilauspukuja, en ole kuullut kenenkään haukkuneen. Kuvittelisin tuon olevan yksi helpoimmista tavoista saada kunnollinen puku kerrasta säätämättä asiaa liikaa. Toinen ehkä-tapa on buukata viikonloppureissu Milanon-messuille marraskuussa. Luulisin että mittojen ottaminen Gimoton pukuun onnistuisi myös siellä.
    1000
  17. #137
    Eurobikerilta mittatilauspuku.
    Jäsenalennus auttaa mukavasti.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  18. #138
    Lainaa jjuselius kirjoitti Katso viesti
    Minkälaisia kokemuksia porukalla on niskatuesta, montaakaan niitä ei ratapäivillä näy, mut mitkä ovat edut / haitat.
    Itte shoppailin FC-moton tarjouksesta sen Scott Street Neck Bracen, joka on ilmeisesti täsmälleen sama kuin Leatt STX, mutta eri brändäyksellä vaan. En ole vielä testannut miten suojaa niskaa silloin kun sitä oikeasti tarvii, mutta kyllä sen kanssa toimeen tulee. Radalla ei juuri haittaa muuten kuin, että enemmän puettavaa ja riisuttavaa settien välissä. Joudunpa ite käyttämään myös niitä remmejä, ettei ärsyttävästi nouse liian ylös välillä. Varkikolla tietty vaikee peruutella kun ei näe taakse. Ennen settiä hankala kattella, että muistiko laittaa kengät ja taskut kiinni :P Ilmanvirrassa vähän vinkuu ja pörisee. Varmaan kierrosaika pitenee ku on niin kova ilmanvastus Olihan jokunen täällä testannut ihan kaatumistakin vissiin ja ilmeisesti oli toiminut, eli tuki oli mennyt särki eikä niska.

    Oon nyt liikenteessäkin tunnollisesti totutellu käyttämään sitä, mutta kyllä se vaan hankaloittaa esim. olan yli kattomista, vaikka olen säätänyt tuen mahdollismman matalalle. En oo ihan varma lisääkö vai vähentääkö turvallisuutta...

    Niin ja otin ite onneks sen XXL version, joka tosiaan rinta- ja selkäpanssarin kanssa ei oo lainkaan liian iso. Muista tosiaan, että jos nahkapuvussa on kyttyrä, niin pitää olla semmoisen kanssa yhteensopiva takaosa (Esim Leatt STX).


    Lainaa markuskuisma kirjoitti Katso viesti
    Onko kellään kokemusta, että mistä ja miltä merkiltä löytyisi nahkapuku. Mittaa on 197cm ja punnitus heittää viisaria sinne 108kg.
    Oon ite 195cm ja luokkaa 87kg. Kävin liikkeissä kokeilemassa nahkapukuja, mutta melkein kaikki (melkein) riittävän pitkät oli telttamalleja. Lopulta FC moton sivuilta löysin jotain long versioita tietyistä (2-osasista) ajopuvuista. Tilasin sitten Alpinestarsin (Motegi 2PC) 56 longin joka oli kyllä riittävän pitkä mutta pussitti. Palautin ja nappasin tilalle 54 longin joka sitten on melko passeli. Hihat vaan vähän ärsyttävän lykäset, mutta muuten melko sopiva. Etenkin kun laitteli rinta- ja selkäpanssarit ja suojapöksyt alle. Joku päivä vielä repäsen ja hankin teetetyn puvun
    ZX-6R
    Triumph Speed Four
  19. #139
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jjuselius kirjoitti Katso viesti
    Minkälaisia kokemuksia porukalla on niskatuesta, montaakaan niitä ei ratapäivillä näy, mut mitkä ovat edut / haitat.
    Itsellä ei vielä ole kokemusta, mutta "tallikaveri" käyttää. Hänen mukaansa ei haittaa lainkaan ajamista ja välillä jopa unohtaa, että se on päällä. Edut ovat varmasti kaatumatilanteessa, että niska ei pääse taipumaan ei-toivottuun asentoon ja sitä kautta tule vaurioita. Youtubessa on varmasti monta esittelyvideota, jossa se selitetään tarkasti.

    Mulla tuo on hankintalistalla, kunhan vaan talous antaa myöden ja pääsen taas rataa kiertämään.

    Ja kyllä noita radalla käytetään. Itsekin tunnen useamman henkilön, jotka noilla ajaa. Ja siihen vielä nippu kisakuskeja päälle
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  20. #140
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa markuskuisma kirjoitti Katso viesti
    Onko kellään kokemusta, että mistä ja miltä merkiltä löytyisi nahkapuku. Mittaa on 197cm ja punnitus heittää viisaria sinne 108kg.

    Missä ihmiset näitä asioita nykyään pyörittelee, kun on forum postaukset kaikki vanhoja???
    https://www.psihubik.cz/en/en/made-to-measure/

    Tuolta saa varmasti sopivan, jos vaan jaksaa kaikki mitat ottaa tarkasti. Eikä todennäköisesti ole huono vaihtoehto, koska monet kilpakuskit noita PSI:n nahkoja käyttävät (MotoGP, WSBK, katurata...)

    Värimaailma/vaihtoehdot ei välttämättä kaikkia puhuta, mutta itse olisin heti valmis hankkimaan.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  21. #141

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Itsellä ei vielä ole kokemusta, mutta "tallikaveri" käyttää. Hänen mukaansa ei haittaa lainkaan ajamista ja välillä jopa unohtaa, että se on päällä. Edut ovat varmasti kaatumatilanteessa, että niska ei pääse taipumaan ei-toivottuun asentoon ja sitä kautta tule vaurioita. Youtubessa on varmasti monta esittelyvideota, jossa se selitetään tarkasti.

    Mulla tuo on hankintalistalla, kunhan vaan talous antaa myöden ja pääsen taas rataa kiertämään.

    Ja kyllä noita radalla käytetään. Itsekin tunnen useamman henkilön, jotka noilla ajaa. Ja siihen vielä nippu kisakuskeja päälle

    Mulla on Leatt stx road L/XL käytössä radalla (sekä asfaltti että crossi). Kainalohihnoja en käytä suojan kanssa. Alkuun meni hetki totutellessa tuo päällä ajamiseen, mutta ei haittaa liikkuvuutta enää edes kurapyörällä. Varmaan aika lailla yksilöllistä, miten tuohon tottuu.

    Omalla kohdalla huomatut edut, luonnollisesti kaatuillessa:

    -Niskat ei ole niin jumissa, kun mennään katon kautta ympäri.
    -Pikku lipoissa kypärä säästyy helpommin, kun pää ei retkahda maata vasten.
    -Suojaa solisluita, kun kypärän reuna ei pääse lyömään niitä poikki.

    Nykyään, jos tuon unohtaa pukea, tuntuu lähinnä samalta, kuin ajaisi ilman hanskoja tai korvatulppia. Kierroksen jälkeen takaisin varikolle pukemaan. Tuosta suojasta olisi ollut joku 200g kevyempi racing malli saatavissa 1€/g painonpudotus hintaan. Vanteet saa halvemmalla, joten oatetaan ne ensin

    Joillekin tuo taas ei sovi tai istu ja kokevat sen turvallisuutta rajoittavana pään erilaisen liikkuvuuden takia. Siksipä en väkisin suosittele, kuin korkeintaan kokeilemaan ja tekemään omat johtopäätöset.

    Ja meinasi unohtua, että ihan gp-kuskin mitoissa en ole, mutta varmaan johonkin ruotsin sarjaan passeli ruho, eli 77/180
    ---
  22. #142
    Lainaa jjuselius kirjoitti Katso viesti
    Minkälaisia kokemuksia porukalla on niskatuesta, montaakaan niitä ei ratapäivillä näy, mut mitkä ovat edut / haitat.
    Ainoa haitta on hinta.
    Edut ovat ihan kiistattomat.

    Ajossa tuki ei haittaa yhtään.
    Kaatumistilanteessa se estää niskan ääriliikkeet.
    Itseni lisäksi tiedän muitakin ratailijoita jotka tuo niskasuoja on säästänyt enemmiltä vammoilta.
    Suosittelen ehdottomasti.

    Jos olet jo miettinyt sen hankintaa niin pakkohan se on hankkia.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  23. #143
    Ei toi Leattin STX Road enää ole hirveän hintanenkaan.

    Omani hankin täältä: https://www.sportsbikeshop.co.uk/mot...nt_prod/219354

    Eilen ajoin ekaa kertaa radalla niskatuen kanssa ja voin suositella lämpimästi. Ei haittaa ajossa yhtään ja tuntuu hyvältä lisävarusteelta kun pari kertaa tänä kesänä pyöriny niskojen kautta radalla ilman niskatukea.
    KTM EXC-F 250 Six Days -15
  24. #144
    Lainaa markuskuisma kirjoitti Katso viesti
    Onko kellään kokemusta, että mistä ja miltä merkiltä löytyisi nahkapuku. Mittaa on 197cm ja punnitus heittää viisaria sinne 108kg.

    Missä ihmiset näitä asioita nykyään pyörittelee, kun on forum postaukset kaikki vanhoja???


    Moro! Aikalailla justiin sun pituinen kaveri osti jokiniemimotorsilta dainesen 2 osaset.
    painoakin noin samanverran, puntilla käyny.
    itseasiassa sillä on 2kpl samoja nahkoja. Toiset käyttämättömät, jos kiinnostaa.
    Zx-6r 636 -02 kawagreen * *--->

    Z750S -05 ---->

    Yamaha R6 -04/05
  25. #145
    Selkäsuojan ajattelin ostaa nahkapuvun kaveriksi ratapäiville, vauhtiahan ei omilla ajoilla hirveästi vielä ole mutta eihän ne haitaksikkaan ole jos sattuu koheltamaan.

    Suosituksia? Lähtiskö nyt syksyn alennuksista edullisesti jotain käyttökelpoista?
    Yamaha R1 -08 ratapeli
    KTM EXC-F 250 -20
    ex. GSX-R K3 1000 Hopeanuoli
  26. #146
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Kuten muissakin ajovarusteissa, kannattaa painottaa käyttömukavuutta riittävästi että varusteita tulee myös käytettyä. Umpinainen ja paksu suoja voi olla teoriassa turvallisin, mutta on käytössä epämukava. Dainese Wave on ollut alumiinihunajakennorakenteisena ja ohuehkona hyvä, liekö nykyversioissa velcrot jo pitkäikäisempiä kuin takavuosina.
    1000
  27. #147
    Alkanut tuo ratailu siinämäärin kiinnostaa, että taitaa lähteä tekstiilit vaihtoon ja nahat tilalle. Täällä on ollut hyvää keskustelua 1-osainen vs 2-osainen aiheesta, mutta siitä vielä vähän lisää. Mietin kuinka käytännöllinen tuollainen yksiosainen on (huoltsikka stopit esimerkiksi), tuleeko teillä käytettyä yksiosaista perus tieliikenne / matka-ajossa? Aluksi olin vahvasti 1-osaisen kannalla, mutta toisaalta olisihan se aika paljon helpompaa kauppareissulle kiskaista ainoastaan takki niskaan.. Tosiaan siis ratailun lisäksi ihan jokapäiväiseen kruisailuun tulossa.

    Ensi viikolla todennäköisesti stormiin ihmettelemään ja kokeilemaan. Yksi vaihtoehtohan olisi napata käytettynä yksiosainen ihan vaan ratakäyttöön, jos vaan sattuisi kokoa löytymään..

    E: Onko kokemuksia tälläisestä selkäsuojasta? https://www.storm-motor.fi/ajovarust...kasuoja-musta/
    Viimeksi muokannut: vile; 20.08.2017 klo 02:22.
  28. #148
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa vile kirjoitti Katso viesti
    Alkanut tuo ratailu siinämäärin kiinnostaa, että taitaa lähteä tekstiilit vaihtoon ja nahat tilalle. Täällä on ollut hyvää keskustelua 1-osainen vs 2-osainen aiheesta, mutta siitä vielä vähän lisää. Mietin kuinka käytännöllinen tuollainen yksiosainen on (huoltsikka stopit esimerkiksi), tuleeko teillä käytettyä yksiosaista perus tieliikenne / matka-ajossa? Aluksi olin vahvasti 1-osaisen kannalla, mutta toisaalta olisihan se aika paljon helpompaa kauppareissulle kiskaista ainoastaan takki niskaan.. Tosiaan siis ratailun lisäksi ihan jokapäiväiseen kruisailuun tulossa.

    Ensi viikolla todennäköisesti stormiin ihmettelemään ja kokeilemaan. Yksi vaihtoehtohan olisi napata käytettynä yksiosainen ihan vaan ratakäyttöön, jos vaan sattuisi kokoa löytymään..

    E: Onko kokemuksia tälläisestä selkäsuojasta? https://www.storm-motor.fi/ajovarust...kasuoja-musta/
    Minulla on 2 osaine kadulle ja 1 osainen radalle. Onhan tuo 2 osainen paljon mukavampi katu ajoon. Tietty jos on kokopäivän pyörän selässä niin sitten voi 1 osainen olla mukavampi.
    Ei kokemusta juuri tuosta suojasta mutta muista katsoa se rintasuoja myös. Jos itse ostaisin nyt suojia niin se olisi suojaliivi jossa rintapanssari mukana.
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  29. #149
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Maku- ja pukuasioita.. itse en kaksiosaista koskaan irroittanut ja nyt yksiosaisdlla naama naurulla aina kun riittää vaan yhden pitkän vetoketjun kiinni veto ja se on siinä. Vanhassa piti kirrata sepalus, vetää housun (vyötyyppinen) kiristystarra, sovittaa takin vetoketju kohdalleen ja kiskoa kiinni ja sen jälkeen vielä takin tarra navan alta... nyt vaan yksi pitkä vetoketju ja menoksi/kuseksi. Paskalla käydessä yläosa saa lojua siinä pytyn ja jalkojen välisessä kusilätäkössä. Moottoripyöräilyn iloja
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  30.  
  31. #150
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Maku- ja pukuasioita.. itse en kaksiosaista koskaan irroittanut ja nyt yksiosaisdlla naama naurulla aina kun riittää vaan yhden pitkän vetoketjun kiinni veto ja se on siinä. Vanhassa piti kirrata sepalus, vetää housun (vyötyyppinen) kiristystarra, sovittaa takin vetoketju kohdalleen ja kiskoa kiinni ja sen jälkeen vielä takin tarra navan alta... nyt vaan yksi pitkä vetoketju ja menoksi/kuseksi. Paskalla käydessä yläosa saa lojua siinä pytyn ja jalkojen välisessä kusilätäkössä. Moottoripyöräilyn iloja
    Onnistuuko 1-osasella p^^kalla käynti? Olen joskus asiaa miettiny, ja sovittanu suolen tyhjennyksen radalla ennakkoon ettei edes joutuis kokeilemaan.
    Viva la figa & Panigale V4R
Sivu: 5 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen