Sivu: 36 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 26343536373846 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1051:stä 1080:een 2516:sta
  1. #1051
    Jep, molemmat kartat oli vaihdettu (EPT ja FI)... Karttoina oli käytetty: KM765 EU12 B0232FI ja KM765 EU12 B0232EP
    Nämä ei siis ainakaan omassa toiminu (EVO1 kitin kanssa).

    Laitettiin tilalle KM765 EU12 B0231EP ja KM765 EU12 B0231FI map 2012 model year with Slipon or Silencer set Akrapovic.
    Näillä tuntuu toimivan, mutta tiedä sitten saako kaiken hyödyn irti?!
    ...Siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
    Hayabusa -09T 361.23 km/h Halli 2014
    KTM 1290 Superduke


  2. #1052
    Kuuluuko porukalla koneesta sivuääniä? Itsellä kone naksuttaa (venttiilit?) tyhjäkäynnillä ja hiljaisessa ajossa etenkin. Kierrosten ollessa hieman yli 3000 kuulee ajaessakin selvän tiheän naksutuksen. En muista onko ääni ollut ihan alusta saakka koska pyörä on ollut minulla vasta muutaman viikon. 10000 km:n huollossa on kai venttiilit tsekattu ja nyt on kilometrejä 13500. Vähän stressaa tuo ettei jotain ole hajoamassa.
  3. #1053
    Kyllä tuo oma ainakin kilisee ja kolisee ja on se toistaseks kasassa kestäny.

    Lainaa invito kirjoitti Katso viesti
    Kuuluuko porukalla koneesta sivuääniä? Itsellä kone naksuttaa (venttiilit?) tyhjäkäynnillä ja hiljaisessa ajossa etenkin. Kierrosten ollessa hieman yli 3000 kuulee ajaessakin selvän tiheän naksutuksen. En muista onko ääni ollut ihan alusta saakka koska pyörä on ollut minulla vasta muutaman viikon. 10000 km:n huollossa on kai venttiilit tsekattu ja nyt on kilometrejä 13500. Vähän stressaa tuo ettei jotain ole hajoamassa.
    690 SMC
  4. #1054
    Liikkuvat oli sitä mieltä että liian iso kulma kilvessä kun poistanut sen vakion hirvityksen siitä perästä... No maanantaina hakia uus rek.ote... Onneksi eivät sakkoa kuiten antaneet
    Ktm 690Enduro/smc -12vm
  5. #1055
    Morjesta!

    Oma kottaraiseni kaipailisi sliparia, jos ylimääräistä/tarpeetonta löytyy niin olisin halukas ostamaan!
  6. #1056
    Onkohan kenelläkään muulla ottanu takarengas vakio pönttöön kiinni? Itsellä sen verran hieraissut että vähän jätti mustaa jälkeä... Mietin vaan että miten se voi olla mahdollista kun on vakio takarengaskin paikallaan...
    Ktm 690Enduro/smc -12vm
  7. #1057
    Lainaa Kafuusti kirjoitti Katso viesti
    Onkohan kenelläkään muulla ottanu takarengas vakio pönttöön kiinni? Itsellä sen verran hieraissut että vähän jätti mustaa jälkeä... Mietin vaan että miten se voi olla mahdollista kun on vakio takarengaskin paikallaan...
    Kuulostaa kyllä oudolta. Ootko sattunu hyppyyttämään pyörää reilummin tai tehny jotain muuta vastaavaa jousituksen pohjaamisen aiheuttavaa?
    YZF 750R -> SM 610 -> SMC 690 -> 250 TE -> CB 350 & GSX1300R
  8. #1058
    Lainaa mökkimopo kirjoitti Katso viesti
    Mulla tuli -09 SMChen nokan vaihdon ja samalla kantta vähän viilailtiin, akran kokoputkiston, power parts foami ilmansuodatin ja tuneboyn softan+pikku säätö penkissä jälkeen 71hp.
    Kaverilla jolle tehtiin samat muutokset paitsi pelkkä slipari (en muista minkä merkkinen) ja kotarin oma ruisku softa. Tuli samassa penkissä "vain" 65hp
    Kuka sulle teki tuon tuneboy modauksen?
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  9. #1059
    Lainaa mattipoeka kirjoitti Katso viesti
    Kuka sulle teki tuon tuneboy modauksen?
    ihan itse omin pikku kätösin askartelin...
  10. #1060
    Lainaa mökkimopo kirjoitti Katso viesti
    ihan itse omin pikku kätösin askartelin...
    Siis penkityksen aikana ite ruuvailit softalla asetukset kohdalleen vai joku "valmis" kartta netistä?
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  11. #1061
    Lainaa mattipoeka kirjoitti Katso viesti
    Siis penkityksen aikana ite ruuvailit softalla asetukset kohdalleen vai joku "valmis" kartta netistä?
    Sekä että. Valmis kartta tuneboyn sivulta jota sitten penkityksen aikana vähän muokattiin mut oli aika hyvin valmiina kohdallaan ja aika karkealla kädellä muokattiin. Hyvin on toiminut eikä mitään ongelmaa ole ollut.
  12. #1062
    Lainaa mökkimopo kirjoitti Katso viesti
    Sekä että. Valmis kartta tuneboyn sivulta jota sitten penkityksen aikana vähän muokattiin mut oli aika hyvin valmiina kohdallaan ja aika karkealla kädellä muokattiin. Hyvin on toiminut eikä mitään ongelmaa ole ollut.
    Kauanko tuommoisen homman tekemiseen menee aikaa? viimeksi SuperDukea hinkattiin pari päivää
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  13. #1063
    Ovatko muut vm. 10 tai 11 SMC omistajat huomanneet, että ohjaustangon kiinnikkeitä koskee takaisinkutsu? Tästä ei ole mitään tietoa KTM:n suomisivuilla, mutta esim. brittiläiseltä kotkafoorumilta asiasta löytyy juttua. Kiinnikkeiden materiaalissa on jotain vikaa ja voivat haljeta. Itse olin asian tiimoilta yhteydessä Orimattilassa sijaitsevaan KTM huoltoon, niin sanoivat että tuu käymään niin vaihdetaan. Melko ihmeellistä että tätä ei tietäisi ellei englantilaista foorumia olis lukenut.

    Edit: Ja laadultaan hyvät kiinnikkeet on merkattu pisteellä. Jos löytyy pisteet kiinnikkeistä niin ei tarvi huolestua.
    YZF 750R -> SM 610 -> SMC 690 -> 250 TE -> CB 350 & GSX1300R
  14. #1064
    Lainaa mattipoeka kirjoitti Katso viesti
    Kauanko tuommoisen homman tekemiseen menee aikaa? viimeksi SuperDukea hinkattiin pari päivää
    Ei siinä kauaa nokka tuhissu. Koko hommassa varmaan 30min. Tuneboylla löyty ihan suoraan kartta mikä oli 690 ja akran putkelle tehty
  15. #1065
    Lainaa Memphis kirjoitti Katso viesti
    Ovatko muut vm. 10 tai 11 SMC omistajat huomanneet, että ohjaustangon kiinnikkeitä koskee takaisinkutsu? Tästä ei ole mitään tietoa KTM:n suomisivuilla, mutta esim. brittiläiseltä kotkafoorumilta asiasta löytyy juttua. Kiinnikkeiden materiaalissa on jotain vikaa ja voivat haljeta. Itse olin asian tiimoilta yhteydessä Orimattilassa sijaitsevaan KTM huoltoon, niin sanoivat että tuu käymään niin vaihdetaan. Melko ihmeellistä että tätä ei tietäisi ellei englantilaista foorumia olis lukenut.

    Edit: Ja laadultaan hyvät kiinnikkeet on merkattu pisteellä. Jos löytyy pisteet kiinnikkeistä niin ei tarvi huolestua.
    Omaan ex. '10 690 SMC:hen nämä ainakin oli vaihdettu huollossa. Huomasi muistaakseni siitä, että vaihdetuissa paloissa oli piste siinä palassa merkkinä, että on vaihdettu. Omasta ehti edellisellä omistajalla toinen murtua..
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  16. #1066
    Möin XT:n tuossa pois ja ostin MatKa:n SMC:n tilalle. -1/+3 välit, avoin putsarikotelo, Wings, alavaihteiden rajoittimet poistettu, kuski 73kg. Makia peli. Ei mulla muuta
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  17. #1067
    Lainaa mjtee kirjoitti Katso viesti
    Möin XT:n tuossa pois ja ostin MatKa:n SMC:n tilalle. -1/+3 välit, avoin putsarikotelo, Wings, alavaihteiden rajoittimet poistettu, kuski 73kg. Makia peli. Ei mulla muuta
    Taitaa olla vähä erilaiset menohalut, kuin XT:llä?
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  18. #1068
    Lainaa Kafuusti kirjoitti Katso viesti
    Liikkuvat oli sitä mieltä että liian iso kulma kilvessä kun poistanut sen vakion hirvityksen siitä perästä... No maanantaina hakia uus rek.ote... Onneksi eivät sakkoa kuiten antaneet
    Oli perus poliisit mitkä minut tuon takia pysäyttivät, voisivat keskittyä oikeiden rikollisten jahtaamiseen
  19. #1069
    Lainaa -kepa- kirjoitti Katso viesti
    Taitaa olla vähä erilaiset menohalut, kuin XT:llä?
    No tuo XT oli 175-180kg ajokunnossa ja 53hp. Jos SMC sen 150kg ja +10hp tms, niin tokihan se rivakammin vie ja paremin kiskoo. Tuonne 80km/h saakka oikein kiukkuisen oloinen pyörä mikä on juuri se mitä tällaiselta kaipaankin. Ehkä voi sanoa, että XT:llä tuo rajanopeus oli noin 60km/h. Suurin ero fiiliksessa tulee varmasti kuitenkin painojakaumasta eli SMC:n keula on kevyt ja pykää pystyyn reilusti suuremmassa vauhdissa mitä XT:ssä. XT oli merkittävästi helpompi kiihdyttää nopeasti paikaltaan raskaan keulan vuoksi. Samasta syystä toki tylsä. Konepuolella kotari kiertää pari tonnia ylemmäs, mutta alaväännön kustannuksella. XT väänsi heti 1500rpm tasosta lähtien ja SMC vaatii sen kolmisen tonnia, että se tuntuu vetävän tasaisesti. Kierroskoneeksi voisi joku kuvailla. Onhan siellä sitten kierroksilla sitä voimaa eli ei haittaa

    Alusta on mahtava. Siinä missä XT:n keula kolahti (jotain väljää maskissa/etuvalossa teki mitä teki) joka alastulossa, niin koko SMC tulee vajaasta metristä alas täysin pehmeästi kolisematta. Vaimennus pelaa hienosti ja vaikka sitä jäykäksi voikin kuvailla, niin melko moneen se sopii. XT:ssä tuntui, että patikossa keula on jäykkä ja muuten kadulla löysä. SMC:ssä en tiedä miten sitä voisi parantaa. Keulan keveys on mukava möyriessä, kun tämmöinen kevyempikin kaveri saa sen uponneen eturenkaan kiskottua irti.

    Wingsin slipari on mahtava killerin kanssa. Humisee jyhkeästi tasakaasulla vauhdissa kuin vauhdissa, mutta kipeääkin ääntä lähtee kun avaa. Ulkomitat selvästi pienemmät kuin akrassa, niin ei sula edes takakate.

    Ei kaduta hankinta yhtään. Piheys/varattomuus iski ja taisin katkaista merkkihuoltojatkumon tästä pyörästä. 15tkm huolto itse. Jospa tuo silti vielä joskus jälleenmyyntiin kelpaisi

    Takarengas alkaa olla loppu. Kova ristiriita, että laittaako asfalttikumia alle vai jotain semimunttia. Pirellin MT60RS ei ainakaan tule alle, kun takarenkaassa ei kallistusvara riitä mihinkään asfaltilla.

    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  20. #1070
    Jos jollakin olis hinkua vaihtaa ktm kawasakiin nii ilmotelkaa
    http://www.nettimoto.com/kawasaki/z/1330778
  21. #1071
    Laitoin eteen -1 pienemmän kiekon, oon nyt miettiny että pitäsköse takakiekkokin vaihtaa sitten +2isompaan, ko nyt tuntuu jo huutavan aika korkeilla kierroksilla kun ajaa 100-110km/h. Onko sillä suurikin vaikutus? Esim. saako 4vaihteella kytkimellä lipsautettua keulan ylös, kun nyt ainakin 3.vaihteella kevenee todella kevyesti
    Tilasin muuten sc-projectin vaimentimen, kauankohan porukoilla on menny että on tullu kotia asti?
    Ktm 690Enduro/smc -12vm
  22. #1072
    Lainaa Kafuusti kirjoitti Katso viesti
    Laitoin eteen -1 pienemmän kiekon, oon nyt miettiny että pitäsköse takakiekkokin vaihtaa sitten +2isompaan, ko nyt tuntuu jo huutavan aika korkeilla kierroksilla kun ajaa 100-110km/h. Onko sillä suurikin vaikutus? Esim. saako 4vaihteella kytkimellä lipsautettua keulan ylös, kun nyt ainakin 3.vaihteella kevenee todella kevyesti
    Tilasin muuten sc-projectin vaimentimen, kauankohan porukoilla on menny että on tullu kotia asti?
    mulla meni vajaa 3 viikkoa , tilasin vahingossa 2011 mallin sliparin , oma mopo -12 . akran kartalla ei toiminut yhtään . nyt tulossa memjet power unit .
  23. #1073
    Lainaa mtr74 kirjoitti Katso viesti
    mulla meni vajaa 3 viikkoa , tilasin vahingossa 2011 mallin sliparin , oma mopo -12 . akran kartalla ei toiminut yhtään . nyt tulossa memjet power unit .
    Oliko sulla varmasti -12 kartat? Kun täällä ollu puhetta että -11 karttoja laitettu -12vm, niin ole pelannu yhtään, tuli vaan mieleen. Ettei tarvis itekki ostaa sitä
    Ktm 690Enduro/smc -12vm
  24. #1074
    Kyllä mulla laitettiin -12 mallin kartat, eikä toiminu niilläkään...
    Jotain hämärää siis tuossa uusimmassa EVO1 kartassa?

    Nyt näyttää tulleen kartta EVO2 paketille, en tiedä pitäiskö koittaa sitä? http://www.tomhamburg.net/KTM_Tune_list.html

    edit: tai kun tarkemmin katsoo niin ovat vaihtaneet ton xxx232 kartan EVO2 paketille, aikaisemmin se oli EVO1 paketille ja xxx231 kartta näyttää olevan nyt EVO1 paketille, pelkälle sliparille ei ole omaa karttaansa?
    Viimeksi muokannut: Nesmit; 29.06.2012 klo 10:15.
    ...Siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
    Hayabusa -09T 361.23 km/h Halli 2014
    KTM 1290 Superduke


  25. #1075
    Lainaa mtr74 kirjoitti Katso viesti
    mulla meni vajaa 3 viikkoa , tilasin vahingossa 2011 mallin sliparin , oma mopo -12 . akran kartalla ei toiminut yhtään . nyt tulossa memjet power unit .
    Laitahan tänne palautetta tosta memjetistä ku saat sen pyörään kiinni. Meinaaks käyttää sitä penkissä? Olis mielenkiintoista nähä minkälaista vääntökäyrää tulee.
  26. #1076
    elikkäs kyllähän siinä piti olla se -12 kartta , niin ainakin huollossa vannotettiin , tyhjäkäynti ja alavääntö hävisi kokonaan n.5000 kiekan jälkeen toimi . no mutta , tänään posti poika toi tuon memjetin ja mopo alako toimii tolla sc:n sliparilla , pers tuntumalla alavääntö parani , tai jotenkin tuntuu vaan herkemmältä koko mopo , penkkiin olis tarkotus viedä , että sais arvot kohilleen
  27. #1077
    Toimiikohan tuo memjetti mopon oman o2 tunnistimen kanssa? Silloinhan sitä ei välttämättä tarvis säätää jos siihen purkkiin vaan saa tavoite seos arvoja syötetty. Ei oo mitää hajua tosta laitteesta miten se toimii. Onks siinä munkälaisia säätömahiksia? Olin kahen vaiheella ostaa toi mut päädyin kuitenki pc femmaan ja siihen autotune. Sillä mä sain sen 57hp@7000rpm ja 62Nm@5300rpm. Soundaa vähäseltä mutta tuntuu paljolta Ootko muuten vaihtanu siihen hengittävämpää ilmanputsaria?
  28. #1078
    http://memjet.hu/index.php?option=co...d=65&Itemid=63 tuolla selitetty miten toimii , pyörään ei oo vaihdettu muuta ku slipari
  29. #1079
    Onko kellään tulossa SMC R -12 mallia myyntiin 1-2kk sisällä?
  30.  
  31. #1080
    Lainaa Luke690 kirjoitti Katso viesti
    Laitahan tänne palautetta tosta memjetistä ku saat sen pyörään kiinni. Meinaaks käyttää sitä penkissä? Olis mielenkiintoista nähä minkälaista vääntökäyrää tulee.
    no niin tänään käytiin penkissä , 65hp ja 74Nm power memjet ja sc project ilman db killeriä . n.3300 kierroksella 65Nm
Sivu: 36 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 26343536373846 ... ViimeinenViimeinen