Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Moros!
    Eilen alkoi koneesta kuulua uusi sivuääni, kierrosten 3500-4500 välillä terävä rallattava ääni. Samalla ilmeistyi mystillinen öljy pako moottorista laturin seudulta, tosin ei suurta mutta yön aikana oli kämmenen kokoinen lätäkkö pyörän alla.. eli tippasee..
    Mitenkähän tuo nokkaketju kestää entä kiristimet koneella ajettu 46tkm
    .:Your fish smells like PUSSY:.
  2. #2
    Lainaa komu kirjoitti Katso viesti
    Moros!
    Eilen alkoi koneesta kuulua uusi sivuääni, kierrosten 3500-4500 välillä terävä rallattava ääni. Samalla ilmeistyi mystillinen öljy pako moottorista laturin seudulta, tosin ei suurta mutta yön aikana oli kämmenen kokoinen lätäkkö pyörän alla.. eli tippasee..
    Mitenkähän tuo nokkaketju kestää entä kiristimet koneella ajettu 46tkm
    Moro,mulla on ajettu 84 t hyvin on kestänyt kone,ei mitään ongelmia, nyt pitäis joku huolto tehä,venat varmaan
    säätää ym,mikähän olisi hyvä huoltoliike täällä Hgissä,tosta kolinasta en osaa sanoa,ai niin startti meni 70 tonnissa
    vaihdoin hiilet,nyt toimii
  3. #3
    Lainaa hannutt900 kirjoitti Katso viesti
    Moro,mulla on ajettu 84 t hyvin on kestänyt kone,ei mitään ongelmia, nyt pitäis joku huolto tehä,venat varmaan
    säätää ym,mikähän olisi hyvä huoltoliike täällä Hgissä,tosta kolinasta en osaa sanoa,ai niin startti meni 70 tonnissa
    vaihdoin hiilet,nyt toimii
    MJL-Huolto lienee pk-seudun paras Trumppahuolto edelleen. Sujuu muutkin merkit.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT50 -18
  4.  
  5. #4
    Lainaa harald73 kirjoitti Katso viesti
    MJL-Huolto lienee pk-seudun paras Trumppahuolto edelleen. Sujuu muutkin merkit.
    Ajattelin tehdä itse perushuollot Trumppaan kuten venttiilien säädöt,osaako joku neuvoa mistä saisin hyvät ohjeet tai saan ostettua manuaalin,pyörä on Legend 900 TT.