Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Morjesta. Sattui tossa hetki sitten kun olin ajelemassa ja ajattelin pistäytyä tankilla matkan lopuksi. Tankkasin ja kun olin lähdössä ei pyörä käynnistynytkään. Startti vaan pyöri, mutta koneessa ei tapahtunut mitään. Siinä hetken päätäni raavittua pyörä sitten lopulta starttasi ja kävi aivan normaalisti ja ajoin kotiin. Parkkipaikalla sitten sammuttelin ja käynnistelin kaikki toimi loistavasti, kunnes kokeilin avata tankin luukun. Sen jälkeen pyörä teki jälleen saman homman. Kysyisinkin onko täällä kenelläkään vastaavanlaisia kokemuksia? Voisiko bensatankin luukussa olla jokin tunnisti joka nyt sitten syystä tai toisesta takkuilee?
  2. #2
    Lainaa JonSon kirjoitti Katso viesti
    Morjesta. Sattui tossa hetki sitten kun olin ajelemassa ja ajattelin pistäytyä tankilla matkan lopuksi. Tankkasin ja kun olin lähdössä ei pyörä käynnistynytkään. Startti vaan pyöri, mutta koneessa ei tapahtunut mitään. Siinä hetken päätäni raavittua pyörä sitten lopulta starttasi ja kävi aivan normaalisti ja ajoin kotiin. Parkkipaikalla sitten sammuttelin ja käynnistelin kaikki toimi loistavasti, kunnes kokeilin avata tankin luukun. Sen jälkeen pyörä teki jälleen saman homman. Kysyisinkin onko täällä kenelläkään vastaavanlaisia kokemuksia? Voisiko bensatankin luukussa olla jokin tunnisti joka nyt sitten syystä tai toisesta takkuilee?
    Tuskin bensakorkissa mitään anturia on. Mihin sitä tarvittaisiin ? Luultavasti ihan joku muu aiheuttaa ongelman,
    joku lämpenee hetkeksi liikaa ( bensa höyrystyy ja tulee lukko johonkin kanavaan) tai sitten ihan muu juttu, sivutuen/kytkinkahvan/tms katkaisija kiukuttelee ja hipaiset sitä pikkaisen ja ei ihan kunnolla toimi. Tosin silloin pitäisi startin olla pyörimättä.
  3. #3
    Aukeaako tankki avaimella? Ettei olisi virtalukossa kosketushäikkää ja avaimen poiskäytön jälkeen joko saa sytkä virtaa tai sitten ei?
  4. #4
    Olet varmaan käyny tulpan hatut läpi ja kokeillut, että ne on kunnolla kiinni? Kun laitat sivujalalle, niin ehkä jotain liikahtaa siellä niin, ettei sytytys toimi tai/ja lämpö voisi ehkä myöskin vaikuttaa ilmiön syntymiseen. Jotain liikahtaa/pomppaa pois paikaltaan, ehkä.
  5.  
  6. #5
    Lainaa skuikka kirjoitti Katso viesti
    Aukeaako tankki avaimella? Ettei olisi virtalukossa kosketushäikkää ja avaimen poiskäytön jälkeen joko saa sytkä virtaa tai sitten ei?
    Vahva veikkaus skuikan hypoteesille oireiden perusteella.
    Old Suzuki never dies, it just looks that way.