Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 90:een 90:sta
  1. #61
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    On noista ajoista mainittu infopaketissa, osio 25
    http://www.moottoripyora.org/keskust...en-infopaketti
    Ahaa kiitoksia

    Eihän sitä kaikkea hoksaa ja osaa etsiä, eikä kaikkea muista vaikka olis lukenutkin, tuota infoakin olen joku viikko sitten lueskellut...
    Täh?
    Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio
  2. #62
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa cSnake kirjoitti Katso viesti
    Ahaa kiitoksia

    Eihän sitä kaikkea hoksaa ja osaa etsiä, eikä kaikkea muista vaikka olis lukenutkin, tuota infoakin olen joku viikko sitten lueskellut...
    Nuo on aika suuntaan antavia. Mutta hitaimmat ajeli ~1.30 aikoja, nopeimmat alle 1.20.

    Reilusti vaa keskiryhmään ens kerralla.
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  3. #63
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    Nuo on aika suuntaan antavia. Mutta hitaimmat ajeli ~1.30 aikoja, nopeimmat alle 1.20.

    Reilusti vaa keskiryhmään ens kerralla.
    Reipasta oli vauhti viikonloppuna. Keskiryhmässä mentiin jopa alle 1.18. Minä ajelin nopeassa melko tasaista 1.18.x ja kerran ali, niin nopeassa ei ollut juurikaan minua hitaampia. Suurin osa meni reilusti kovempaa ohi.
    Tallissa: GSF 1250 S -08, Tunturi Sport -73, Solifer Suzuki S -84 & Pappatunturi -74
  4. #64
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Su viimeisessä setissä, kun rata oli vapaa, niin racechrono näytti 1.22,6. Tässä vaiheessa kuskin voimat ei enää ollu parhaimmillaan. Renkaatkin vanhat kuluneet. Näköjään nopee ryhmä tulossa vastaan!!! Täytty varmaan vähän himmata jatkossa jonkun aikaa ja sada taas vaarmuutta ajoon.
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  5. #65
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kolmone kirjoitti Katso viesti
    Reipasta oli vauhti viikonloppuna. Keskiryhmässä mentiin jopa alle 1.18. Minä ajelin nopeassa melko tasaista 1.18.x ja kerran ali, niin nopeassa ei ollut juurikaan minua hitaampia. Suurin osa meni reilusti kovempaa ohi.
    Kieltämättä oli melko nopee nopee ryhmä tällä kertaa. 1:20 ajavia jouduttiin siirtämään keskariin vaarallisen isojen nopeuserojen takia. Toisaalta keskarista sitten saatiin nopeimpia nostettua vaihtokaupassa nopeeseen.
    Superbike #7
  6. #66
    Hieno viikonloppu oli! Kiitos järkkäreille, ajotaito 3 kouluttajille ja koulutettaville, sekä kanssaratailijoille.

    Ajotaito 3 oli todella hyödyllinen, suosittelen vahvasti. Tuli itselle juuri sopivaan kohtaan. Ajolinjat, ajoasento ja ajamisen rentous paranivat huimasti kurssin ansiosta.

    Tämä oli toinen viikonloppuni Kemoralla ja kierrosajasta putosi pois yli 13 sekuntia. Lisäksi nyt on aika selkeä ymmärrys siitä, miten aikaa saa vielä lisää pois.
  7. #67
    Keskiryhmää molemmilta päiviltä:


    Jospa ensi Kemorassa uskaltaisi jo kokeilla nopeata ryhmää.

    Kiitokset Brocolille rinkulasta, sai vielä muutaman setin ajettua kun oma takanen suli alta
  8. #68
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Tuurihaukka kirjoitti Katso viesti
    Keskiryhmää molemmilta päiviltä:


    Jospa ensi Kemorassa uskaltaisi jo kokeilla nopeata ryhmää.

    Kiitokset Brocolille rinkulasta, sai vielä muutaman setin ajettua kun oma takanen suli alta
    Sun olis muuten helppo parantaa kierrosaikaa 2-3 sekuntia pelkästään ottamalla sisäkanttarit kiinni. Vähän liian kiiru ajaa kovaa ja linja jää säännönmukasesti leveeksi apeksi kohdalla.
    Superbike #7
  9. #69
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Sun olis muuten helppo parantaa kierrosaikaa 2-3 sekuntia pelkästään ottamalla sisäkanttarit kiinni. Vähän liian kiiru ajaa kovaa ja linja jää säännönmukasesti leveeksi apeksi kohdalla.
    Kiitokset vihjeestä, pitääpä kiinnittää tuohon huomiota tulevilla päivillä
  10. #70
    Toka kerta Kemorassa ja eka ratailu tänävuonna. Keskosryhmässä tuli la-su tuupattua. Lauantain oli ajanotto päällä, ja 17.1 meni vahingossa. Sunnuntaina ei uskaltanut enään kellottaa.
    Blaablaa
  11. #71
    Kiitoksia, mukavata oli. Hienoa sakkia koko porukka. Sekä kiitokset vinkeistä ku tämä tonnarilla ajo tuntuu vieläkin olevan hiukan hakusessa. Erityisesti Nitroukselle niistä avauksista, enää ei keulinu juuri ollenkaan ku uskalti vääntää rullaa vähän reippaammin auki ja Mikille vaihteiden käytöstä eri kohdin rataa.

    Kaitpa se tästä, vielä ku kyydissä pysyis sillai ettei tarttis käsivoimia niin paljoa jarruissa, mutta siihen on tulossa helpotusta.
    s1000rr 2011
  12. #72
    MotOrg ry:n hallituksen varajäsen, toinen koulutusvastaava, kolmas sivustovastaava, kouluttaja massajaska:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2013
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Kivaa oli ja sää suosi.

    Tässä omat ajot keskiryhmästä sunnuntailta: https://www.youtube.com/watch?v=Zaf6...ZD4UutyrFqkC7a

    Edessä Pirellin SC1 (2,2 bar), takana Dunlopin med/soft vuodelta 2012 jossa ohuelti kumia vielä päällä (muistaakseni 1,5 bar). Päivän parilla vikalla setillä ei kulutusmerkkejäkään enää löytynyt. Renkaat kuluivat tosi nätisti ja pitoakin tuntui olevan muutamasta luistosta huolimatta.

    Nelossetiltä ei ole videomateriaalia kun kameran kortti tuli täyteen ja vitossetti jäi ajamatta kun unohtui takalämppäri laittaa päälle...
    Näköjään aina nenällään...
    KTM 890 Duke R vm2021 (2023 -> ) & Suzuki GSX-R 1000 K8, kilvetön (2016 -> )
    ex. Aprilia RST1000 Futura vm2003, naarmuinen (2018 - 2022, R.I.P.)
    ex. Yamaha MT-01 vm2005, sininen (2013 - 2016, R.I.P.)
  13. #73
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa massajaska kirjoitti Katso viesti
    Kivaa oli ja sää suosi.

    Tässä omat ajot keskiryhmästä sunnuntailta: https://www.youtube.com/watch?v=Zaf6...ZD4UutyrFqkC7a

    Edessä Pirellin SC1 (2,2 bar), takana Dunlopin med/soft vuodelta 2012 jossa ohuelti kumia vielä päällä (muistaakseni 1,5 bar). ..
    Sulla on edessä n. 0,3bar liian vähän painetta. Mopo on aika raskassoutunen ajaa, eikä oikein käänny noin matalalla paineella. Takana sitten ehkä kympän-kaks liikaa ilmaa.
    Superbike #7
  14. #74
    MotOrg ry:n hallituksen varajäsen, toinen koulutusvastaava, kolmas sivustovastaava, kouluttaja massajaska:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2013
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Ihailtavaa huolenpitoa kun kymmenen minuutin sisällä tulee kahta eri kanavaa pitkin huolestuneita yhteydenottoja mun rengaspaineista. Koitetaan ensi kerralla laittaa eteen vähän enemmän ilmaa niin saadaan romu kääntymään.

    Hyllyssä olis kyllä myös yks dunlopin 6817 etunen vuodelta 2009 jonka voisi ajaa pois pölyttymästä...
    Näköjään aina nenällään...
    KTM 890 Duke R vm2021 (2023 -> ) & Suzuki GSX-R 1000 K8, kilvetön (2016 -> )
    ex. Aprilia RST1000 Futura vm2003, naarmuinen (2018 - 2022, R.I.P.)
    ex. Yamaha MT-01 vm2005, sininen (2013 - 2016, R.I.P.)
  15. #75
    Kuvia Kemorasta 30.6-1.7. Pääosin lauantailta, jonkin verran sunnuntailta.
    Rakas naisystäväni, aloitteleva ratavalokuvaaja oli ensimmäistä kertaa ratapäivillä kameran kanssa heilumassa sillä aikaa kun itse olin ensimmäistä kertaa ajelemassa kyseisessä tapahtumassa

    Kuvia löytyy kaikista ryhmistä, tosiaan suurin osa lauantailta, kahvilan mutkan ja karusellin kuvat sunnuntailta...
    Jaa kuulin juuri että sunnuntain kuvat ovat vasta tulossa
    Kuvathan on kaukaa otettu sitten ja Sari on käyttänyt aikaa rajatakseen niitä lähemmäksi, ja jotain muutakin säätöä tehnyt...
    Itse en noista vehkeistä tiedä mitään joten en tiedä millanen kamera oli kyseessä, suht tuore järkkäri kuitenkin
    Sen verran ymmärrän sentään

    Toivottavasti sieltä jokainen itsensä tunnistaa, ihan hyviä tilannekuvia siellä oli, pari korkealentoista(jalkaista) kuvaakin viimesestä vasurista Ne tosin on kaukaa otettuja mutta jätettiin kun ovat sen verran vauhdikkaan näkösiä

    Linkki alla:
    https://www.flickr.com/photos/165690053@N02/
    Viimeksi muokannut: cSnake; 11.07.2018 klo 22:16.
    Täh?
    Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio
  16. #76
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa cSnake kirjoitti Katso viesti
    Kuvia Kemorasta 30.6-1.7. Pääosin lauantailta, jonkin verran sunnuntailta.
    Rakas naisystäväni, aloitteleva ratavalokuvaaja oli ensimmäistä kertaa ratapäivillä kameran kanssa heilumassa sillä aikaa kun itse olin ensimmäistä kertaa ajelemassa kyseisessä tapahtumassa

    Kuvia löytyy kaikista ryhmistä, tosiaan suurin osa lauantailta, kahvilan mutkan ja karusellin kuvat sunnuntailta...
    Jaa kuulin juuri että sunnuntain kuvat ovat vasta tulossa
    Kuvathan on kaukaa otettu sitten ja Sari on käyttänyt aikaa rajatakseen niitä lähemmäksi, ja jotain muutakin säätöä tehnyt...
    Itse en noista vehkeistä tiedä mitään joten en tiedä millanen kamera oli kyseessä, suht tuore järkkäri kuitenkin
    Sen verran ymmärrän sentään

    Toivottavasti sieltä jokainen itsensä tunnistaa, ihan hyviä tilannekuvia siellä oli, pari korkealentoista(jalkaista) kuvaakin viimesestä vasurista Ne tosin on kaukaa otettuja mutta jätettiin kun ovat sen verran vauhdikkaan näkösiä

    Linkki alla:
    https://www.flickr.com/photos/165690053@N02//show/
    Ööö... mulla tuli jonkin taikamatto-orkesterin keikkakuvat näkyviin.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  17. #77
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Ööö... mulla tuli jonkin taikamatto-orkesterin keikkakuvat näkyviin.
    Mulle ei näy mitään.
    Superbike #7
  18. #78
    Kun ottaa "show"-tekstin pois linkin lopusta niin päätyy profiiliin, jossa lukee ettei käyttäjä ole laittanut mitään kuvia julkiseksi.
    Munamankeli kaurapuuromoottorilla
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

    Kuvapeli 2019 seurantaexcel

    Rastin laittaminen kuvajahtikarttaan ohje by Pitkiss
  19. #79
    Jaa a, koitetaampa kattoa mikä mättää, itte en näistä ymmärrä mitään
    Täh?
    Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio
  20. #80
    Täh?
    Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio
  21. #81
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa cSnake kirjoitti Katso viesti
    Jaa a, koitetaampa kattoa mikä mättää, itte en näistä ymmärrä mitään
    Ne kuvat on ladattu, ja laitettu ei-julkisiksi, jolloin ne näkyy vain niille joille s-postilla laitetaan kansion linkki...

    Miten noi voi muuttaa julkisiksi, niin en vielä löytänyt, mutta jos ei muuten niin kuva kerrallaan
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  22. #82
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa cSnake kirjoitti Katso viesti
    ei toimi
    Superbike #7
  23. #83
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    ei toimi
    Nyt mulla ainakin näkyy

    But who is that fat guy riding my bike…
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  24. #84
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Nyt mulla ainakin näkyy
    Joo, alko näkymään
    Superbike #7
  25. #85
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Nyt mulla ainakin näkyy

    But who is that fat guy riding my bike…
    Näkyykö kaikki 299 kuvaa?

    Tuohon kysymykseesi en kyllä nyt osaa vastata...

    Kiitos vinkistä, eihän ne ollu julkisia
    Täh?
    Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio
  26. #86
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa cSnake kirjoitti Katso viesti
    Näkyykö kaikki 299 kuvaa?
    Ei näy noin montaa (luulen). Kaksi sivua kuvia aukes mulle.

    Ps. Flickr:n mukaan on ladattu 152 kuvaa...
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  27. #87
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Ei näy noin montaa (luulen). Kaksi sivua kuvia aukes mulle.
    Kolme sivua pitäs näkyä, jospa kohta... Selvitellään taas...
    Täh?
    Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio
  28. #88
    No nyt!? Mulla näkyy kaikki niin ei osaa sanoa kuinka muilla mutta nyt ne on kaikki julkisia...

    https://www.flickr.com/photos/165690053@N02/
    Täh?
    Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio
  29. #89
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa cSnake kirjoitti Katso viesti
    No nyt!? Mulla näkyy kaikki niin ei osaa sanoa kuinka muilla mutta nyt ne on kaikki julkisia...

    https://www.flickr.com/photos/165690053@N02/
    299 kuvaa

    Noi kannattaa muuten laittaa yhdeksi kansioksi, jonka laittaa julkiseksi. Ja sitten voi jatkossa helposti jakaa kuvia kavereille, joita ei halua kaikkien näkevän, valitsemalla kuvien latausvaiheessa "Privat" ja ei näy julkisessa haussa. Ja sitten jakaa koko kansion s-postin kautta linkillä. Toimii ilman moitteita.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  30.  
  31. #90
    Tämmöistä löytyi muistikortin syövereistä. Sunnuntai-iltapäivän toiseksi viimeinen setti, jollekin hitaan ryhmän kuskille (mart-t ?) omaa ajoa ihasteltavaksi

    https://youtu.be/ymau6iS2anA
    -
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123