Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 74:sta
  1. #31
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    ne rakennetaan yleensä halvemmilla osilla kuin lähtökohtana oleva kyykky. Tästä halvempien osien käytöstä hyviä esimerkkejä on kaikki ja japsit ja esim. tuo Bemari.
    No jos näin on niin sitten mua on kustu linssiin! (Eikä ole eka kerta!)
    Puhutaan nyt sitten mun mielipiteestä jos ei kerran faktat ole täällä hallussa, mutta mun mielestä (lähes) ilman kompromisseja julkaistuja Nakupyöriä on jotakuinkin 4: B-King, Tuono (uudempi ja vanhempi), S1000R ja SDR (uudempi ja vanhempi)... Eikä noi ole tossa pelkästään sen takia että niissä olisi selkeesti enemmän tehoja kuin muissa nakuissa vaan muutenkin. Ja noi on monien lehtikirjoitustenkin mielestä sellaisia pyöriä joilla voitetaan... tai jos ei voiteta niin ainakin kiusataan noita >1000ccm superpyöriä monissa tilanteissa!
    Ja kyllä olen samaa mieltä että Wald0:n Honda miellyttää silmää varsinkin kun tietää millaisissa "olosuhteissa" pyörä on rakennettu! Ihan kaikkea ei ole ihan niin helpolla saatavilla tuollapäin maailmaa!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  2. #32
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    No jos näin on niin sitten mua on kustu linssiin! (Eikä ole eka kerta!)
    Puhutaan nyt sitten mun mielipiteestä jos ei kerran faktat ole täällä hallussa, mutta mun mielestä (lähes) ilman kompromisseja julkaistuja Nakupyöriä on jotakuinkin 4: B-King, Tuono (uudempi ja vanhempi), S1000R ja SDR (uudempi ja vanhempi)... Eikä noi ole tossa pelkästään sen takia että niissä olisi selkeesti enemmän tehoja kuin muissa nakuissa vaan muutenkin. Ja noi on monien lehtikirjoitustenkin mielestä sellaisia pyöriä joilla voitetaan... tai jos ei voiteta niin ainakin kiusataan noita >1000ccm superpyöriä monissa tilanteissa!
    Ja kyllä olen samaa mieltä että Wald0:n Honda miellyttää silmää varsinkin kun tietää millaisissa "olosuhteissa" pyörä on rakennettu! Ihan kaikkea ei ole ihan niin helpolla saatavilla tuollapäin maailmaa!
    B-king on vähän eri kategorian pyörä. Menee mun mielestä enempi samaan kuin nuo muut möhkönakut. Tosin tehoiltaan omissa svääreissään.

    Tuono ja SDR on aika kivoilla kilkkeillä kasattu, samoin Trumpan ärrä Triplet. Bemari kylläkin japseja parempi, mutta nekin lähti tinkimään ainakin alustasta ja moottorin sisuskaluista hinnan takia. Myös pienempiä muovikilkkeitä on ilmeisesti valmistettu vähän liiankin halvalla. Tosin kaikissa uusissa malleissa merkistä riippumatta on nuo omat lapsuksensa.

    Edit. Ja sanoo lehtien testit mitä tahansa, ei noilla nakuilla kyllä kyykkyjä ihan helpolla kiusata jos on vaan samantasoiset kuskit on puikoissa. Kovaa niilläkin menee ja kadulla ne on noin karkeesti 10 kertaa parempi vaihtoehto kuin puhdas kyykky, mutta puhtaassa suorituskyvyssä tulee kuokkaan siitä huolimatta.

    Edit. II Ja jos jollekin ei jo selvinny niin pitkän talven ratoks näitä pikku provoja pitää heitellä, että pysyy keskustelu yllä.
    Superbike #7
  3. #33
    Eihän noissa kyykyistä enemmän tai vähemmän suoraan "kesytetyissä".... sanotaanko mielummin
    fightereissa kuin nakuissa.... ole muuta vikaa tai ongelmaa kuin Nitron mainitsemat asiat.

    Plussana taas sellaisenaan katukäyttöön paremmin soveltuva tehoalueen "tuunaus",
    eli tapista valutettu hieman pulleutta keskialueelle.

    Nakupyörä tyyppinä käsittää mielestäni ihan ns. perinteiset kattamattomat
    peruspyörät ja osittain touring- genreenkin laskettavat laitteet.

    Kinkyä en kyllä itse suin surminkaan sijoittaisi fighteriksi.....
    keskimatkan pommikoneeksi kylläkin .
    Härskistä ja persoonallisesta ilmeestään huolimatta se
    on itse asiassa suorituskykyinen "peruspyörä" ihan parhaasta päästä.
    Tästä syystä tuohon itsekin päädyin.... mutta eihän tuo pilalle menisi
    vaikka siitä reilun 30kg johonkin haihtuisi.

    Mietitäänpä hieman mistä aihioista ja millä eväillä ja perusteilla "FIGHTERIT" on perinteisesti
    ja pääasiassa rakennettu ???

    AAAAAAIVAN! .

    Alunperin issookowwoo- mänöön rakennetun kyykyn päälle nuo rakentuu ja niiden
    "laadukkaiden" (tietysti suhteellinen käsite) komponenttien varaan.

    Moni asia on oltava lähtökohtaisesti tukevampi ja toimivampi vauhdin kasvaessa.......
    yli "nakupyörillä" liikuttaviin nopeuksiin.

    Kadulle turhan ylävireisen koneen pitkine ykkösineen saa suht hyvin "tuunattua"
    käyttökelpoisemmaksi välityksiä sovittelemalla, koska nakulla/fighterilla liikutaan
    enemmänkin satunnaisesti 200:n pinnassa, puhumattakaan kolmensadan.

    Vällärit siis korjaavat koneen keskialuetta merkittävästi ja käyttöön jää
    kuitenkin kyykyn raaka ylärekisteri.... selkeästi luokkaa laadukkaampi alusta.....

    Näin se vaan tahtoo mennä.

    Kotarilla ja osittain myös Ducatilla on, niin valitettavalta kuin se toisista tuntuukin,
    on tosiaan ollut tarjolla melkein ainoat "laadukkaat" fighterit suoraan kaupasta.
    Tuo Bemun 1000R on kokonaisuutena oikein hyvä yritys oikeaan suuntaan ja toivotaan
    että siitä saadaan kehiin hinta-laatu-käyttösuhteeltaan hienosti "soiva peli" alkuhäslingeistä
    huolimatta.

    Tosin..... pienellä vaivalla saa Bemun 1000RR:stä mennen-tullen R:n kylvettävän
    ja kyykyttävän "fighterin"

    Joku Z1000 taas on lähinnä lyhyen matkan pommikone .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  4. #34
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Kovaa niilläkin menee ja kadulla ne on noin karkeesti 10 kertaa parempi vaihtoehto kuin puhdas kyykky
    No tulihan se sieltä! Kiitos tämä riittää... Useimmat motoristit nimittäin ajavat moottoripyörillään nimenomaan kadulla! Niin minä kuin tämä wald0kin!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  5. #35
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    No tulihan se sieltä! Kiitos tämä riittää... Useimmat motoristit nimittäin ajavat moottoripyörillään nimenomaan kadulla! Niin minä kuin tämä wald0kin!
    Siitä asti kun mulla toi k7 gixeri oli, olen sanonut, että paskin vaihtoehto katumopoksi on tonninen kyykky. Toiseksi huonoin on kyykky kusiaisen koneella ja kolmanneksi huonoin on hd. Kadulla kun ei oikein missään pääse hyödyntämään kyykyn ominaisuuksia niin, että kortti säilyisi taskussa. Hooreessa taas ne ominaisudet muuttuu lähinnä omituisuuksiksi heti kun poistutaan kaivarin nopeusrajoitusta nopeammille teille.
    Superbike #7
  6. #36
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  7. #37
    Jos kortin säilyttämisellä jeesustelu on se millä pitää pyörä valita, niin kannataa unohtaa kaikki ja panostaa vaan mieleiseen ulkonäköön siinä vespassa.

    Jos taas haluaa olla yhteiskunnan vihollinen numero 1, niin rakentamalla fighterin kilosesta saa käyttöönsä hauskemman ja räväkämmän mopon kuin yksikään tehdasnaku. Siihen ei vaikuta se että joku vakio kilogixxeri tuntuu paskalta kun köröttelee 60km/h jossain helsingin ruuhkassa kytkintä luistattaen... Eli Nitrous puhuu aivan asiaa.

    Komppaan myös siinä että Euromerkeillä on enemmän oikean suuntaista ajatusta hommassa, siinä missä japsi tehdasfighterit ovat ponnettomia halpisvirityksiä niin ajettavuudeltaan kuin varsinkin moottoreiltaan.
    Supermoto
  8. #38
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti

    Edit. Ja sanoo lehtien testit mitä tahansa, ei noilla nakuilla kyllä kyykkyjä ihan helpolla kiusata jos on vaan samantasoiset kuskit on puikoissa. Kovaa niilläkin menee ja kadulla ne on noin karkeesti 10 kertaa parempi vaihtoehto kuin puhdas kyykky, mutta puhtaassa suorituskyvyssä tulee kuokkaan siitä huolimatta.
    Motorrad 8/2014. Kuskina Christian Kellner, rata Alcarrás ja testissä bemarin, Aprilian ja Ktm:n kyykky ja vastaava naku samoilla renkailla (Supercorsa SC2).. Olihan siellä suurin ero kierrosajassa 3,01 s HP4:n ja S1000R:n välillä, A:lla 3.37 ja KTM:llä 2,62 s. Eihän tuolla kiusata, mutta per***een lähellä ne on.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  9. #39
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti

    Jos taas haluaa olla yhteiskunnan vihollinen numero 1, niin rakentamalla fighterin kilosesta saa käyttöönsä hauskemman ja räväkämmän mopon kuin yksikään tehdasnaku. Siihen ei vaikuta se että joku vakio kilogixxeri tuntuu paskalta kun köröttelee 60km/h jossain helsingin ruuhkassa kytkintä luistattaen... Eli Nitrous puhuu aivan asiaa.
    Onhan hyvänen aika kadulla mp:llä ajaminen muutakin (JA PALJON MUUTAKIN) kuin köröttelyä 60km/h Hgin ruuhkassa. Viime kesänä 4200km Alpeilla esim ajelin itse.... Ja jotenkin musta tuntuu ettei Passo Gavia olis ollu ihan niin kiva jollain kilokyykyllä tai sellaisesta rakennetulla nakulla. Kaiken kaikkiaan muutenkin vältän kaupunkeja lähes viimeiseen asti. Mutkatiet alkaa tosta talon nurkalta ja helposti se 3-400km päivän aikana mittariin tulee kilometrejä jos siltä tuntuu! (Ja enimmillään lähes 700km viime kesänä eräänä päivänä)
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  10. #40
    ruuhkassa ajaminen on ihan hanurista kaikilla pyörillä.

    Itse en ole ikinä tajunnut niitä jotka menee kaupunkiin ajelemaan, itse en aja edes kaupungin läpi kuin pakon edessä.

    Siksi en aja työmatkaakaan mp:llä. Koska se ei ole kivaa.

    Ajattelen sen vähän niin, että voihan joku pitää vaikka purjehduksesta, mutta ei se yritä sillä purjeveneellä työmatkoja purjehtia. Ei se yritä sillä purjehtia talvella jäissä. Ihan samasta syystä ajan pyörällä aurinkoisella säällä ja kesällä. Koska se on harrastus, eikä työ.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  11. #41
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    tiedän/tunnen sellaisenkin motoristin, joka onnistui ajamaan kauden aikana 20tkm kehä III sisäpuolella!
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  12. #42
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Motorrad 8/2014. Kuskina Christian Kellner, rata Alcarrás ja testissä bemarin, Aprilian ja Ktm:n kyykky ja vastaava naku samoilla renkailla (Supercorsa SC2).. Olihan siellä suurin ero kierrosajassa 3,01 s HP4:n ja S1000R:n välillä, A:lla 3.37 ja KTM:llä 2,62 s. Eihän tuolla kiusata, mutta per***een lähellä ne on.
    Tuo kolmisen sekuntia ratakierroksella on ihan tolkuttoman iso ero. Käytännössä tuo ero tarkoittaa sitä, että ohi voi mennä missä vaan, koska ero nopeudessa joka paikassa on siihen riittävä. Kun mietit tuon eron niin, että jos lähdette tuolla nopeuserolla kaverin kanssa vetämään esim. 20km pätkän, ehtii kaveri pätkän lopuksi ottaa kypärän päästä ja sytyttää röökin ennen kuin sinä ilmestyt paikalle.
    Superbike #7
  13. #43
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Tuo kolmisen sekuntia ratakierroksella on ihan tolkuttoman iso ero. Käytännössä tuo ero tarkoittaa sitä, että ohi voi mennä missä vaan, koska ero nopeudessa joka paikassa on siihen riittävä. Kun mietit tuon eron niin, että jos lähdette tuolla nopeuserolla kaverin kanssa vetämään esim. 20km pätkän, ehtii kaveri pätkän lopuksi ottaa kypärän päästä ja sytyttää röökin ennen kuin sinä ilmestyt paikalle.
    No onhan se teillä nopeilla pitkä aika. Meillä hitaammilla se on "ihan puskurissa". Itse kun luin ton jutun, niin olin ihan varma, että erot ois paljon isommat pelkästään tehoeron vuoksi ton HP:n ja S1000R:n välillä.

    Ja polttakoon vaikka tupangin, itse kun ei sauhuttele
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  14. #44
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Kun mietit tuon eron niin, että jos lähdette tuolla nopeuserolla kaverin kanssa vetämään esim. 20km pätkän, ehtii kaveri pätkän lopuksi ottaa kypärän päästä ja sytyttää röökin ennen kuin sinä ilmestyt paikalle.
    normisettii pk-ajoilla sillon vanhoina hyvinä aikoina. Joskus ehti jopa tumpata ekan
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  15. #45
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Tuo kolmisen sekuntia ratakierroksella on ihan tolkuttoman iso ero. Käytännössä tuo ero tarkoittaa sitä, että ohi voi mennä missä vaan, koska ero nopeudessa joka paikassa on siihen riittävä. Kun mietit tuon eron niin, että jos lähdette tuolla nopeuserolla kaverin kanssa vetämään esim. 20km pätkän, ehtii kaveri pätkän lopuksi ottaa kypärän päästä ja sytyttää röökin ennen kuin sinä ilmestyt paikalle.
    Höpsis, primeralla ollaan lossilla kyykkyäkin nopeammin ja evolla vielä sitäkin.

    Kansallisen tason motogp nakubemari alle, niin pitää mennä 2 sekunnin sisään kierrosennätyksestä. Kerkeää siinä vetämään yhden hallitun kaadonkin mahan alta jos radalle juoksee hirvi.
    Supermoto
  16. #46
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti
    ruuhkassa ajaminen on ihan hanurista kaikilla pyörillä.

    Itse en ole ikinä tajunnut niitä jotka menee kaupunkiin ajelemaan, itse en aja edes kaupungin läpi kuin pakon edessä.

    Siksi en aja työmatkaakaan mp:llä. Koska se ei ole kivaa.

    Ajattelen sen vähän niin, että voihan joku pitää vaikka purjehduksesta, mutta ei se yritä sillä purjeveneellä työmatkoja purjehtia. Ei se yritä sillä purjehtia talvella jäissä. Ihan samasta syystä ajan pyörällä aurinkoisella säällä ja kesällä. Koska se on harrastus, eikä työ.
    Töihin ajaminen pyörällä on hanurista. Silti ajoin koko kesän pyörällä töihin, miksi?
    Koska pyörällä töistä pois lähteminen ei ole hanurista!
    Saatto kotimatkat "hiukan" välillä venähtää. Kaikista parasta on että meillä loppuu työt joka päivä
    ihan mihin-sattuu aikaan, joten emännällekkään ei tarvi selitellä, " olin töissä"
    Amerikkaa
  17. #47
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Höpsis, primeralla ollaan lossilla kyykkyäkin nopeammin ja evolla vielä sitäkin.

    Kansallisen tason motogp nakubemari alle, niin pitää mennä 2 sekunnin sisään kierrosennätyksestä. Kerkeää siinä vetämään yhden hallitun kaadonkin mahan alta jos radalle juoksee hirvi.
    Pitäs kyllä joku Helanto tai Legendi tai vastaava saada taas tänne palstalle kirjottamaan. Menis talvi rattosasti.
    Superbike #7
  18. #48
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    . Ja jotenkin musta tuntuu ettei Passo Gavia olis ollu ihan niin kiva jollain kilokyykyllä tai sellaisesta rakennetulla nakulla.)
    On kilokyykyllä tosi kiva, miksi oletat ettei olis?
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  19. #49
    Mitenkäs......

    Alkoikos nämä jorinat alunperin "muutetusta kyykystä" ?
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  20. #50
    Lainaa finn kirjoitti Katso viesti
    tiedän/tunnen sellaisenkin motoristin, joka onnistui ajamaan kauden aikana 20tkm kehä III sisäpuolella!
    Väärin harrastettu!
    Yamaha Tracer 900 -18
    Exät:Suzuki GSF1250S -09, Suzuki GSF 1250SA -10, Suzuki GSF 1200S -05, Suzuki GSX750 -00
  21. #51
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    No tulihan se sieltä! Kiitos tämä riittää... Useimmat motoristit nimittäin ajavat moottoripyörillään nimenomaan kadulla! Niin minä kuin tämä wald0kin!

    Kyllä mä radalle menisin myös... MUTTA KUN EI TÄÄLLÄ S**TA*** VIETNAMISSA OLE YHTÄÄN RATOJA ELLEI SAIGONIN LAUKKARATAA LASKETA !!

    No..HCM highway on kyllä mukava "rata" ;)
    Kayo K6 450 -2018
    MV Agusta Brutale 910S - 2008
    Aprilia Shiver 750 -2008 SOLD
    Kawasaki GPZ900 -1993
    Honda CBR1000r -2008 SOLD
    CFmoto 650NK -2012 SOLD
  22. #52
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    On kilokyykyllä tosi kiva, miksi oletat ettei olis?
    Oli meinaan aika kuoppainen! Huonokuntoinen! Pomppuinen! jne jne Semmoista tietä kun täällä Suomessa ajelee TouRinkia niin kilokyykkymiehet alkaa valittamaan tien huonosta kunnosta!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  23. #53
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Oli meinaan aika kuoppainen! Huonokuntoinen! Pomppuinen! jne jne Semmoista tietä kun täällä Suomessa ajelee TouRinkia niin kilokyykkymiehet alkaa valittamaan tien huonosta kunnosta!
    Valittaako myös kusiaiskyykkymiehet? Ihan vaan sillä kyselen, että onko oleellista eroo ihmistyypissä, joka ostaa tyttömopon vs. tonnarin.
    Superbike #7
  24. #54
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Valittaako myös kusiaiskyykkymiehet? Ihan vaan sillä kyselen, että onko oleellista eroo ihmistyypissä, joka ostaa tyttömopon vs. tonnarin.
    No sanotaan nyt sitten että sporttipyörällä/ kyykkypyörällä ajavat...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  25. #55
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Oli meinaan aika kuoppainen! Huonokuntoinen! Pomppuinen! jne jne Semmoista tietä kun täällä Suomessa ajelee TouRinkia niin kilokyykkymiehet alkaa valittamaan tien huonosta kunnosta!
    Ajatte liian hiljaa. Vauhti 150+, niin alkaa se kyykky asettua, ja pahimmat citymaasturit ovat kirvonneet pusikkoon.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  26. #56
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    On kyllä pirun nätti faitteri. Jotenkin tuntuu siltä että toi jäähdytin vaatii jotain, mutta mitä .
    Mitä tulee ajo-ominaisuuksiin varmaan pirun kiva jos pysytään sileellä päällysteellä. Kunnolliseen rock suhailuun ei taida toimia. Kyllä noi kyykut on tehty vain ja ainoastaan radalle ja sileelle päällysteelle ja hyvä niin. Voin laittaa vaikka haasteen.

    Ensi viikon sunnuntaina Paimion ABC Tammisilta, 100km lenkki. Nopein leveimmällä hymyllä lenkin suorittanut voittakoon. Minä tee reitin. Kaikki tervetuloa kokeilemaan
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  27. #57
    Touringissa ajellaan nopeusrajoituksia kunnioittaen, ei pääse kyykkyjen ominaisuudet kunnolla esille.

    ps. kiva nähdä kun joku on tehnyt tyylikkään moden
    Life is a trip
    Do it on two wheels!
    --F850GS--
  28. #58
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    On kyllä pirun nätti faitteri. Jotenkin tuntuu siltä että toi jäähdytin vaatii jotain, mutta mitä .
    Mitä tulee ajo-ominaisuuksiin varmaan pirun kiva jos pysytään sileellä päällysteellä. Kunnolliseen rock suhailuun ei taida toimia. Kyllä noi kyykut on tehty vain ja ainoastaan radalle ja sileelle päällysteelle ja hyvä niin. Voin laittaa vaikka haasteen.
    Hyvin pitkälti samaa mieltä sun kanssa, mutta radan jälkeen hauskin paikka missä olen kyykkyä vienyt on semmonen kunnon kuulalaakerisoratie. Renkaina oli muuten samat kumit kuin radallakin, eli supercorsat. Oli kivan irtonaista menoo ja tekemisen meininkiä vaikka vauhti pysy pääosin tikkarin mukaisissa lukemissa. Suht tasanen tosin tarttee tie olla. Kyykkyn jousitus ei ota hirveen hyvin teräviä patteja vastaan. Ja hyppäämiseen ne on aika huonoja. Tai siis hyvin semmosella hyppää, mutta alastulo-ominaisuudet ei oo ihan parhaat mahdolliset.
    Superbike #7
  29. #59
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Valittaako myös kusiaiskyykkymiehet? Ihan vaan sillä kyselen, että onko oleellista eroo ihmistyypissä, joka ostaa tyttömopon vs. tonnarin.
    On on, siis niit eroja
    Ainakin minä ostan tonnarin, et saan sitt tehoilla korjatuks noit ajotaidon puutteita edes vähän...
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  30.  
  31. #60
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Oli meinaan aika kuoppainen! Huonokuntoinen! Pomppuinen! jne jne Semmoista tietä kun täällä Suomessa ajelee TouRinkia niin kilokyykkymiehet alkaa valittamaan tien huonosta kunnosta!
    Eipä se nyt mitenkään erityisen kuoppanen tai pomppunen ollu, paremmas kunnos kun keskiverto 3-numeroinen tie täällä kotimaassa

    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Ajatte liian hiljaa. Vauhti 150+, niin alkaa se kyykky asettua, ja pahimmat citymaasturit ovat kirvonneet pusikkoon.
    Turun Maukka & Henkka näyttäis tietävän mikä on homman ydin
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen