Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 115:sta
  1. #31
    Onko vuokrapyöriä vielä vapaana? Voisin lähteä mukaan, viimeksi tosin joskus junnuna tullu rossipyörällä maastossa ajettua.
    V4 Tuono
  2. #32
    Lainaa raz kirjoitti Katso viesti
    Onko vuokrapyöriä vielä vapaana? Voisin lähteä mukaan, viimeksi tosin joskus junnuna tullu rossipyörällä maastossa ajettua.
    Sori, mutta nyt kävi silleen että kaikki vuokrapyörät ovatkin jo varattu. Omilla/lainavehkeillä voi tulla.
    Laitoin vielä YV:tä selvitykseksi.
    T7
  3. #33
    Laittakaa kaikki ilmottautuneet vielä mulle tähän trediin varmistus lähdöstänne ke 06.09 mennessä. Tuolloin täytyy ilmoittaa lopullinen lähtijämäärä varsinkin vuokrapyörällä tulevista.

    Jos vuokrapyörällä tuleva ei ole vahvistanut tuloansa tuohon päivään niin joudun peruuttamaan kyseisen pyörän varauksen.

    Ja pliis......laittakaa vaan selkeesti mukana tai ei. Mä oon vanha ja pätkii ku 2T kotari.....

    T7
  4. #34
    Mukana (vuokrapyörä).
  5. #35
    Mukana (vuokrapyörä).
    Life is a trip
    Do it on two wheels!
    --F850GS--
  6. #36
    Messis ja vuokrapyörä.
    Suzuki Bandit 1200 N -96 (R.I.P.), Suzuki Bandit 1200 naked -03 (Myyty)
    Kawasaki Kx 125 -85
    http://www.youtube.com/watch?v=1RpsY...eature=related
  7. #37
    Joudun perumaan (vuokrapyörällä olin tulossa)
  8. #38
    Mukana vuokrapyörällä
  9. #39
    Mukana vuokrapyörällä
    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
  10. #40
    Lainaa raz kirjoitti Katso viesti
    Onko vuokrapyöriä vielä vapaana? Voisin lähteä mukaan, viimeksi tosin joskus junnuna tullu rossipyörällä maastossa ajettua.
    Tuosta tuli mieleen että onko kaikki muut spooriguruja? Edellisestä kerrasta on kohta 20 vuotta, saattaa olla havaittavissa lievää alkukankeutta.
    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
  11. #41
    Lainaa compinho kirjoitti Katso viesti
    Tuosta tuli mieleen että onko kaikki muut spooriguruja? Edellisestä kerrasta on kohta 20 vuotta, saattaa olla havaittavissa lievää alkukankeutta.
    Joo ollaan. Oon kerran kokeillut enduropyörää noin 27 vuotta sitten.
  12. #42
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa compinho kirjoitti Katso viesti
    Tuosta tuli mieleen että onko kaikki muut spooriguruja? Edellisestä kerrasta on kohta 20 vuotta, saattaa olla havaittavissa lievää alkukankeutta.
    En ole itse tulossa, mutta Omilla pyörillä tulevista. puolet taitaa olla selkeesti aloittelijoita. Vuokrakalusto jengi taitaa olla puhtaasti ensikertalaisia. Hyvin tuolla pärjää, jos vähänkin kokemusta.
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  13. #43
    Lainaa compinho kirjoitti Katso viesti
    saattaa olla havaittavissa lievää alkukankeutta.
    Ja kun siihen enduroajamiseen ei ole kuin yksi tärkeä ohje!! Rentous! Eli antaa pyörän heilua, mies vaan rentona siinä kyydissä...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  14. #44
    Mä oon ainakin ihan ammattilainen.
    Mökiltä löytyy piikkinen KX, jolla ajoin viimeksi varttitunnin toissa kesänä. Ja kerran oon nähny Kari Tiaisen ajavan meiän mökin ohi.
    Kysykää multa vaan neuvoja, jos jokin askarruttaa. Jos saatte mut kiinni.
    Suzuki Bandit 1200 N -96 (R.I.P.), Suzuki Bandit 1200 naked -03 (Myyty)
    Kawasaki Kx 125 -85
    http://www.youtube.com/watch?v=1RpsY...eature=related
  15. #45
    Hyvä Nikke..asennetta

    Joo siis noproblem. Kaikki on käsittääkseni kuitenki moottoripyörällä ajellu, joten vähintäin MP:n perushallintataidot
    on kaikilla hanskassa. Kaasu,kytkin,vaihteet,jarrut jne motoriikka, jotta saa pyörän liikkeelle ja ei lähe välttämättä ihan heti lapasesta.

    Okei..siihen se yhteneväisyys katu/ratapyöräilyyn sitten jääkin Nopeesti kuitenkin saa jonkunmoisen tuntuman miten homma toimii. Ite kun olin ekaa kertaa Lopella ( ensiis ollut koskaan ajanut enskalla enkä crossilla) niin ajelin ykkösellä koko päivän. Tokalla kerralla uskalsin jo kakkosta. Suosittelen kylläkin aloittamaan heti vähintäin kakkosella; menee tasaisemmin. Enempää en opeta kun en itekään osaa.

    Mutta ei huolta; reiteille lähdetään tasoryhmissä pikkusen eri aikoihin. Oppaat briiffaa kyllä paikanpäällä (vrt.ajajakokous) miten systeemi menee. Koska kaikki 12kpl vuokrapyöriä on varattu oletan, että siellä on ensikertalaisia mukana omaksi ryhmäkseen.

    Nopeemmat ryhmät ovat varikolla luonnollisesti hieman aiemmin session loputtua, mutta ite ainakin venailen että kaikki tulee varikolle. Ihan vaan sen takia, et on ihan stanan hauska kattoo ku jätkät tulee paskasena ja väsyneenä ja ei meinaa päästä pyörän päältä pois Tosin voin hyvin itekin lukeutua tähän sakkiin.

    oolrait..laittelen vielä myöhemmin ajan, jolloin on syytä olla varikolla Su aamuna. Veikkaisin että klo 9.00. Koskee taas enemmän vuokrapyöräilijöitä, koska on hyvä varata runsaasti aikaa lähtövalmisteluihin ( varustevalinnat, pyörä, pukeutuminen, kuselle yms. )
    T7
  16. #46
    Junnuna tuli tosiaan ajettua aika paljon pikkucrossilla metässä ja jäällä. Ai että oli hauskaa vetää kunnon crossipiikeillä järven jäällä, pito oli ihan uskomaton.

    Nyt, toista kymmentä vuotta myöhemmin, kun on useamman vuoden ajellu katupyörällä, niin on alkanu houkuttelemaan taas myös metässä rymyäminen (vaikkakin tuli tänä vuonna katupyörää vaihdettua huikeen hauskaan vehkeeseen), niin tämmönen enskasafarihan vaikuttaa hemmetin hyvältä lääkkeeltä .

    e. ja pystyy vielä Smartumeilla maksamaan
    Viimeksi muokannut: raz; 02.09.2017 klo 02:31.
    V4 Tuono
  17. #47
    Edelleen vuokrapyörällä mukana
  18. #48
    Hieno draivi WanhaP....
    Pienistä puroista suurempi tekemisen meininki.
    Ei mulla muuta... 
    MAD (mean absolute deviation)
  19. #49
    AdventureAuntie heippa:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Dec 2005
    Vihti
    MotOrg ry jäsen
    Isäntä tuossa puheli lähtevänsä kans mukaan. Eli _wexi omalla pyörällä.
    Toivotaan, että saadaan hyvä ilma.
    Maasto ja reitit tosiaan suunnitellaan kuskien mukaan, joten kaikki pääsee ajamalla perille.
    Mieki pärjään Lopen maastoissa hyvin ja ne vaikeet paikat saa jättää ajamatta. ( en lähteny viimeks ojien ylitykseen kaatosateessa. Oli kyl aika osaavia kuskeja tässä ryhmässä.) Joten kivaa ajamisen meininkiä luvassa.

    Tossa bandit-r n kuvaamaa pätkää viime reissulta. Edessä taitaa enimmäkseen olla _wexi
    https://youtu.be/hwE3ASABMPU
    Rapa-akka
    Suzuki V-Strom 800 DE -23
    BMW S1000R -17
    Gas Gas 300 EC -22
    Stark Varg
    #AdventureAuntie
  20. #50
    No hienoo...raz:kin pääs messiin.

    Joo tossa videossa mennään jo ainakin meikäläisen silmin kovaa.
    T7
  21. #51
    Pitkästä aikaa foorumilla ja bongasin ketjun vasta nyt. Vieläkö pääsee mukaan omalla pyörällä? Jos jotain merkitsee, niin en ole org-jäsen.
    "Väärät harrastukset, jos kaikki rahat eivät mene."
    Tallissa: 350EXC-F
    Ex. F800GSA ja VFR800 Vtec
  22. #52
    Lainaa villho kirjoitti Katso viesti
    Pitkästä aikaa foorumilla ja bongasin ketjun vasta nyt. Vieläkö pääsee mukaan omalla pyörällä? Jos jotain merkitsee, niin en ole org-jäsen.

    Mulla olis käsitys, jotta omalla pyörällä mahtuu mukaan. Varmistan ja vahvistan vielä sulle tähän trediin pe 8.9 mennessä.

    Ei tartte olla ORG:in jäsen.
    T7
  23. #53
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Mulla olis käsitys, jotta omalla pyörällä mahtuu mukaan. Varmistan ja vahvistan vielä sulle tähän trediin pe 8.9 mennessä.

    Ei tartte olla ORG:in jäsen.
    Jes, hyvä homma. Jos vaan mahtuu mukaan, niin olen messissä.
    "Väärät harrastukset, jos kaikki rahat eivät mene."
    Tallissa: 350EXC-F
    Ex. F800GSA ja VFR800 Vtec
  24. #54
    Lainaa villho kirjoitti Katso viesti
    Jes, hyvä homma. Jos vaan mahtuu mukaan, niin olen messissä.

    Jep..messissä oot. Mahtuu omalla pyörällä mukaan. Tsekkaile tätä trediä; laitan ens viikolla ajat milloin oltava paikalla varikolla.
    T7
  25. #55
    Moi,
    Mun täytyy ikäväkseni ilmoittaa, että en ole mukana. Tämä siksi, että pyörä, jolla piti ajaa on pajalla (kytkin paskana). Tätä tää on, tunti radalla ja 10 tuntia pajalla Ens kerralla sitten ja ihan ikiomalla kalustolla.
    -Omaa kovaa ja korkeelta!-


    Honda CBF 600s '04
    KTM exc-f 250 '17
  26. #56
    Lainaa Buuma kirjoitti Katso viesti
    Moi,
    Mun täytyy ikäväkseni ilmoittaa, että en ole mukana. Tämä siksi, että pyörä, jolla piti ajaa on pajalla (kytkin paskana). Tätä tää on, tunti radalla ja 10 tuntia pajalla Ens kerralla sitten ja ihan ikiomalla kalustolla.
    Ok. Toivottavasti saat pyörän kuntoon ja polulle.
    T7
  27. #57
    Dodiin; alkaa ajopäivä lähestymään.

    PVM Su 17.09.2017

    PAIKKA Leppäniementie 103 , 12920 Topeno (Loppi) , Kartanoputiikki Punaisen tuvan pihaan, siinä on merkitty
    enskavarikko.

    https://www.google.fi/maps/place/Lep...9!4d24.2416006


    PAIKALLA klo 9.00. Toivomus aikaisesta paikallaolosta tuli Lopelta, jotta pääsemme ajoissa polulle ekana
    ryhmänä. Melko paljon porukkaa paikalla. Varikolla sitten säädetään mitä ja miten.


    Niille jotka eivät ole ennen olleet /ajaneet/vuokrapyörä.:

    Varustukseksi ei tarvitse kuin korkeavartiset sukat, teepaita(Uunopaitakin on hyvä, mutta mahakkaita saattaa tulla talitiaiset nokkimaan), kalsarit. Voi myös laittaa teknisen alusasun hikoiluun ja varusteiden hiertämisen estoon. Ei kuitenkaan paljoa päälle...kuuma tulee varmasti. Reitillä on juomapisteitä talon puolesta melko runsaasti. Nyt ei ole kova helle joten uskon niiden riittävän. Halutessaan voi ottaa PIKKUrepun tai vyölaukun johon saa vähän juomaa, kuvausvälineen yms. Varikolla ei lähdön jälkeen käydä.
    EDIT: vaihtopaita, -sukat, kalzongit yms hyvä olla mukana.

    Puolimatkan Krouvissa on evästä: riittävästi kaikenlaista energian saamiseksi.


    Ei mulla oikeen muuta tule mieleen. Jos muilla tulee jotain mieleen niin laittakaa tähän.


    Ei muuta kuin BRAAAAAAB!

    _Matti _
    T7
  28. #58
    AdventureAuntie heippa:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Dec 2005
    Vihti
    MotOrg ry jäsen
    Multa revitään torstaina kynsi irti varpaasta, joten luulen, ettei tuppo mahu saappaaseen vielä sunnuntainakaan. Ja jos sataa, niin en haluu, että se muhii siellä märässä hiessä muutenkaan.
    Joten heippa ja wexi jää pois. Pitäkää kivaa.
    Rapa-akka
    Suzuki V-Strom 800 DE -23
    BMW S1000R -17
    Gas Gas 300 EC -22
    Stark Varg
    #AdventureAuntie
  29. #59
    Mitenkäs omilla pyörillä ajavat... Minulla kun kulkee käytännössä poikkeuksetta mukana työkalusetti paikkausvehkeillä, nippusiteillä yms. höystettynä, jolla pyörän saa metsästä pois, jos tulee joku tyypillisimmistä teknisistä ongelmista. Tarvitseeko tällaiseen varautua, vai saako tarvittaessa talon puolesta kyydityksen reitin varrelta pois jollain raatoautolla?
    "Väärät harrastukset, jos kaikki rahat eivät mene."
    Tallissa: 350EXC-F
    Ex. F800GSA ja VFR800 Vtec
  30.  
  31. #60
    Lainaa villho kirjoitti Katso viesti
    Mitenkäs omilla pyörillä ajavat... Minulla kun kulkee käytännössä poikkeuksetta mukana työkalusetti paikkausvehkeillä, nippusiteillä yms. höystettynä, jolla pyörän saa metsästä pois, jos tulee joku tyypillisimmistä teknisistä ongelmista. Tarvitseeko tällaiseen varautua, vai saako tarvittaessa talon puolesta kyydityksen reitin varrelta pois jollain raatoautolla?
    Ei ole henkkoht tullut vastaan, mutta uskallan sanoa ettei omia työkaluja kannata ottaa kantoon. Oppaista muistaisin jonkun hakeneen varikolta kaluja jos tarvitsee. Ne polut menevät ristiinrastiin metsäautoteiden yli ja vierellä, joten pyörän saa noudettua suht pienellä metsätyönnöllä ja siihenkin saa kyllä apuja. Oppaat laskee porukan stopeilla joita on yleensä joka polkupätkän jälkeen. Jos joku puuttuu niin opas yleensä lähtee katsomaan mikä meininki.
    Tuota raatoautohommaa voidaan vielä kysellä sitten paikanpäällä, mutta pakuja on ainakin enemmän ku tarpeeks parkissa
    Hyvähän olis jos pyörän saa korjattua mahdollisimman nopeasti niin pääsee jatkaan ajoa.
    T7
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen