Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 41:een 41:sta
  1. #31
    Saatto olla jo 10 vuotta sitten kun Oulun motarilla rekka ajoi 110-120km/h.
    Pointtihan on se, että noissa pitäisi olla nopeusrajoittimet, jotka estävät sen. Mutta kaikissa ei selvästikään ole.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  2. #32
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Kolmea vilkutusta vähäisemmän määrän saa vilkutettua, kun kytkee vilkkuviiksen, niin että se naksahtaa jatkuvan vilkutuksen asentoon mutta ottaa sen pois siitä, kun yksi tai kaksi vilkutusta on tullut. Sitä en tiedä toimiiko se eri automerkeissä vastaavalla tavalla.
    Piti oikein kokeilla. Ei toimi ainakaan omassa käyttöpommissa. Kolme on minimi mitä tulee teki mitä vaan.
    Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. ER-5 (taas!), Moto Guzzi Nevada, Ex VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
  3. #33
    Lainaa Ghostrider kirjoitti Katso viesti
    Tuota paholaisen keksintöä, adaptiivista cruisea, vähän minäkin epäilen syyksi. Mutta jotenkin huolestuttavaakin on se, että osa kuskeista on niin pysäkillä siinä kuskin penkillä, että eivät oikein reagoi mihinkään ulkomaailman asioihin, vaan kuola suupielestä valuen jyräävät edelle menevän kontissa kiinni. Minä jotenkin miellä tuon ajamisen sellaiseksi puuhaksi, jota tehdään siihen keskittyen. Toki niitä ajatuksiin vaipumisia tulee kaikille, mutta jos edes useampi "irrottautumisyritys" ei saa muuttamaan ajamista, niin silloin siellä ratissa ei ehkä pitäisi enää olla, vaan mennä bussilla tai taksilla.
    Eiköhän siellä ole nenä puhelimessa.
  4. #34
    Lainaa s151669 kirjoitti Katso viesti
    Piti oikein kokeilla. Ei toimi ainakaan omassa käyttöpommissa. Kolme on minimi mitä tulee teki mitä vaan.
    Kaksi vilkutusta saa tuossa Volvossa, kun pitää viikseä sen verran, että vilkauttaa kaksi kertaa ja vapauttaa sitten. Yhtä vilkautusta en ole saanut aikaiseksi.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  5. #35
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Siellä kehällä ei ole muita kun niitä maalaistolloja tien tukkeena jotka tulee landelta kaupunkiin töihin, ne niitä ketjukolareitakin aiheuttaa talvisin. Pysyisi siellä landella.
    Joo, sama pistänyt silmään että kaikkihan siellä on tuotu savosta tai afrikasta. Ei vissiin og stadilaisilla enää piirakka maistu kun vauhdit vaan tippuu eikä kaistanvaihtokaan enää meinaa onnistua?
    Supermoto
  6. #36
    Tuossa tekoälyn näkemys vilkutusten määrästä

    Autot, joissa vilkutusmäärän voi säätää:

    Volkswagen Group -autot (VW, Audi, Skoda, SEAT)
    Useissa malleissa (esim. Golf, Passat, Octavia) voi säätää vilkutusmäärän 1–5 välillä auton asetuksista.

    BMW
    iDrive-järjestelmässä voi säätää vilkutusmäärän (esim. 1, 3 tai 5).

    Mercedes-Benz
    COMAND- tai MBUX-järjestelmässä voi säätää vilkutusmäärän.

    Volvo
    Useissa malleissa (esim. XC60, V90) voi säätää vilkutusmäärän kosketusnäytöltä.

    Tesla
    Vilkutusmäärä voidaan säätää käyttöliittymästä.

    Ford
    Joissakin malleissa (esim. Focus, Mondeo) voi säätää vilkutusmäärän SYNC-järjestelmästä.

    Opel
    Useissa malleissa (esim. Astra, Insignia) voi säätää vilkutusmäärän.

    🔧 Miten säätö tehdään?

    Asetus löytyy yleensä ajovalojen tai mukavuustoimintojen valikosta auton käyttöjärjestelmässä.
    Joissakin vanhemmissa malleissa säätö voi vaatia OBD2-koodauksen tai valmistajan huoltosoftan käyttöä.
    FJR -17
  7. #37
    Mielestäni joskus 60-luvulla ainakin joidenkin bussien peräpeilissä oli vihreä ohitusvalo, jota kuski saattoi vilautella painonapilla. Voisko olla ihan väärä muistikuva...?
    1300 Gessu
  8. #38
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Mielestäni joskus 60-luvulla ainakin joidenkin bussien peräpeilissä oli vihreä ohitusvalo, jota kuski saattoi vilautella painonapilla. Voisko olla ihan väärä muistikuva...?
    Muistan tuo saman. Muistan nähneeni jopa käytetyn. Oli se hurjaa aikaa. Isällä -66 GT-Cortina "tähtisilmä" ja vapaat nopeudet. Cortinassa jenkakello ja neljä pikkumittaria, se oli pikkupojan mieleen.
    FJR -17
  9. #39
    Lainaa Zuba kirjoitti Katso viesti
    Itsellä loppui siihen, kun autolla ei kerta kaikkiaan pysty enää tekemään kertavilkkua. Tai en ainakaan ole keksinyt miten se onnistuisi.
    Sama 👍
    1300 Gessu
  10. #40
    Lainaa Tinde kirjoitti Katso viesti
    Muistan tuo saman. Muistan nähneeni jopa käytetyn. Oli se hurjaa aikaa. Isällä -66 GT-Cortina "tähtisilmä" ja vapaat nopeudet. Cortinassa jenkakello ja neljä pikkumittaria, se oli pikkupojan mieleen.
    Heh. Punainen Cortina oli minunkin isällä noihin aikoihin. Eka oli punainen Anglia, vuosi oli jossain 62-63 paikkeilla..
    Rekkari saattoi olla LED-66.
    1300 Gessu
  11.  
  12. #41
    Lainaa Zuba kirjoitti Katso viesti
    Itsellä loppui siihen, kun autolla ei kerta kaikkiaan pysty enää tekemään kertavilkkua. Tai en ainakaan ole keksinyt miten se onnistuisi.
    Kyllä se merssulla ainakin onnistuu, vilkku päälle normaalisti kuten olisi kääntymässä ja sitten kädellä palauttaa ensimmäisen vilautuksen jälkeen. Vähän jos tökkää, niin tulee se kolme vilautusta. Pitää työntää kerran ja perille. Vähän ku naisten kanssa.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12